Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вътрешно каре, Паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вътрешно каре, Паджеро 2

    Айде отново поредния ми въпрос
    От едно известно време от дясната гума при движение с около 130-140 км/ч започва зверско виене а при 160 преминава направо в хрупане/пукане. 1-2 пъти го напънах и ме уплаши, веднага го вкарах в сервиз, казаха ми че на вътрешното каре му е скъсан маншона и имало някакъв лагер който си е "изплюл" греста и от там идва проблема. При високата скорост съчмите се бият една в друга Сиреч карето е спешно за смяна, и малко отклонение т.к след ремонт на предница и дадени 1100 лева, от които "уж" 600 бяха за части вече от тук части не купувам, камоли разни пишман майстори да ми ги купуват. Части поръчвам само от вън, защото комплект съединител феродов диск, огледален, кошницата и лагерите всичко ми излиза от Англия 140 лева, а тук в Балкан Стар се изхвърлиха с цифра над 600 лева реших и карето да си поръчвам. Обаче не знам как е на английски термина, а и как изглежда, някой може да ли ме упъти със снимчица или да каже термина
    Мерси предварително

  • #2
    До: Вътрешно каре, Паджеро 2

    от речника

    . тех. centre-cross;cross-piece;joint;
    Зима иде

    Коментар


    • #3
      До: Вътрешно каре, Паджеро 2

      Първоначално публикуван от maxko Преглед на мнение
      Айде отново поредния ми въпрос
      От едно известно време от дясната гума при движение с около 130-140 км/ч започва зверско виене а при 160 преминава направо в хрупане/пукане. 1-2 пъти го напънах и ме уплаши, веднага го вкарах в сервиз, казаха ми че на вътрешното каре му е скъсан маншона и имало някакъв лагер който си е "изплюл" греста и от там идва проблема. При високата скорост съчмите се бият една в друга Сиреч карето е спешно за смяна, и малко отклонение т.к след ремонт на предница и дадени 1100 лева, от които "уж" 600 бяха за части вече от тук части не купувам, камоли разни пишман майстори да ми ги купуват. Части поръчвам само от вън, защото комплект съединител феродов диск, огледален, кошницата и лагерите всичко ми излиза от Англия 140 лева, а тук в Балкан Стар се изхвърлиха с цифра над 600 лева реших и карето да си поръчвам. Обаче не знам как е на английски термина, а и как изглежда, някой може да ли ме упъти със снимчица или да каже термина
      Мерси предварително
      няма такъв лагер .вътрешното каре си е като външното.само дето е по късо.по вероятно това дето вие да е в десния ръкав.
      не поръчвай нищо преди да си отворил и видял какво е.после има брой шлици на полуоската.и диаметър на полуоската.или карето.

      Коментар


      • #4
        До: Вътрешно каре, Паджеро 2

        Карето е сменено с чисто ново, но проблема продължава, пукането определено намаля но го има, виенето пак си остана. Някакви идеи ?
        Имам и един проблем със съединителя, след смяната му 10-на дни нямаше проблеми, но след едно стабилно натискане по магистралата, почна някакво ручене, като натисна съединителя изчезва като го отпусна и пак се чува. От опит знам че при мотоциклетите не е болка за умиране, но при джиповете как е ?
        Моля някой да ме упъти към някой пробван сервиз в София, не искам някой да се учи на джипа ми. Благодаря предварително

        Коментар


        • #5
          До: Вътрешно каре, Паджеро 2

          Аз понякога се чудя кой ви прави диагностика При условие, че тук има координати на няколко човека с сервизи в София.
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #6
            До: Вътрешно каре, Паджеро 2

            Това със съединителя съм 95% сигурен че е лагера на съединителя...
            а за другите неща отиди някъде (където разбират) да огледат щателно преди да правиш каквото и да е.
            Поздрави!

            Коментар


            • #7
              До: Вътрешно каре, Паджеро 2

              Първоначално публикуван от agent smith Преглед на мнение
              Това със съединителя съм 95% сигурен че е лагера на съединителя...
              Щом като стъпи на съединителя го няма, и аз предполагам че е това. Не е проблем, стига да не започне съвсем да вие и шуми.

              А другото или е лагер, или е нещо по диференциала. Всъщност може и раздатка да е. Сваляш, разглобяваш и гледаш. Друг начин няма.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Вътрешно каре, Паджеро 2

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                А другото или е лагер, или е нещо по диференциала. Всъщност може и раздатка да е. Сваляш, разглобяваш и гледаш. Друг начин няма.
                Има начин. Да отиде в сервиз в който хората са наясно с материята и да направи адекватна ДИАГНОСТИКА. Тоя метод на проби и грешки само загуба на време, нерви и пари.
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #9
                  До: Вътрешно каре, Паджеро 2

                  Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                  Има начин. Да отиде в сервиз в който хората са наясно с материята и да направи адекватна ДИАГНОСТИКА. Тоя метод на проби и грешки само загуба на време, нерви и пари.
                  Ако не може сам - разбира се. Иначе човека до колкото разбрах е ходил в сервиз.

                  Тук има няколко човека със сервизи - питай ги дали могат да ти свършат работа, кога и колко ще ти струва. Поне със сигурност знаят за какво иде реч.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Вътрешно каре, Паджеро 2

                    То и тук един приятел ходил в "сервиз" на Тойота, и са му казали че разбито външно каре на полуоска. Сменил го - проблемът останал. Оказа се че разбито каре на предния кардан от страна на раздатка, плюс страшен луфт в изходящия вал на същата........Немам думи
                    Последно редактирано от Злой; 26-03-08, 15:54.
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #11
                      До: Вътрешно каре, Паджеро 2

                      Точно за това си правя каквото мога сам. За каквото не мога - търся препоръки за сервиз. И пак не е сигурно. Затова ме и ужасява правенето на ламарини. Щото не мога сам. И нямам нужните условия и инструменти. Не мога да боядисвам качествено. Изобщо си е майсторлък. 2 пъти съм давал кола на тенекеджия, и двата пъти бяха свършили работата, колкото да ми приберат парите. Най накрая я засилих, и си купих нова от магазина. Ама с джипките е по-тегаво. Поне цифрата е значително по-голяма.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Вътрешно каре, Паджеро 2

                        Препоръчайте ми сервиз в София който да направи диагностиката.
                        Аз знам само този на Голди, кажете някой друг.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Вътрешно каре, Паджеро 2

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Щом като стъпи на съединителя го няма, и аз предполагам че е това. Не е проблем, стига да не започне съвсем да вие и шуми.
                          Е аз по виенето и шума се ориентирах че нещо не е наред и то не точно виене ами ручене се чува и то доста ясно и силно.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Вътрешно каре, Паджеро 2

                            със сигурност е лагер на съединителя... не е зле да го смениш, пробвай във Виликар ще напиша тел.
                            Поздрави!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Вътрешно каре, Паджеро 2

                              Виликар кв . Дървеница ул. "Климент Охридски" № 65 тел 962 20 75 gsm 0888 56 13 26 , аз си сменявах ремък и ролки там и съм доволен, работят добре... успех

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X