Моля за съвет относно проблем с Pajero 2.5 TD 1992
Колата е на мой приятел и има проблем с зацепването на стартера.
Много чест "хърка". Преди около месец му е сменен бендикса (заради същия симптом) и сътветно напълно сервизиран стартер - нова втулка, нови лагери и четки. Аз и тогава не мислех че бендикса е виновен, но сега след подмяната му с нов и проблема си е същия - мисля вече е ясно че си е отишъл венеца на маховика.
Въпроса е - подлежи ли на обръщане и ако не от къде се търси такова нещо?
Благодаря предварително.
Колата е на мой приятел и има проблем с зацепването на стартера.
Много чест "хърка". Преди около месец му е сменен бендикса (заради същия симптом) и сътветно напълно сервизиран стартер - нова втулка, нови лагери и четки. Аз и тогава не мислех че бендикса е виновен, но сега след подмяната му с нов и проблема си е същия - мисля вече е ясно че си е отишъл венеца на маховика.
Въпроса е - подлежи ли на обръщане и ако не от къде се търси такова нещо?
Благодаря предварително.
Целта на бобина 2 е двуяка - хем участва в първоначалното притегляне, когато котвата е далече и е нужна повече сила, хем именно развърта последователно вързания на нея ротор. Така се избягва опасността да чукнат зъб срещу зъб и да няма зацепване. Освен това има и скосяване на зъбите на малкото колело и венеца за подвеждане, точно за това не одобрявам обръщането на венеца.


Може и никой друг да не ме е разбрал, но за теб поне съм сигурен, че си наясно...
По - тънък маховик , съответно по-лек. Това е един от основните похвати при "селския жигулов тунинг".
Коментар