До: Вътрешно каре, Паджеро 2
Феродовият диск вероятно ти е менте,колата вероятно ти е дизел,а това означава по високо натоварване на демпфера в диска,тоест пружини, "разлакал" се е диска,както казва народният епос в родопските песни 
Хора,не сменяйте току/така диск .Ако някой има въпроси за фрикционни дискови материали аз съм насреща,това долу е само една от пратките ми,говорим за Райбестос,а това е Джони Уокър при фрикционните материали.
Па как се улучи тая тема,че и от карета разбирам .За уточнение имам пет тона ремонтни размери съчми на склад. А вътрешно каре се казва inner constant velocity joint и функцията му е радиално да предава въртящ момент по памет до 12 градуса,и надлъжно да компенсира по около 20 мм. в двете посоки,навътре и навън.Общо взето съществуват три конструкции "плуващ трипод" /щото има и фиксирани триподи,така наречените "френски" полуоски Рено,Пежо Ситроен/ съчмени плуващи със наклонени канали,и съчмени плуващи с прави канали.Японците незнайно защо не ползват тази конструкция с наклонените канали , а само останалите две.
Еми,тва е .
Първоначално публикуван от maxko
Преглед на мнение
Хора,не сменяйте току/така диск .Ако някой има въпроси за фрикционни дискови материали аз съм насреща,това долу е само една от пратките ми,говорим за Райбестос,а това е Джони Уокър при фрикционните материали.
Па как се улучи тая тема,че и от карета разбирам .За уточнение имам пет тона ремонтни размери съчми на склад. А вътрешно каре се казва inner constant velocity joint и функцията му е радиално да предава въртящ момент по памет до 12 градуса,и надлъжно да компенсира по около 20 мм. в двете посоки,навътре и навън.Общо взето съществуват три конструкции "плуващ трипод" /щото има и фиксирани триподи,така наречените "френски" полуоски Рено,Пежо Ситроен/ съчмени плуващи със наклонени канали,и съчмени плуващи с прави канали.Японците незнайно защо не ползват тази конструкция с наклонените канали , а само останалите две.
Еми,тва е .
Коментар