След успешното рециклиране на купето от Кики и Боби е то малко снимки от рамата която е мината цялата със ламелна шкурка и после грундирана с 2 ръце грунд, 2 ръце протекта и една ръка лак.Мисля че това ще държи като цяло рамата не беше изключително зле,но имаше загниване от външната срана на профила от дясната страна на автомобила.В момента е пуснато купето върху рамата със 20мм. боди лифт тези дни ще пусна още снимки.
Съжалявам за размера на снимките ,но се наложи да ги ресайзна за да ги приеме форума просто ако си свалите програмата за ресайзване от (купува продава ) PEPY я е пуснал там може да върнете снимките в обратното състояние и да са удобни за гледане.
ако си свалите програмата за ресайзване от (купува продава ) PEPY я е пуснал там може да върнете снимките в обратното състояние и да са удобни за гледане.
Може да бъдат в първоначалния си размер, но не и с първоначалното качество, както се вижда от прикачената снимка, увеличена до 1024 пиксела.
Не мисля, че е необходимо да се смаляват толкова снимките. Намаляване до 800 х 600 пиксела е достатъчно за да се гледат комфортно на повечето монитори. А намаляване на размера на файла допълнително може да се постигне като освен посоченото намаляване на изображението се увеличи леко степента на компресиране. В доста програми това се прави с контрол "Quality" ("Image quality"). Стойност около 85 би трябвало да е достатъчна.
Интересно ми е като сте отворили рамата за да я кърпите какво е било състоянието отвътре? Защото си мисля, че започват да гният първо отвътре и тези операции с външно песъкоструене и покрития, които правят някои са безсмислени?!
Интересно ми е като сте отворили рамата за да я кърпите какво е било състоянието отвътре? Защото си мисля, че започват да гният първо отвътре и тези операции с външно песъкоструене и покрития, които правят някои са безсмислени?!
В моя случай именно така се оказа. След отваряне и поглед отвътре стигнах до идеята за нова рама. Дори в участъци отвън изглеждащи добре, корозията отвътре беше толкова напреднала,че с отвертка и по-силен удар с чука се пробиваше. Все пак става дума за Трупър а той е еталон за корозия. Направих си нова рама, но със сигурност повече не бих се навил на това. Неимоверен чанч...
Ако, обаче рамата все още е спасяема трябва именно отвътре да се обработва. Става или с восъчния консервант на BODY или с разтопена грес. Протектата държи само върху ръжда, но под нея процесът продължава. Най-добре е да се пръска мощно в кухините с BODY като предватително се нагрее с духалка рамата. Тогава восъкът прониква много добре в порите на ръждата. Отвън просто се грундира и боядисва.
При духнат двигател дори може да се кара с вкаран маркуч от картерните газове в гредата на рамата - омаслява перфектно))
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
След отваряне на рамата установих че е пълна с кал игра много сериозно маркуча с водата (според мен проблема е че фабричните отвори на рамата се пълнят в годините с финна кал която задържа вода постоянно и създава необходимите условия за възникване на ръжда) даже пробвах нещо тъй като знаех какво ще видя а и купето беше при Кики и Боби и знаех кога ще го взема оставих рамата в гаража за 2 седмици без да я пипам (гаража е супер топъл - до него ми е котелното ) на втората седмица като изрязах прогнилите места отвътре беше мокро-тоест целогодишно в рамата на нашите коли има влага ,аз след зглобяване на колата ще я изпръскам от вътре с парафин и масло и ще залепя ал. лепенка на всички отвори от вън нарочно след протектата изпръсках рамата с лак за обща употреба за да е по-малко съпротивлението при контакт с кал и отмиването на същата да става по-лесно.Между другото в момента си сглобявам колата в един сервиз БФАС Експрес на гурубляне по пътия за Самоков след ОМВ та там на ден идват поне три паджерота за някакви ремонти няма някое да не е с тръгнала рама фрапантното е че има едно 99г с рама почети като мойта а и коментирах проблема с някои от собствениците и равносметката е че повечето са купили колите си около 10000лв. и са със силно ръждясали рами спукани и уморени незнам на какво се дължи ,но купувате ли лъскаво паджеро гледайте и отдолу за мойто специално го купих с мисълта за рециклиране и цена различна от 10к.
Коментар