Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вътрешно каре, Паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Вътрешно каре, Паджеро 2

    Първоначално публикуван от maxko Преглед на мнение
    Е аз по виенето и шума се ориентирах че нещо не е наред и то не точно виене ами ручене се чува и то доста ясно и силно.
    Феродовият диск вероятно ти е менте,колата вероятно ти е дизел,а това означава по високо натоварване на демпфера в диска,тоест пружини, "разлакал" се е диска,както казва народният епос в родопските песни
    Хора,не сменяйте току/така диск .Ако някой има въпроси за фрикционни дискови материали аз съм насреща,това долу е само една от пратките ми,говорим за Райбестос,а това е Джони Уокър при фрикционните материали.
    Па как се улучи тая тема,че и от карета разбирам .За уточнение имам пет тона ремонтни размери съчми на склад. А вътрешно каре се казва inner constant velocity joint и функцията му е радиално да предава въртящ момент по памет до 12 градуса,и надлъжно да компенсира по около 20 мм. в двете посоки,навътре и навън.Общо взето съществуват три конструкции "плуващ трипод" /щото има и фиксирани триподи,така наречените "френски" полуоски Рено,Пежо Ситроен/ съчмени плуващи със наклонени канали,и съчмени плуващи с прави канали.Японците незнайно защо не ползват тази конструкция с наклонените канали , а само останалите две.
    Еми,тва е .

    Коментар

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X