Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    При духнат двигател дори може да се кара с вкаран маркуч от картерните газове в гредата на рамата - омаслява перфектно))
    Не лоша идея Или дори газове от гърнето може да се отклонят, на някои големи самосвали заглушители са носещите тръби на коша

    Коментар


    • #17
      До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

      да се внимава с гърнето , трябва да има задържане на газовете да не се чистят цилиндрите 100 процента
      sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

      Коментар


      • #18
        До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

        Стига тия газове, момчета до къде стигнахте
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #19
          До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

          Тези дни ще пусна снимки ,качени са вратите и се подготвя за боя проблемът е че ми остава време само събота и неделя да поработвам по него и процеса се забавя

          Коментар


          • #20
            До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

            Ето и снимки преди и след боя
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #21
              До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

              Хубав цвят

              Коментар


              • #22
                До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

                Евала Така тези, които ще оставяме прясна боя по трънаците ставаме повече.
                Чакам с нетърпение следващи снимки като е събран вече
                Зима иде

                Коментар


                • #23
                  До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

                  Боби като гледам какво правите тук си мисля, че няма да се стреснете от мойто Диско. Искам да го реставрирам напролет и се чудя дали бихте ме приели. Ако да мога да мина тия дни да се разберем кога ще можете и да го видите преди да замина, че няма да съм тук поне месец...

                  Коментар


                  • #24
                    До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

                    ти го направи за изложба , тази кола не е за гората егати лаченото паджеро
                    sigpicаз съм шефа на боклука и ако не ме слушаш ,,,,,, 0878 33 81 37 по всяко време

                    Коментар


                    • #25
                      До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

                      Екстра е, браво, ще се познава от далече
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #26
                        До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

                        Благодаря.Момчета колата е правена от Боби и Кики само като кърпене за което им благодаря и трябва да спомена че тези момчета работят изключително коректно и си заслужава всеки лев който съм оставил там колата беше пагубно изгнила а те я съживиха свалям им шапка и бих ги препоръчал горещо на всеки от вас.Шасито го правих самостоятелно искам да благодаря на момчетата от БФАС Експрес срвиз в Горубляне и по-специално на Светльо и Дани за съдействието при монтажа на купето към шасито и паленето на колата и на Ратола за 30% отстъпка от часите.Подготовката за боя и боядисването съм го правил аз.Сега колата ще бъде дозглобена и остават гуми и по-нататък и аксесоари за гората за монтажа на които ще се обърна пак към Боби и Кики

                        Коментар


                        • #27
                          До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

                          Първоначално публикуван от CJ_7 Преглед на мнение
                          Рамата вече е готова,обработена отвън и отвътре.Само тази болка да свърши и остават удоволствията .

                          А как и с какво се обработва отвътре ? Всъщност заводски дали са поцинковани рамите ? И може ли човек ,въпросът е теоретичен да заяви в централата на фирмата,че иска да си купи рама,или оборудвано,или необорудвано купе,както навремето руснаците продаваха за Лада и Москвич.Това последното не го вярвам като опция,но би било чудесно,да би могло.И още ми се ще да питам за предимствата и недостатъците на занитването на по големите кръпки сравнено със заваряването по системата МИГ/МАГ. Въобще практикува ли се занитването ? и да вметна,че според мен алуминиевите нитове "попнитове" не са подходящи за занитване на черни метали.А някой да е чувал за стоманени "попнитове" ?
                          Много въпроси наистина станаха,а любознателните понякога питаме досадно

                          Коментар


                          • #28
                            До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

                            Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                            А как и с какво се обработва отвътре ? Всъщност заводски дали са поцинковани рамите ? И може ли човек ,въпросът е теоретичен да заяви в централата на фирмата,че иска да си купи рама,или оборудвано,или необорудвано купе,както навремето руснаците продаваха за Лада и Москвич.Това последното не го вярвам като опция,но би било чудесно,да би могло.И още ми се ще да питам за предимствата и недостатъците на занитването на по големите кръпки сравнено със заваряването по системата МИГ/МАГ. Въобще практикува ли се занитването ? и да вметна,че според мен алуминиевите нитове "попнитове" не са подходящи за занитване на черни метали.А някой да е чувал за стоманени "попнитове" ?
                            Много въпроси наистина станаха,а любознателните понякога питаме досадно
                            Заводски рамите не са обработени отвътре, защото повечето производители не споделят виждането "една кола - един живот". Занитването с алуминиеви попнитове на черни метали дори по неотговорните места определено не е добра идея Просто електрохимичната корозия относително бързо ги превръща в хидроокис а до последно изглеждат като здрави Друг е въпросът, че нямат никакво място по рамата..
                            Стоманените нитове са добро решение понякога, но невинаги са лесно приложими.
                            За разлика от заварките при тях липсва вътрешното напрежение.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #29
                              До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

                              Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                              А как и с какво се обработва отвътре ? Всъщност заводски дали са поцинковани рамите ? И може ли човек ,въпросът е теоретичен да заяви в централата на фирмата,че иска да си купи рама,или оборудвано,или необорудвано купе,както навремето руснаците продаваха за Лада и Москвич.Това последното не го вярвам като опция,но би било чудесно,да би могло.И още ми се ще да питам за предимствата и недостатъците на занитването на по големите кръпки сравнено със заваряването по системата МИГ/МАГ. Въобще практикува ли се занитването ? и да вметна,че според мен алуминиевите нитове "попнитове" не са подходящи за занитване на черни метали.А някой да е чувал за стоманени "попнитове" ?
                              Много въпроси наистина станаха,а любознателните понякога питаме досадно
                              Стоманени нитове има в Ташев-Галвинг, но са нераѕдаема стомана.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Паджеро -рециклиране и подготовка за гората

                                Така изглежда във завършен вариант Паджеризацията .Даже му направих и един лек трип
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X