Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при загрял мотор 3.2 дид

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем при загрял мотор 3.2 дид

    Здравейте, проблема е следния, джипа пали и работи перфектно, но когато загрее в нормалните си граници за работа започва да прекъсва, да кряака, да тресе, след откачане и закачане на клемата на акумулатора, колата се оправя за 5 мин. и пак започва сагата. Всяко мнение ще ми е от полза. Благодаря предварително.

    Колата е Мицубиши паджеро 3.2 дид 2002 год.

  • #2
    От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

    Може ли да е някакъв температурен датчик, защото това ми прилича на бедна смес?

    Коментар


    • #3
      От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

      Диагностика на ЕГР-а няма да е излишна. Той заработва като загрее мотора. Пушеци има ли?

      Коментар


      • #4
        От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

        ЕГР е затапен (не от мен), пушек има, когато започне да прекъсва и я държа на 2000об/мин. 10 секунди и започва да пуши бяло (нафта)

        Коментар


        • #5
          От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

          А ако отвориш разшир. съд или радиатора какво се случва .
          Идеята -загрял мотор да работи без налягане във водната система.

          ПП Ако не си го правил някой монтьор да го направи да не се ощавиш.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

            нали за тези модели се говореше за ГНП и проблеми при топъл/загрял двигател нещо?

            Коментар


            • #7
              От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

              Първоначално публикуван от chasovnik Преглед на мнение
              нали за тези модели се говореше за ГНП и проблеми при топъл/загрял двигател нещо?
              Точно това си помислих, ако някой се е сблъсквал с този проблем да сподели, един майстор ми каза за някакъв температурен датчик вътре в помпата, има ли такъв? Може ли да е от него? Как се сменя? Точно от помпата ме е страх, не, че е страшно, но е скъпо, бавно, гадно и трудоемко

              Коментар


              • #8
                От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

                Първоначално публикуван от rado Преглед на мнение
                ЕГР е затапен (не от мен), пушек има, когато започне да прекъсва и я държа на 2000об/мин. 10 секунди и започва да пуши бяло (нафта)
                Това , че пуши бяло означава липса на аванс. Проблема най-вероятно е в помпата , но трябва повече подробности. Закачете на диагностика и кажете дали и какви греки дава. В регулатора е датчика за температурата на горивото , но до там се стига трудно и ремонта е почти невъзможен .

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

                  Първоначално публикуван от Biser Savov Преглед на мнение
                  Това , че пуши бяло означава липса на аванс. Проблема най-вероятно е в помпата , но трябва повече подробности. Закачете на диагностика и кажете дали и какви греки дава. В регулатора е датчика за температурата на горивото , но до там се стига трудно и ремонта е почти невъзможен .
                  Не записва грешки, снощи я закачах на диагностика, живи данни, когато температурата на горивото в помпата мине 53 градуса по целзии, колата започва да прекъсва, при охлаждане на тръбопровода на обратната нафта със студена вода, температурата на горивото пада до 53 и надолу градуса и всичко си идва на място??? Колко трябва да е температурата на горивото (параметри) някой знае ли? Охладител на горивото, както при някои коли има-тук такъв няма.С такива аномалии не съм се срещал

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

                    Първоначално публикуван от rado Преглед на мнение
                    Не записва грешки, снощи я закачах на диагностика, живи данни, когато температурата на горивото в помпата мине 53 градуса по целзии, колата започва да прекъсва, при охлаждане на тръбопровода на обратната нафта със студена вода, температурата на горивото пада до 53 и надолу градуса и всичко си идва на място??? Колко трябва да е температурата на горивото (параметри) някой знае ли? Охладител на горивото, както при някои коли има-тук такъв няма.С такива аномалии не съм се срещал
                    Автомобила автомат ли е или ръчка ? Как пали когато е загрял ? Веднага или върти по-дълго? Дайте подробности ( 0894 610837 )

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

                      Темата е интересна аз минавам през тия драми със 3,2 did - 2004 автомат. Същата работа студена върви като самолет. Когато стигне работна темп. започва да срича все едно има липса на нещо, гориво, цилиндър, въздух, нещо се бърка при загряване. Това е вече 2 месеца така. Минах през доста процедури по отстраняване на дефекта ама резултат 0-лев.

                      Всяка помощ е добре дошла. Или поне насока.

                      Паджеро 3,2 did - автомат - дълга база - 2004г.

                      Симптоми - Студена ОК. Върви, превключва когато трябва автомата. Мотора стабилен. Няма пулсации.
                      Работна темп. - Прекъсва с силни пулсации. Налага се понякога да държа педала на спирачката по натиснат за да не "скача" напред на светофар. По-някога пуши странен цвят (сиво-черен), каране 5 мин и пушенето изчезва, но пулсациите и неравномерната работа остава ( нещо като да ти липсва цилиндър ). По-някога върви без да има грижи със съвсем леки потрепвания на мотора ( но рядко )

                      Извършени ремонти - Верига и всичко към нея , Масла филтри мотор , Масла филтри автомат , ГНП ремонт стент и какво ли не по него, ЕГР - електрически нов,

                      .... и не знам какво да правя.
                      Mitsubishi Pajero 3.2 DiD

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

                        Първоначално публикуван от Axion Преглед на мнение
                        Темата е интересна аз минавам през тия драми със 3,2 did - 2004 автомат. Същата работа студена върви като самолет. Когато стигне работна темп. започва да срича все едно има липса на нещо, гориво, цилиндър, въздух, нещо се бърка при загряване. Това е вече 2 месеца така. Минах през доста процедури по отстраняване на дефекта ама резултат 0-лев.

                        Всяка помощ е добре дошла. Или поне насока.

                        Паджеро 3,2 did - автомат - дълга база - 2004г.

                        Симптоми - Студена ОК. Върви, превключва когато трябва автомата. Мотора стабилен. Няма пулсации.
                        Работна темп. - Прекъсва с силни пулсации. Налага се понякога да държа педала на спирачката по натиснат за да не "скача" напред на светофар. По-някога пуши странен цвят (сиво-черен), каране 5 мин и пушенето изчезва, но пулсациите и неравномерната работа остава ( нещо като да ти липсва цилиндър ). По-някога върви без да има грижи със съвсем леки потрепвания на мотора ( но рядко )

                        Извършени ремонти - Верига и всичко към нея , Масла филтри мотор , Масла филтри автомат , ГНП ремонт стент и какво ли не по него, ЕГР - електрически нов,

                        .... и не знам какво да правя.
                        Проблема най вероятно е в помпата , по-точно в регулатора. Закачете диагностика , когато е загрял и не работи добре , ако запише грешка 48 значи проблема е там. А колко време кара добре след ремонта на помпата ?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

                          Първоначално публикуван от Biser Savov Преглед на мнение
                          Проблема най вероятно е в помпата , по-точно в регулатора. Закачете диагностика , когато е загрял и не работи добре , ако запише грешка 48 значи проблема е там. А колко време кара добре след ремонта на помпата ?
                          Проблема е решен. Зацепване на ГНП. Направи се както трябва и сега е самолет.
                          Mitsubishi Pajero 3.2 DiD

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

                            да си дойдем на думата!!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем при загрял мотор 3.2 дид

                              Не е казано тук, но личен опит с тоя модел е чистете си резервоарите!!! Веднъж отвътре на стар дизел е задължително, втори път отвън корозията пробива резевоара и се започват драми. Имал съм случай с теч, но на 3 бр. Джипки резервоара беше изгнил отгоре и съответно вътре леш! Естествено на собствениците беше обяснено че колата си е боклук и така си работила.....

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X