От: Закупено П2 - отстраняване на забележки и първи въпроси
По-вероятно е да е отвън, защото има окабеляване и за теглич. Кабелите вероятно са в оня сноп, който влиза под задната седалка. Не ми се вярва да са опънали един кабел от датчика до задните светлини. Отвори пластмасите или се наври под задната броня и виж дали не излизат през пода. Но се убеди първо, че ти се губи захранването, а не масата и премери всички предпазители. Датчика лесно ще разбереш дали е повреден като измериш дали на буксата идват 12 волта и ако идват и я дадеш на късо ти светнат лампите, тогава го сваляй. Ама е малко вероятно да се стигне до там.
По-вероятно е да е отвън, защото има окабеляване и за теглич. Кабелите вероятно са в оня сноп, който влиза под задната седалка. Не ми се вярва да са опънали един кабел от датчика до задните светлини. Отвори пластмасите или се наври под задната броня и виж дали не излизат през пода. Но се убеди първо, че ти се губи захранването, а не масата и премери всички предпазители. Датчика лесно ще разбереш дали е повреден като измериш дали на буксата идват 12 волта и ако идват и я дадеш на късо ти светнат лампите, тогава го сваляй. Ама е малко вероятно да се стигне до там.
. kuzdov като спомена бушоните няма да е лошо да видя какво става със всички, че не съм поглеждал на там.
Най обикновен S ключ , лула демек , ма требе да стигне до буксата.Е после да си провери контактора , па чак тогава да мисли за секач
... Тая гад е най-отгоре на скоростната и едвам се напипва с ръка. Няма шанс да се вкара гаечен ключ, който освен, че трябва да е лула ще трябва и да е някакъв S, ама доста далече от стандартните. И пак не е много сигурно. Абе, на шибано място е
Коментар