Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

    Темата е по-горе, залепена - "Документация". Внея има пост
    "Действие на системата "Супер селект"
    https://htftp.offroad-bulgaria.com/padjerovod/D...rSelect4WD.doc"
    Обаче е на руски език. Дано това не е проблем

    Коментар


    • #17
      До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

      Изрових тази поостаряла тема, след като нещастието ме сполетя и мен с този проблемен възел на 4Д56 мотора.
      Значи какво става: От около 2 месеца забелязвам повишено картерно налягане изразяващо се в пръски масло от маслената щека, дори един път я изхвърли и нея. Джипа върви добре, само сутрин пали по трудно и следващите 30-40 секунди работи сякаш на 3 цилиндъра. Проверих подгревните свещи, бяха ОК. Викам ще меря компресия, но не намерих време, и така си го карах. Но, от около седмица забелязах загуба на мощност, странен мирис на изгорелите газове и неравномерна работа на двигателя. Нещо не е наред! Прибирам се в неделя вечер, форсирам го пред гаража до 3000 об. и се появи шум наподобяващ шляпане в двигателя. само го вкарах в гаража и го изгасих. На следващия ден вече намерих време за компресията, измерих 1,3,4 цилиндър по 25 бара, а на 2-ри няма никой- 0 бара. Ясна работа, ще се сваля главата, захващам се с нея. Какво е следващата изненада- ремъка на балансиращите валове скъсан на три парчета. Валовете се въртят мазно, липсват радиални и аксиални луфтове. Ролките също са ОК. Ангренажния си е на мястото. И двата ремъка са на около 30 000км. Махам главата- буталото на 2 цил сцепено по диаметъра си, завъртан коляновия вал същото бутало не се движи, явно е челото му е разделено от полата. Сега ще се сваля картера, но другата седмица. Клапаните не личи да са удряни.
      Ясно е че ще се прави ремонт, но нещо не мога да навържа нещата. Размишлявам по следния начин: буталото е било пукнато, с течение на времето се е доспукало, от тогава е започнало трудното палене, липсата на мощност, неравномерната работа на двигателя и повишеното картерно налягане.Тогава се къса ремъка на бал. валове. Но от какъв зор, ня вярвам да е случайно. Не виждам връзка между счупеното бутало и скъсания ремък при положения че ангренажния не е прескачал. Така мисля аз, може и да греша някъде. Ще се радвам да споделите мнение. Благодаря!

      Коментар


      • #18
        До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

        Вероятно няма връзка между двете. Просто му е дошло времето на буталото. Сега ги смени и 4-те с ремонтни, барабар със сегменти и шлайфане на цилиндри. Вижте и коляновия вал как е, барабар с лагерите му. Изобщо, ако искаш да разчиташ на тая джипка си и направи пълен основен ремонт. Ако буталото беше ударило клапани, щеше да си личи. Явно случая не е тоя.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

          Колко горе - долу излиза това удоволствие, говоря без труд - шлайфане на блок и колянов вал, лагери осн и биелни, бутала и сегменти?
          Don't hunt IF you can't kill
          първо 0883 после 333 накрая 448

          LZ1BGD

          Коментар


          • #20
            До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

            MILNER-190 лири пълен ремонтен комплект-не знам за колко време пристигат. От Бг съм купувал по около 300 лв едното бутало-неремонтни. А преди 2 седмици един приятел ги намери за близо 700 лв ремонтни. Лагерите -до 150 лв.
            Mitsubishi Pajero 2, 2,5 tdi, ss, glx, 95, къса база
            0895445845

            Коментар


            • #21
              До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

              Първоначално публикуван от bob66 Преглед на мнение
              MILNER-190 лири пълен ремонтен комплект-не знам за колко време пристигат. От Бг съм купувал по около 300 лв едното бутало-неремонтни. А преди 2 седмици един приятел ги намери за близо 700 лв ремонтни. Лагерите -до 150 лв.
              Пристигат за около седмица, с куриер. www.milneroffroad.com им е адреса. Разгледай.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

                Наскоро правих основен ремонт на моето п1,бутала,сегменти,всички лагери,ремонтен комплект гарнитури и семеринги,диск за саединителя = 390лв.,шлайфане на вал и блок = 180лв,качеството не е ясно какво е,но навсякаде продават едни и същи ментета,забравих да кажа,че буталата и лагерите са 1 ремонт.Ако искаш ще ти дам тел. за вразка с магазина кадето ги купих.Това е единствения магазин кадето не се наложи да им връщам части,всичко стана от раз
                VITARA 2.0I omega
                L200 3.0 V6

                Коментар


                • #23
                  До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

                  Първоначално публикуван от chichaka Преглед на мнение
                  Наскоро правих основен ремонт на моето п1,бутала,сегменти,всички лагери,ремонтен комплект гарнитури и семеринги,диск за саединителя = 390лв.,шлайфане на вал и блок = 180лв,качеството не е ясно какво е,но навсякаде продават едни и същи ментета,забравих да кажа,че буталата и лагерите са 1 ремонт.Ако искаш ще ти дам тел. за вразка с магазина кадето ги купих.Това е единствения магазин кадето не се наложи да им връщам части,всичко стана от раз
                  Да, ако може телефона и града, всяка информация ще е от полза. Благодаря!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

                    Значи ,на моето паЖеро преди около30000 км. (сега няма да споделям причините) не му сложих ремъка на балансиращите валове. Не усетих никъква разлика в работата на мотора.
                    Това незначи,че японеца е сложил нещо излишно в тоя двигател,но още никъде не съм прочел и разбрал за какво са тия валове,като може и без тях.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

                      Първоначално публикуван от firestorm Преглед на мнение
                      Да, ако може телефона и града, всяка информация ще е от полза. Благодаря!
                      ето линк http://balkanparts.bg/ аз съм доволен от тях,дано ти сваршат работа
                      VITARA 2.0I omega
                      L200 3.0 V6

                      Коментар


                      • #26
                        До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

                        Първоначално публикуван от чичо хухавел Преглед на мнение
                        Значи ,на моето паЖеро преди около30000 км. (сега няма да споделям причините) не му сложих ремъка на балансиращите валове. Не усетих никъква разлика в работата на мотора.
                        Това незначи,че японеца е сложил нещо излишно в тоя двигател,но още никъде не съм прочел и разбрал за какво са тия валове,като може и без тях.
                        и при мен липсва,но не сам усетил някаква разлика
                        VITARA 2.0I omega
                        L200 3.0 V6

                        Коментар


                        • #27
                          До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

                          предното ми мицубиши беше със скъсан ремък .сегашното сичко си е наред разликата е нищожна

                          Коментар


                          • #28
                            До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

                            и при мен липсва,но не сам усетил някаква разлика
                            Разлика ще усетиш в пробега, който ще изкара двигателя.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

                              Ako знаете пък на колко са зацепени както дойде Защото ако объркаш ангренажния ремък с един зъб двигателя киха и пуши и не можеш да го оставиш така, докато този на валовете спокойно понася такива "грешки"
                              А иначе и аз го гледам този ремък накриво - голям таралеж в гащите е, а пък и доста енергия "хаби"

                              Коментар


                              • #30
                                До: Противотежести в двигателя на Паджеро 2 (2.5 ТД) - махане?

                                От няколко дни и аз се боря с подобен странен проблем ! И аз съм с Паджеро ІІ - 2,5 турбо дизел / 93г /
                                На място моторчето ми работи и мърка, пали от четвърт ( без газ или смукач ) ... перфектно ми се струва
                                Но в движение положението не е така потеглям и се започва ... като изключим първа и втора ( не се забелязва ) но минавайки на 3'та, 4'та и най-вече на пета предавка при достигането на над 2500-3000 оборота започва да се появява странна вибрация в педала на газта. Ако беше другаде, предполагам че нямаше да ми прави впечатление, но педала започва много странно да ми тресе и не мога да открия от какво се появяват тези вибрации. Най - силно го чувствам като се успокоя извънградско при скорост над 100км/ч, а когато го изфорсирам на място не успявам да ги усетя !

                                Та четейки темата се питам възможно ли е ремъчето на балансиращите валове да не ми е зацепено правилно и от там да ми се появяват тези вибрации ?

                                Някои има ли представа какво се получава при грешно зацепване на тези ремъци ?
                                www.4x4Trips.bg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X