Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Премеждия при -10 градуса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Премеждия при -10 градуса

    Моето като го карах (2.8 D) ги правеше същите номера зимата.
    Киа Соренто, MB A140 (Поне не съм пеша)

    Коментар


    • #62
      От: Премеждия при -10 градуса

      Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
      Предни зими не е било така, може да не е палил преди при -10, но има ли акумулатор и като запали си нормализира работа. А сега не е така. Аз залагам на прескочил зъб, но ще видим.

      Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
      Ако се оправи като се стопли, значи помпата ти е пълна с лайна и дюзите са ти тоталка, след което ще ти духнат бУталата.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #63
        От: Премеждия при -10 градуса

        Защо не опиташ,да загрееш една туба нафта и да я долееш в резервоара,
        Toyota Land Cruiser LJ70;Mazda Tribute;0878 84 20 84

        Коментар


        • #64
          От: Премеждия при -10 градуса

          Ако сипвайки бензин е разбутал нафтовите бактерии и са се завряли по ГНП-то, си трябва чистене на горивната система и цедките на помпата. Има добавки за тез бактерии, ама те действат у резервоара, на запушеното няма да има ефект.
          The Flat Earth Society has members all around the globe.

          Коментар


          • #65
            От: Премеждия при -10 градуса

            1 литър бензин на 60 нафта ще разбутат дедовия
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #66
              От: Премеждия при -10 градуса

              Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
              ... последно го бях карал на 25-ти демекври миналата година, което преди около 2 седмици.
              Добре дошъл в клуба на замръзналата нафта.

              На 25 декември беше топло и са доставяли нафта съответна на това топло. Гаднярите пускат "зимната" едва когато по прогноза се види че ще стане студено. И даже тогава на по-малко оборотните бензиностанции се случва да ти сипят парафин, готов да смръзне.

              В цивилизования свят зимната нафта тръгва от някоя дата и после можеш да разчиташ на нея. Тук я пускат според прогнозата.

              Не е виновна колата, просто не си я заредил с актуална нафта.

              Сменяй филтъра.

              Коментар


              • #67
                От: Премеждия при -10 градуса

                Първоначално публикуван от Вива ViRuS4eto Преглед на мнение
                Ако сипвайки бензин е разбутал нафтовите бактерии и са се завряли по ГНП-то, си трябва чистене на горивната система и цедките на помпата. Има добавки за тез бактерии, ама те действат у резервоара, на запушеното няма да има ефект.
                Сипвайки бензин е вкарал почти чист бензин в ГНП, защото всичко друго в казана в този момент не е било съвсем течно. Нормално е да закашля.

                Коментар


                • #68
                  От: Премеждия при -10 градуса

                  Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                  Не е, щото това което е показала Вива е оригиналния.


                  Който ако е вързан на мотора се топли от него, ако не, просто си стои.

                  Някой е направил циганията с филтъра щото оригиналният му се е видял скъп.

                  На оригиналния, отдолу, има или тапа с канелка за източване, или датчик за вода.
                  Още в 37 пост му казах,че е с филтър от друга кола и дадох номера на оригиналния.
                  Циганията е направена,защото започва да дърпа въздух от помпичката за подкачване на горивото и не им се дават едни пари за нова конзола,която по спомени е около 60-70лв.
                  От долу се навива датчик за вода,на който има и канелка.
                  На моя датчик му мандахерцах поплавъка нагоре-надолу ама лампата не светна,трябва да проверя крушката,ако е здрава,изхвърлям датчика,че заради него освен АШИКА друг филтър не мога да сложа.
                  Филтъра оригинално е сложен на преградата между купето и коша.
                  Филтър на АШИКА,струва 10лв без отстъпка.
                  Преди 1 час,дърпах още едно замръзнало Паджеро.
                  Поздрави!!!
                  Последно редактирано от piars; 07-01-17, 20:53.
                  Pajero 2.5.TDI GLS Super Selekt
                  лодка RIGIFLEX CAP370+YAMAHA 15hp. four stroke

                  Коментар


                  • #69
                    От: Премеждия при -10 градуса

                    Абе не знам с това замръзване на нафтата - карам с обикновена от Лукойл и според тяхната информация гарантират до -15 градуса. Днес навъртях без проблеми стотина километра при постоянно от -15 до -17 градуса, като на безопасни места стигах и до 110 км/ч за кеф. Тази нощ го дават до -20, а утре мисля да повъртя из кюстендилско да видя дали ще замръзне! Филтъра е с подгряване, но е отдолу под купето и сигурно бере бая студ! Нищо освен въпросната нафта в резервоара не сипвам.
                    Honda XL600LM, 1987
                    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                    Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

                    Коментар


                    • #70
                      От: Премеждия при -10 градуса

                      Аз преди два часа си отворих шофьорската врата с кози крак, щото лятото като ходих до Вюрт им беше свършил силиконовият спрей за уплътнения, и след 2-3 подгрева не можа да завърти, та не мога да рапортувам за палене с олио на -15°С.
                      Или "новия" ми AGM е бивш акумулатор, или имам някакъв проблем с алтернатора, но това ще стане ясно утре, както и как ще запали.

                      Печка му е майката, ама мойта е у нас.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #71
                        От: Премеждия при -10 градуса

                        Нека да споделя няколко неща:

                        1. Джипът по номер на рама е 3.0 бензин, а след това са му сложили дизелов двигател по незнайни за мен причини, така че явно са направили компромис с горивния филтър.

                        2. Опела е зареждан наравно с джипа, което означава, че и при него има същата нафта, както и при джипа, а Опела пали.

                        3. Литър бензин долях, след като вчера около 18:00 успях да го запаля, двигателят е работил на място поне 30 минути, след което съм го карал поне 10 км с максимум 40 км/ч, чак след което му слагам бензина. През цялото време, преди да му сложа бензин, имаше същото поведение, както след като съм го сложил този литър бензин.

                        3. Горивния филтър го смених днес, като първо го запалих със стария, работи така, а след това реших, че трябва да пробвам с нов филтър. Купих новия, сложих го и пак по същия начин работеше - тропайки. При смяната на филтъра, след като запалих, джипа не изгасна, макар и празния филтър, защото ГНП-то си засмуква нафта.

                        Така или иначе за момента не мисля да го паля. Ще преценя кога да го запаля. Отново искам да подчертая, че го имам от 7 години и такъв шум никога не съм чувал, а единствено миналата година за пръв път сложих добавка за нафтата.

                        Живот и здраве, ако се окаже, че проблемът идва от нафтата, мисля да почистя цялата горивна система. За целта ще съм благодарен да споделите методи. Още в началото, когато го взех, бях забелязал, че в багажника има едно черно капаче с няколко болта. Предполагам, че от там се стига до някоя част от горивната система, която е към резервоара, но тъй като не съм отварял това капаче и не знам какво се крие под него.

                        Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
                        Последно редактирано от c0dy^; 07-01-17, 22:21.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Премеждия при -10 градуса

                          Там се крие сондата
                          Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Премеждия при -10 градуса

                            Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
                            Абе не знам с това замръзване на нафтата - карам с обикновена от Лукойл ...
                            То не е интересно откъде е нафтата а кога е доставена.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Премеждия при -10 градуса

                              И мойта нафта на галопера е замръзна тази нощ. Бмв-то се закашля като запали разхрупа и след игра на обороти стабилизира. Тази година уцелих греда и на двете коли със скапаните търгаши и нафта без добавка. Други години по - големи студове не е имало проблеми.
                              Land Rover Discovery
                              Където е текло пак ще тече ...

                              Коментар


                              • #75
                                Re: Премеждия при -10 градуса

                                99% за мен си със запушен горивен филтър и/или някоя от магистрслите за горивото.
                                Аз черното капаче с няколкото болта май са 6 или 8 за рапидна отверка би трябвало да е за задното парно. Ама може и съвсем да не съм прав, огледай би трябвало да се виждаперката на вентилатора под задна дясна седалка, ако е то.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X