Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблемчета с подгряване при 4D56

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблемчета с подгряване при 4D56

    В такъв случай реле No 1 изобщо не ти включва. То подава 12-те волта в началото. Виж дали ходи до него оперативно (на бобината) напрежение

    Коментар


    • #17
      До: Проблемчета с подгряване при 4D56

      Първоначално публикуван от vasss Преглед на мнение
      второто реле си включва и изключва като запалиш,вече колко пъти зависи от температурата,нъл говорихме за това Андро
      Йес. Спомням си че мойто го палех 10-15 сек. след като изключеше първото.

      Коментар


      • #18
        До: Проблемчета с подгряване при 4D56

        Първоначално публикуван от rudyto Преглед на мнение
        нещата не седят по този начин:

        при студен двигател пускам милтимера да мери ... 0 V, друг дава на контакт чува се щракане мултимера едва смага да покаже стойност от 5.6-6V, чува се отново щракане и 0.0V, след това още по-времето на трудното стартиране релето пак почва да чатка и пак подава за по-малко от сек. 5.6-6V, и така докато запали след това още 10 тина сек. така в зависимост колко е студено и това е 0.0V.
        Значи, нЕма ти го първичното подгряване, и правиш следното - първо провери дали идва ток на шалтера и дали въобще щрака, после с пробната лампа мериш дали шалтера за първото подгряване (майче този от към калника) провежда ток - мериш на двете медни 6 мм шпилки, като на едната имаш постоянен ток а на другата трябва да дойде ток щом релето щракне. 99% съм сигурен че е това причината на свещите да идва само 6 волта.
        Та ако съм прав, сваляш шалтера, развиваш 4-те винтчета и вадиш намотката от корпуса, като внимаваш да не прецакаш гумената гарнитурка. Зада махнеш намотката разпояваш двете калаени пъпки на горната част на шалтера. Така като си разглобил шалтера виждаш как медната пластина и главите на медните болчета са хванали някаква зелена гнус, чистиш я, проверяваш буталцето в отвора на намотката да ен би да е заяло нещо. И по обратен ред зглобяваш, запояваш .... и требва да дойдат около 12 V на свещите.
        Това е в общи линии.
        Don't hunt IF you can't kill
        първо 0883 после 333 накрая 448

        LZ1BGD

        Коментар


        • #19
          Много стара тема ,но ще я повдигна за да не пускам нова.
          Система Super Quick Glow ,при сегашните минусови температури колата пали само с показване на ключа ,но в последствие релетата щракат яко. Интересното в случая са три неща:
          1.Щракат когато си поискат
          2.Определено щракат при загрят мотор
          3.По каталог датчика е с една клема ,а моят е с две /сменях го миналата есен/
          Щракането се появи лятото ,но определено беше много рядко.Сега е чудо!
          Четох доста ,и пробвах всички варианти .Въртях релета ,модул управление ,почиствах и притягах клеми ,подменях захранващи кабели ,но резултата беше временен.
          Да купя нов датчик?
          Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
          Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
          Nissan Terano 2.4i дълго с газ
          0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X