Здравейте,имам един въпрос свързан с помпата на 2.8.Наложи се смяна на ГНП-то но след смяната му не изкарва почти никаква излишна нафта без значение при ниски или високи обороти. Джипката работи и пали нормално,за вървене не мога да твърдя понеже навсякъде е лед и сняг и при малко подаване на газ започва да върти гуми.Проблем има и когато включиш и предният мост,направо умира,няма мощост,не може да се форсира(стига до към 2500 оборота).Мисля си да навия малко винта на гърба на помпата(мисля че се водеше "циклова порция гориво")Някъкви съвети с колко да го навивам,какво може да прецакам при пробата?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
2.8 ГНП
Свий
X
-
От: 2.8 ГНП
Колега, ше се цитирам от преди малко:
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеИ друг път е ставало въпрос, че много хора които нямат представа (или имат само обща) от техниката, се опитват да се справят с нещо по-сложно от смяна на гума/и.
Не е нужно всеки да разбира и сам да си ремонтира колата, само трябва да си намери грамотен майстор, който да му каже кога, и с колко пари, да дойде да си я вземе.
"... ама козата си сАка пръч !"
Порцията на помпата се регулира на стенд преди качване, като е добре и да се почисти преди това, пък и някоя удървена или посмачкана гумичка да се смени, че като текне пак трябва да се прави, за което пак трябва да се сваля.
Намери някой, който е наясно, че оплескаш ли нещата, после може и да е по-скъпо.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
-
От: 2.8 ГНП
Чакай сега...
Най-важния момент е какъв се пада човечеца в дадената ситуация.
АКо той е собственик на возилото - ами дай му да "врътне малко" самия той, за да нямаш никакви угризения после.
Ако той е продавача на помпата - ами помисли си какво да направиш.
Ако е някой квартален сеирджия без работа, що не извадиш щангата и с блага дума да го напътиш?
Може да ме цитираш дори " Не ми казвай какво да правя, за да не ти кажа къде да идеш!!"
Коментар
-
От: 2.8 ГНП
човечеца е приятел и собственик на джипа,дойде при мен за да му направя стартера който се беше стопил понеже джипът е спрял да пали след като са му сменяли гарнитури на ГНПто( стана сложно :d)Та след като направих стартера джипката въртя сигурно десет минути преди да започне да пали един по един цилиндрите.Свещите са проверявани,също и за въздух в системата,след това и центровката(всичко това още с старата помпа) след това той вика бе дай да сменим помпата и се стигна до тукMitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
0883 39 72 04
Коментар
-
От: 2.8 ГНП
Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнениечовечеца е приятел и собственик на джипа,дойде при мен за да му направя стартера който се беше стопил понеже джипът е спрял да пали след като са му сменяли гарнитури на ГНПто( стана сложно :d)Та след като направих стартера джипката въртя сигурно десет минути преди да започне да пали един по един цилиндрите.Свещите са проверявани,също и за въздух в системата,след това и центровката(всичко това още с старата помпа) след това той вика бе дай да сменим помпата и се стигна до тук
Който е взел пари, трябва да си свърши работата, и да поеме щетата по стартера, но в малките населени места където всички са познати и роднини, това обикновено не става.
Станало е това, което става почти винаги, и което съм написал в предният си пост.
Толкова ли нямате помпаджии при вас ?!ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: 2.8 ГНП
Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнениетой точно на помпаджия е бил когато е станло това
Се едно да отидеш при гумаджия, и да си тръгнеш по джанти !
P.S. Владо, дано да погледнеш темата.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
От: 2.8 ГНП
какъвто е такъв е,както казах проблемът се е появил след като помпаджията е свалял помпата и е сменил гарнитурите,като разбира се след това я е закачал на стенд,поне така казваMitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
0883 39 72 04
Коментар
-
От: 2.8 ГНП
Добре, ако помпаджията има стенд, има голяма вероятност да знае за какво се използва. И ако е майстор, няма да си плюе на името, и да си остави работата до никъде.
Всъщност, при какви температури се развива действието?
Да не се окаже, че Иво е прав, и очевадното е прескочено? Малко нов филтър, и малко топла нафта може да са отговора?
Коментар
-
От: 2.8 ГНП
Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнениекакъвто е такъв е,както казах проблемът се е появил след като помпаджията е свалял помпата и е сменил гарнитурите,като разбира се след това я е закачал на стенд,поне така казва
Коментар
-
От: 2.8 ГНП
Я за да не стане грешка в превода.
Твоя човек отива при помпаджията на ход за да му оправи теча от помпата, и си тръгва на въже със стопен стартер.
Поле слага "нова" помпа, а ти му оправяш стартера, като се опитвате да накарате мотора да работи.
Правилно ли съм разбрал ?ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар