Здравейте на всички.
От скоро, ама от съвсем скоро и аз съм притежател на Паджеро 2 (2.5 ТД) къса база. Все още не съм го виждал защото е при баща ми, който го води по сервизи за отстраняване на някой "визуални" проблеми, но съм много ентусиазиран
.
При преглед на джипа в един от сервизите майстора споменал за общ проблем при двигателя на този модел - ремъци за противотежестите, които балансирали вибрирането на двигателя и проблемът бил по-точно, че между 200,000 - 300,000 хил/км често тези ремъци се късали. Тъй като били много близо до буталата при скъсването си правели двигателя на "пружинки", тоест прецакват сериозно двигателя. Та исках да попитам има ли такава опасност наистина, подменяеми ли са тези ремъци понеже са вътре в двигателя и някой чувал ли е за подобно нещо? Предполагам, че щом са в двигателя е трудно подменянето им! Посъветвали баща ми направо да ги махне (ремъците и противотежестите)... малко повече тресял джипа, но щяло пак всичко да е наред?!? Моля ви з мнение по проблема и сериозно ли е това с махането на противотежестите?
И понеже все още нищо не разбирам от двигатели и не съм запознат много добре с моделите Паджеро, какво означава GLS - надписа на задната част на джипа.
Благодаря на всички предварително.
От скоро, ама от съвсем скоро и аз съм притежател на Паджеро 2 (2.5 ТД) къса база. Все още не съм го виждал защото е при баща ми, който го води по сервизи за отстраняване на някой "визуални" проблеми, но съм много ентусиазиран
При преглед на джипа в един от сервизите майстора споменал за общ проблем при двигателя на този модел - ремъци за противотежестите, които балансирали вибрирането на двигателя и проблемът бил по-точно, че между 200,000 - 300,000 хил/км често тези ремъци се късали. Тъй като били много близо до буталата при скъсването си правели двигателя на "пружинки", тоест прецакват сериозно двигателя. Та исках да попитам има ли такава опасност наистина, подменяеми ли са тези ремъци понеже са вътре в двигателя и някой чувал ли е за подобно нещо? Предполагам, че щом са в двигателя е трудно подменянето им! Посъветвали баща ми направо да ги махне (ремъците и противотежестите)... малко повече тресял джипа, но щяло пак всичко да е наред?!? Моля ви з мнение по проблема и сериозно ли е това с махането на противотежестите?
И понеже все още нищо не разбирам от двигатели и не съм запознат много добре с моделите Паджеро, какво означава GLS - надписа на задната част на джипа.
Благодаря на всички предварително.


Свалят се нещата, които ти каза и се свалят само още два пластмасови капака, които защитават ремъците. Остава да се свали само още ремъчната шайба на коляновия вал (тънка работа) и се свалят ремъците с ролките.

скоро се надявам да пусна снимки на придобивката си... а след това и да питам ако не съм разбрал нещо от книжката за джипа
Коментар