коеги ако някои има нужда от евтино повдигане на такава машинка нека да пише.-1.фланци на задни пружини 2.навиване на торсиони 3.високи гуми
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
евтин тунинг на паджеро 2 3000 150к.с.
Свий
X
-
До: евтин тунинг на паджеро 2 3000 150к.с.
Първоначално публикуван от mira_1358 Преглед на мнениееми принципно искам да го повдигна малко...
а за каква сума става въпрос? и от каде си
50-60 лв. за стругар за подложките и после с крика си го правиш за 1 час сам.
ако все пак колегата е решил да изкарва пари това е друг въпрос.
no signature no problems
Коментар
-
До: евтин тунинг на паджеро 2 3000 150к.с.
Натягаш торсионите и с това си ограничаваш хода на окачването и започва яко блъскане по дупките. За да спасиш малко хода "подстригваш" буферните тампони отпред, а после, ако си "късметлия", това, в комбинация с по-големи (и евентуално по-агресивни) гуми може да те изненада приятно. Примерно с вадене на полуоска в най-подходящия момент ...Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнение2.навиване на торсиони
А защо искаш да го повдигаш? Като чета какъв "тунинг" се гласиш да правиш, целта на занятието очевидно е единствено джипката да има "вид на изглед"Първоначално публикуван от mira_1358 Преглед на мнениееми принципно искам да го повдигна малко...
Ама повдигането на един джип освен върху външния вид, оказва влияние и върху други неща, някои от които не са толкова безобидни ...
Например джиповете, поради по-високия център на тежестта, по начало са си по-нестабилни и по-лесни за преобръщане при по-резки маневри. С тази книжка от 2 месеца защо не вземеш първо да покараш малко и да свикнеш как се кара камионче, пък тогава да се впускаш в неща, които са по-различни от чисто оптически тунинг?!?Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: евтин тунинг на паджеро 2 3000 150к.с.
Именно защото няма да превзема баирите. По силата на Закона за липсата на пълно щастие всяко "наточване" в посока подобрение на едни характеристики обикновено е за сметка на други.Първоначално публикуван от karlosjackal Преглед на мнениеНека да си го наточи бре.Тя ще го снима, няма да превзема баирите, що и убиваш ентусиазма.
Примерно - повдигаш джипката и й слагаш големи кални гуми за да върви по-добре в гората. И тя наистина започва да върви по-добре там. Само че, в следствие на промените, става по-нестабилна при бързо каране по асфалт, започва да харчи повече и т.н.
Т.е. просто не мисля, че заради единия фасон си струва млад и неопитен шофьор да си усложнява допълнително живота с "горски" тунинг на джипка, която ще се кара по асфалта. И без това има достатъчно голяма разлика между карането на лека кола с предно предаване и карането на 2-тонно камионче ...Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-04-08, 19:20.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: евтин тунинг на паджеро 2 3000 150к.с.
+10Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение...
Т.е. просто не мисля, че заради единия фасон си струва млад и неопитен шофьор да си усложнява допълнително живота с "горски" тунинг на джипка, която ще се кара по асфалта. И без това има достатъчно голяма разлика между карането на лека кола с предно предаване и карането на 2-тонно камионче ...
Коментар
-
До: евтин тунинг на паджеро 2 3000 150к.с.
Е и аз това се чудя от одеве ...Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеКак така?
Разликата в масите върху моста при Голфа и Паджерото е толкова голяма?!?
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: евтин тунинг на паджеро 2 3000 150к.с.
колега моя камион е с навити торсиони и постригани тамппони,+фланци на пружините отзад. вдиглал съм го с 5см и нямам никви грижи относно возия или стабилност.напротив в момента е много по стабилен защото е по твърд последно играх с него на стара загора Т-мах съкровището и финиширах без повреди а тези дето бяха с окачванията имаше трима учасници през таван. аз не се занимавам с правене на джипки присто споделям неща които сам съм си измислил и направил с помоща на СЕРВИЗА В ПРИМОРСКО ЕТ'' НИКОЛ''- Станимир ( гумаджията)
поздрави от морето.OFF-ROAD CLUB PRIMORSKO
www.offroadprimorsko.com
0899883765
Коментар
-
До: евтин тунинг на паджеро 2 3000 150к.с.
Това в същност е стандартната и най-често използвана процедура за лифт на окачване от този тип. За съжаление, възможностите са доста ограничени, а в някои случаи се стига и до това, което съм споменал по-горе.Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнениеколега моя камион е с навити торсиони и постригани тамппони
Лично аз не виждам никакъв смисъл от такова изпълнение за джип, който ще се кара само на асфалт.
Ами явно не си раздавал достатъчно газ ...Първоначално публикуван от damian_drinkov Преглед на мнениепоследно играх с него на стара загора Т-мах съкровището и финиширах без повреди а тези дето бяха с окачванията имаше трима учасници през таван.
Ние не сме неутрални!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар