Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2.8 ГНП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: 2.8 ГНП

    Да питам само след смяна на гнп-то на изхода на излишната нафта на гнп-то какъв щуцер сложихте
    Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

    Коментар


    • #17
      От: 2.8 ГНП

      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
      Е за такива гайкаджии говорех в другата тема, Владо !

      Който е взел пари, трябва да си свърши работата, и да поеме щетата по стартера, но в малките населени места където всички са познати и роднини, това обикновено не става.

      Станало е това, което става почти винаги, и което съм написал в предният си пост.

      Толкова ли нямате помпаджии при вас ?!
      Да майсторе,аз съм гайкаджия и търся съвет от такива като теб,Благодаря!

      Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
      Добре де . Ниски температури. Сменете филтъра ,загрейте нафтата...
      Пробвах с нафта от колонката и туба вместо резервоар

      Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
      Едно си баба знае ,едно си бае. И аз така. Тези помпи нямаха ли и едно малко филтърче?
      Предполагам говориш за цедката на входа на помпата под щуцера,изистена е


      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
      Я за да не стане грешка в превода.

      Твоя човек отива при помпаджията на ход за да му оправи теча от помпата, и си тръгва на въже със стопен стартер.
      Поле слага "нова" помпа, а ти му оправяш стартера, като се опитвате да накарате мотора да работи.

      Правилно ли съм разбрал ?
      след помпаджията джипката е работила известно време все по описаният начин и след 2рото стопване на стартера е дошла при мен

      Първоначално публикуван от druje Преглед на мнение
      Да питам само след смяна на гнп-то на изхода на излишната нафта на гнп-то какъв щуцер сложихте
      на изхода на помпата,на мястото на обикновения щуцер има ел.датчик който пропуска гориво като му се подаде напрежение,но излишна нафта няма
      Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
      0883 39 72 04

      Коментар


      • #18
        От: 2.8 ГНП

        Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнение
        Да майсторе,аз съм гайкаджия и търся съвет от такива като теб,Благодаря!
        Това беше към Владо ТС, че тръгна приказка от една друга тема, като примера е с "помпаджията" след който стопявате стартера от въртене.

        Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнение
        ...
        след помпаджията джипката е работила известно време все по описаният начин и след 2рото стопване на стартера е дошла при мен
        ...
        Като два пъти стопявате стартера след помпаджията, значи не работи.

        А майстор не съм, щото съм много мързелив и затова предпочитам да знам, че да се случват нещата бързо и от първият път, щото един колега беше написал, че три дена безмислен труд спестяват половин час четене.

        За "гайкаджия" мога да ти дам дефиниция, щото не е баш майстор, а ако прецениш, може и като такъв да се самоопределиш.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #19
          От: 2.8 ГНП

          След като не получих кой знае какъв съвет за въпросният регулатор и какво може да се обърка при човъркането му днес си поиграх с него,започнах с 1/4 оборота,разликата беше минимална в вървенето,навих до 2/4 и вече се усети значително подобрение но и пушенето се засили,навих още малко до 3/4 джипката започна да си наема добре разлика в това дали е на заден мост или и на преден почти нямаше в форсирането из преспите.Узадачи ме това че и след последното пипане до 3/4 оборот намаля пушенето спрямо това на 2/4.Засега остава така за няколко дневни тестове пък ще видим какво ще стане.
          Благодаря!
          Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
          0883 39 72 04

          Коментар


          • #20
            От: 2.8 ГНП

            Баш така не се регулира цикловата порция гориво, амааа ...
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #21
              От: 2.8 ГНП

              Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнение
              След като не получих кой знае какъв съвет за въпросният регулатор и какво може да се обърка при човъркането му днес си поиграх с него,започнах с 1/4 оборота,разликата беше минимална в вървенето,навих до 2/4 и вече се усети значително подобрение но и пушенето се засили,навих още малко до 3/4 джипката започна да си наема добре разлика в това дали е на заден мост или и на преден почти нямаше в форсирането из преспите.Узадачи ме това че и след последното пипане до 3/4 оборот намаля пушенето спрямо това на 2/4.Засега остава така за няколко дневни тестове пък ще видим какво ще стане.
              Благодаря!
              Огледай дали е вързан и свръхкоректора с налягане .Регулираш на място ,като при рязко натоварване трябва да изпуши леко и нагоре да изчиства.
              РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

              0895шест29410 .

              Коментар


              • #22
                От: 2.8 ГНП

                свързан е,при подаване на газ изпушва след това пушек няма никакъв.
                Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
                0883 39 72 04

                Коментар


                • #23
                  От: 2.8 ГНП

                  Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнение
                  свързан е,при подаване на газ изпушва след това пушек няма никакъв.
                  Значи си ОК
                  РР п38 2.5тд .Е53 чер клозет .Астра H Z13DT.

                  0895шест29410 .

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X