Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при загрял мотор 3.2 дид

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

    Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
    Не е казано тук, но личен опит с тоя модел е чистете си резервоарите!!! Веднъж отвътре на стар дизел е задължително, втори път отвън корозията пробива резевоара и се започват драми. Имал съм случай с теч, но на 3 бр. Джипки резервоара беше изгнил отгоре и съответно вътре леш! Естествено на собствениците беше обяснено че колата си е боклук и така си работила.....
    Абсолютно вярно , но не само резервоара а най вече гарловината от мястото на зареждане до самия резервоар. Рядко съм срещал здрава , включително и на моя беше изгнила и това е една от най главните причини да се скапва помпите , а не че са калпави

    Коментар


    • #17
      От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

      гадно е да видиш как тече с 5 литра в час нафтата от резервоара. търсих 2-ра ръка, но почти всички бяха даже и по-зле от моя. след лепене, да чукна "на дърво" не съм имал проблеми, но ударих 3 пробки с флекса на защитната кора точно където се е събирала мизерията/калта и е седяла влажна с месеци.
      поздрави!

      Коментар


      • #18
        От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

        А някой пробвал ли е да направи по-здрав и малко по-голям резервоар? Австралийците продават "експедиционни" но за П3 са само във варианта "допълнителен", което не ме устройва... пък за цената да не говорим.
        Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

        Коментар


        • #19
          От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

          Първоначално публикуван от Biser Savov Преглед на мнение
          Проблема най вероятно е в помпата , по-точно в регулатора. Закачете диагностика , когато е загрял и не работи добре , ако запише грешка 48 значи проблема е там. А колко време кара добре след ремонта на помпата ?
          ....не е регулатор, а актуатор,той не регулира нищо ,а е основна част от помпата и е това, което подава газта най общо казано.....

          Коментар


          • #20
            От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

            Първоначално публикуван от IvanVG Преглед на мнение
            Не е казано тук, но личен опит с тоя модел е чистете си резервоарите!!! Веднъж отвътре на стар дизел е задължително, втори път отвън корозията пробива резевоара и се започват драми. Имал съм случай с теч, но на 3 бр. Джипки резервоара беше изгнил отгоре и съответно вътре леш! Естествено на собствениците беше обяснено че колата си е боклук и така си работила.....
            ...и това е вярно ,но основния проблем на тези коли с тази ГНП идва от стружките,които пък идват от износването на опорния лагер на ГНП-то.....в резултат на което най често от тях страдат актуатора,защото той е електромагнит и ги привлича в себе си,понякога блокира самата механична част от актуатора и за това пали ел.инсталацията на колата и то точно контура за него ако някой е сложил по голям бушон от 20А....другото кото страда е TCV клапана ,който пак е електромагнит - той блокира и помпата няма аванс .....и третото е, когат остружка мине около помпения елемент, то тя се "разхермртизирва" и няма налягане или е слабо то, то трябва да е около 9 бара.....
            Трудно може от резервоара да влезе нещо в помпата при положение че има солиден филтър преди нея.....то вода не влиза ,пък стружки ли?

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X