Здравейте ,
какви проблеми да очаквам от заварени хъбове на Мицубиши Л300 (води се 89г.) при експлоатация по асфалт ?
Каним се да закупим машината в това състояние и разбира се да видим как точно са заварени и да ги сменим с ръчни.
Проблемът е,че ще се наложи използване на буса по асфалт преди да сме успели да оправим хъбовете.
Въпросът е дали това не се е отразило фатално на някои по-скъпи елементи по задвижването и какви проблеми могат да се прояват в следствие.
					какви проблеми да очаквам от заварени хъбове на Мицубиши Л300 (води се 89г.) при експлоатация по асфалт ?
Каним се да закупим машината в това състояние и разбира се да видим как точно са заварени и да ги сменим с ръчни.
Проблемът е,че ще се наложи използване на буса по асфалт преди да сме успели да оправим хъбовете.
Въпросът е дали това не се е отразило фатално на някои по-скъпи елементи по задвижването и какви проблеми могат да се прояват в следствие.
. Но ще има по-голям разход на гориво особено при по високите скорости. Хубаво е да ги смениш, но не е фатално ако караш така. Ако повече ще го караш по асфалт от колкото по черно, сменяй при първа възможност. М/у другото и аз съм така с хъбовете, и поради тази причина повече от 80-90 избягвам да карам т.к. разхода скача рязко, а и не съм съгурен дали предния диф е сметнат за такива високи скорости.
							
						
Коментар