Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2.8 ГНП

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2.8 ГНП

    Здравейте,имам един въпрос свързан с помпата на 2.8.Наложи се смяна на ГНП-то но след смяната му не изкарва почти никаква излишна нафта без значение при ниски или високи обороти. Джипката работи и пали нормално,за вървене не мога да твърдя понеже навсякъде е лед и сняг и при малко подаване на газ започва да върти гуми.Проблем има и когато включиш и предният мост,направо умира,няма мощост,не може да се форсира(стига до към 2500 оборота).Мисля си да навия малко винта на гърба на помпата(мисля че се водеше "циклова порция гориво")Някъкви съвети с колко да го навивам,какво може да прецакам при пробата?
    Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
    0883 39 72 04

  • #2
    От: 2.8 ГНП

    Колега, ше се цитирам от преди малко:
    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
    И друг път е ставало въпрос, че много хора които нямат представа (или имат само обща) от техниката, се опитват да се справят с нещо по-сложно от смяна на гума/и.
    Не е нужно всеки да разбира и сам да си ремонтира колата, само трябва да си намери грамотен майстор, който да му каже кога, и с колко пари, да дойде да си я вземе.

    "... ама козата си сАка пръч !"

    Порцията на помпата се регулира на стенд преди качване, като е добре и да се почисти преди това, пък и някоя удървена или посмачкана гумичка да се смени, че като текне пак трябва да се прави, за което пак трябва да се сваля.

    Намери някой, който е наясно, че оплескаш ли нещата, после може и да е по-скъпо.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #3
      От: 2.8 ГНП

      и аз не искам да я пипам ма човечеца казва "дай да и врътнем малко пък ще видим".Другият въпрос е симптомите които съм описал дали биха имали нещо общо с дадения регулатор?
      Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
      0883 39 72 04

      Коментар


      • #4
        От: 2.8 ГНП

        Чакай сега...
        Най-важния момент е какъв се пада човечеца в дадената ситуация.

        АКо той е собственик на возилото - ами дай му да "врътне малко" самия той, за да нямаш никакви угризения после.
        Ако той е продавача на помпата - ами помисли си какво да направиш.
        Ако е някой квартален сеирджия без работа, що не извадиш щангата и с блага дума да го напътиш?

        Може да ме цитираш дори " Не ми казвай какво да правя, за да не ти кажа къде да идеш!!"

        Коментар


        • #5
          От: 2.8 ГНП

          човечеца е приятел и собственик на джипа,дойде при мен за да му направя стартера който се беше стопил понеже джипът е спрял да пали след като са му сменяли гарнитури на ГНПто( стана сложно :d)Та след като направих стартера джипката въртя сигурно десет минути преди да започне да пали един по един цилиндрите.Свещите са проверявани,също и за въздух в системата,след това и центровката(всичко това още с старата помпа) след това той вика бе дай да сменим помпата и се стигна до тук
          Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
          0883 39 72 04

          Коментар


          • #6
            От: 2.8 ГНП

            Извинявай...

            В сложна ситуация си се поставил.
            Аз не бих правил допълнителни експерименти, освен ако нямаш стенд за помпи. Пращай го човечеца на дизелист.

            Коментар


            • #7
              От: 2.8 ГНП

              Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнение
              човечеца е приятел и собственик на джипа,дойде при мен за да му направя стартера който се беше стопил понеже джипът е спрял да пали след като са му сменяли гарнитури на ГНПто( стана сложно :d)Та след като направих стартера джипката въртя сигурно десет минути преди да започне да пали един по един цилиндрите.Свещите са проверявани,също и за въздух в системата,след това и центровката(всичко това още с старата помпа) след това той вика бе дай да сменим помпата и се стигна до тук
              Е за такива гайкаджии говорех в другата тема, Владо !

              Който е взел пари, трябва да си свърши работата, и да поеме щетата по стартера, но в малките населени места където всички са познати и роднини, това обикновено не става.

              Станало е това, което става почти винаги, и което съм написал в предният си пост.

              Толкова ли нямате помпаджии при вас ?!
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #8
                От: 2.8 ГНП

                той точно на помпаджия е бил когато е станло това
                Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
                0883 39 72 04

                Коментар


                • #9
                  От: 2.8 ГНП

                  Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнение
                  той точно на помпаджия е бил когато е станло това
                  Е къв е тоя помпаджия, дето ше ти върне колата насипно ?!

                  Се едно да отидеш при гумаджия, и да си тръгнеш по джанти !

                  P.S. Владо, дано да погледнеш темата.
                  ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                  Коментар


                  • #10
                    От: 2.8 ГНП

                    Добре де . Ниски температури. Сменете филтъра ,загрейте нафтата...

                    Коментар


                    • #11
                      От: 2.8 ГНП

                      какъвто е такъв е,както казах проблемът се е появил след като помпаджията е свалял помпата и е сменил гарнитурите,като разбира се след това я е закачал на стенд,поне така казва
                      Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
                      0883 39 72 04

                      Коментар


                      • #12
                        От: 2.8 ГНП

                        Добре, ако помпаджията има стенд, има голяма вероятност да знае за какво се използва. И ако е майстор, няма да си плюе на името, и да си остави работата до никъде.
                        Всъщност, при какви температури се развива действието?
                        Да не се окаже, че Иво е прав, и очевадното е прескочено? Малко нов филтър, и малко топла нафта може да са отговора?

                        Коментар


                        • #13
                          От: 2.8 ГНП

                          Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнение
                          какъвто е такъв е,както казах проблемът се е появил след като помпаджията е свалял помпата и е сменил гарнитурите,като разбира се след това я е закачал на стенд,поне така казва
                          Едно си баба знае ,едно си бае. И аз така. Тези помпи нямаха ли и едно малко филтърче?

                          Коментар


                          • #14
                            От: 2.8 ГНП

                            Имат, имат....

                            Ама ако помпиера и това не е погледнал, нещо му се събират много черни точки..

                            Коментар


                            • #15
                              От: 2.8 ГНП

                              Я за да не стане грешка в превода.

                              Твоя човек отива при помпаджията на ход за да му оправи теча от помпата, и си тръгва на въже със стопен стартер.
                              Поле слага "нова" помпа, а ти му оправяш стартера, като се опитвате да накарате мотора да работи.

                              Правилно ли съм разбрал ?
                              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X