Здравейте колеги,нов съм във форума,изчетох много теми ,но не можах да намеря решение на моя проблем за това реших да пусна нова тема и се надявам някой да помогне,благодаря предварително. Карам Мицубиши паджеро 2ра генерация с 2.5 мотор,115коня . Когато запаля сутрин двигателя не може да се форсира-мисля че не му достига горива,няма мощност и излиза бял пушек от аспуха,чува се и някъкво странно тракаме мисля че е аванса на горивната помпа,това го прави само когато температурите паднат под 10 градуса,мина през много майстори но никой не разбра от какво е проблема. Сменил съм всички филтри,проверени са магистралите за гориво и са сменени всички маркучета с нови,резервоара е изчистен и цедката в него,пробвал съм и с прозрачни маркучи като горивото е в туба,но проблемът си остава,търсих и за цедка в гнп-то,но явно при мене няма.През лятото нямам никакъв проблем с джипа ,но паднат ли температурите мъките започват
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мицубиши паджеро 2.5
Свий
X
-
От: Мицубиши паджеро 2.5
Проверил съм всичко,свещи,релета,релетата съм ги пренавил дажеПървоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеВиж си подгрева.
Коментар
-
От: Мицубиши паджеро 2.5
Подобен проблем - само че по лек - даже насред лято не щеше да пали кат хората - докат загрее бяли пушеци и кълбета.Първоначално публикуван от Ста Преглед на мнениеПроверил съм всичко,свещи,релета,релетата съм ги пренавил даже
меря на ток подгрева - покзва ок.
Кат махнах свещите и ги тествам на тезгяха- ток тече ама дет се вика едвам загряват.
Та таз кола свщите дето вършат работа трябва да стант почти жълти дет се вика- ако са леко зачервени - не става -пак е кофти подгрева.
И запомни едно -ако е бял пушека -обикновено е неизгоряла нафта,така че е да не му достига гориво не е невъзможно ама е малко вероятно.
На таз кола не вярвам да има промяна на ъгъла на пръскането на нафта като е студена,ама ако има виж и това.
Коментар
-
От: Мицубиши паджеро 2.5
Благодаря за съвета колега,ще проверя и това.Свещите съм ги сменил миналата година,но не купих оригиналните 6 волтови а 12 волтови,казаха ми че нямало да има проблем пък и са и по евтини,майсторите изведоха едно копче за допълнително подгряване и се получи джипа пали от четвърт оборот,с паленето проблем нямам и на -40 съм сигурен че ще запали,но тя мощност се губи някъде.Днес говорих с един майстор на помпи и каза че може и от нея да и тази седмица ако ми остане малко свободно време ще я сваля и ще му я закарам да я провери и евентуално отремонтира ако има проблем.То само помпа и турбо остана да сменя всичко друго е смененоПървоначално публикуван от brpi Преглед на мнениеПодобен проблем - само че по лек - даже насред лято не щеше да пали кат хората - докат загрее бяли пушеци и кълбета.
меря на ток подгрева - покзва ок.
Кат махнах свещите и ги тествам на тезгяха- ток тече ама дет се вика едвам загряват.
Та таз кола свщите дето вършат работа трябва да стант почти жълти дет се вика- ако са леко зачервени - не става -пак е кофти подгрева.
И запомни едно -ако е бял пушека -обикновено е неизгоряла нафта,така че е да не му достига гориво не е невъзможно ама е малко вероятно.
На таз кола не вярвам да има промяна на ъгъла на пръскането на нафта като е студена,ама ако има виж и това.
Коментар
-
От: Мицубиши паджеро 2.5
От дизели не разбирам, но от електротехника разбирам. Ако на 12 волтова свещ даваш 6 волта(2 последователно явно) ще имашПървоначално публикуван от Ста Преглед на мнениеБлагодаря за съвета колега,ще проверя и това.Свещите съм ги сменил миналата година,но не купих оригиналните 6 волтови а 12 волтови,казаха ми че нямало да има проблем пък и са и по евтини,майсторите изведоха едно копче за допълнително подгряване и се получи джипа пали от четвърт оборот,с паленето проблем нямам и на -40 съм сигурен че ще запали,но тя мощност се губи някъде.Днес говорих с един майстор на помпи и каза че може и от нея да и тази седмица ако ми остане малко свободно време ще я сваля и ще му я закарам да я провери и евентуално отремонтира ако има проблем.То само помпа и турбо остана да сменя всичко друго е сменено
около 4 пъти по-слаб подгрев.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
От: Мицубиши паджеро 2.5
Подгрева е. Пробвай да задържиш повече време бутона, че да видим има ли подобрение.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Мицубиши паджеро 2.5
Еее...подгрева е първите 5-6/10 сек.Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеПодгрева е. Пробвай да задържиш повече време бутона, че да видим има ли подобрение.
Споменава че и не се форсира,на мой дизел,не същия,без нито една подгревна свещ,пуши леко първите секунди,форсира се без проблем ,с лек бял дим.Понякога(много рядко) отказва да пали от първия път.
Разлика в мощност няма,запали ли,му е все тая има ли или няма свещи.
п.п Ако свещите са 6 волта,а си му сложил 12 волтови без преправяне на инсталацията се отписвам от тематаПоследно редактирано от Roninn; 08-10-18, 23:43.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
От: Мицубиши паджеро 2.5
Днес пробвах да задържа повече бутона на подгрева и наистина проблема го нямаше,нямаше пушаци,имаше мощност,всеедно се качвам на друг джип и си викам ще сменя свещите с оригиналните 6 волтови и всичко ще се оправи,но уви,тръгвам за Шумен и точно преди Шумен има един голям баир,подадох повече газ преди баира,но джипа не реагира,гледам на огледалата пак се появиха белите пушаци и с 300 зора изкачих баира с 40 км. Изкачих баира ,загасих джипа и след като го запалих всичко се опарави,джипа хукна да върви като нов,това ме навежда на мисълта че не е от подгрева,джипа беше загрял,а при заграл двигател подгрева не работи.Но друго ми направи впечатление,имам малко прозрачно филтърче преди големия филтър и то беше празно ,имаше съвсем малко гориво в него,а знам че трябва да е пълно и това ме навежда пак на мисълта че не му достига гориво или дърпа въздух от някъде. Всичко от резервоара до помпата е проверено и е изправно,остана проблема да е в самата помпа.Утре ще гледам да проверя и вакумните маркучетаПървоначално публикуван от targa Преглед на мнениеПодгрева е. Пробвай да задържиш повече време бутона, че да видим има ли подобрение.
Коментар
-
От: Мицубиши паджеро 2.5
Незнам какво е правил електротехника,но ми е първи батовчед и вярвам че всичко е напарвено както си трябваПървоначално публикуван от Roninn Преглед на мнениеЕее...подгрева е първите 5-6/10 сек.
Споменава че и не се форсира,на мой дизел,не същия,без нито една подгревна свещ,пуши леко първите секунди,форсира се без проблем ,с лек бял дим.Понякога(много рядко) отказва да пали от първия път.
Разлика в мощност няма,запали ли,му е все тая има ли или няма свещи.
п.п Ако свещите са 6 волта,а си му сложил 12 волтови без преправяне на инсталацията се отписвам от темата
Коментар
-
От: Мицубиши паджеро 2.5
Проверих и така,но няма разликаПървоначално публикуван от tola Преглед на мнениеПробвай на система с туба директно към помпата. Може да е поизгнил горивопровода (тръбичките към резервоара.
Коментар
-
От: Мицубиши паджеро 2.5
Не пипай помпата,преди да направиш това което ти е написал колегатаПървоначално публикуван от tola Преглед на мнениеПробвай на система с туба директно към помпата. Може да е поизгнил горивопровода (тръбичките към резервоара.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар