Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вакуум на предния мост на паджеро спорт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Вакуум на предния мост на паджеро спорт

    Здравейте,интересуваме вакуум клапана на Митсубиши Паджеро спорт които е на предния мост.Какво включва/изключва и при какви обстоятелства.Колата е 2000г.2,5тд.

  • #2
    От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

    Наричат го дисконектор,по обясними причини.С прости думи зацепва чрез муфа полуоската към диф-а.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

      Паджеро Спорт с дисконектор!? Рядкост някаква ще е!
      088пет722пет99
      http://www.hydropompi.com/

      Коментар


      • #4
        От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

        Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
        Паджеро Спорт с дисконектор!? Рядкост някаква ще е!
        Паджеро Спорт след 1999-та и Хюндай Теракан...така са
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #5
          От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

          Така си го обясних и аз,ама нещо не ми се връзват нещата.Когато колата е на земята с 4 те колела предния кардан не мога да го завъртя на ръка,когато колата е вдигната отпред от ляво или от дясно като завъртя колелото(лявото или дясното)кардана си се върти.Ако отцепва полуоска не би ли било редно тая полуоска,която уж е отцепена да не завърта кардана.И това нещо влиза в диференциала,а не е отстрани на ръкава на полуоската,примерно както е на по старите Черокита.

          Коментар


          • #6
            От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

            Първоначално публикуван от titko Преглед на мнение
            Така си го обясних и аз,ама нещо не ми се връзват нещата.Когато колата е на земята с 4 те колела предния кардан не мога да го завъртя на ръка,когато колата е вдигната отпред от ляво или от дясно като завъртя колелото(лявото или дясното)кардана си се върти.Ако отцепва полуоска не би ли било редно тая полуоска,която уж е отцепена да не завърта кардана.И това нещо влиза в диференциала,а не е отстрани на ръкава на полуоската,примерно както е на по старите Черокита.
            Запали двигателя и пробвай тогава.Когато двигателя не работи,няма вакум и муфата е зацепена.

            Поздрави!!!
            Pajero 2.5.TDI GLS Super Selekt
            лодка RIGIFLEX CAP370+YAMAHA 15hp. four stroke

            Коментар


            • #7
              От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

              А има ли възможност за монтиране на ръчни хъбове?Ако някой е монтирал да каже откъде и за колко ги е купил?

              Коментар


              • #8
                От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

                Първоначално публикуван от titko Преглед на мнение
                А има ли възможност за монтиране на ръчни хъбове?Ако някой е монтирал да каже откъде и за колко ги е купил?
                За можене-може,ама има ли смисъл?
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #9
                  От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

                  ОК.
                  Последно редактирано от titko; 05-06-16, 22:11. Причина: допълване

                  Коментар


                  • #10
                    От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

                    Тегли ми волана на тая страна на която има въртяща полуоска.Така предполагам.Не съм го разглеждал подробно тоя дисконектор но едва ли разделя и двете предни полуоси.Най вероятно изключва дясната,а лявата си се върти постоянно,от там и по тегаво управление.Правя сравнение засега само теоретично,на другия ми джип като забравя единия хъб и тегли по същия начин.Когато си изключа и двата,кормилото се върти с един пръст.Другото което си мисля е ако спра вакуума и полуоските са си постоянно зацепени.Ама пък така ли куцо да са го измислили японците?Ако има някой с същата система нека пише как е при него.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

                      Хайде колеги,пишете не се стеснявайте, как е при вас управлението,едва ли само аз от форума съм с паджеро спорт.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

                        Имаш някакъв друг проблем. Като за начало размени първо предните гуми. Ако няма промяна, размени и задните. Ако продължава да дърпа в същата посока иди да ти проверят геометрията на предницата. Ако и там няма проблем, гледай луфтове на лагери, окачване, кормилно управление и прочие. Гледай и колко лесно се въртят полуоски и т.н. Например тривиално полублокрал спирачен апарат, дори заден такъв, може да прави същото. 2 гими от един и същ размер, марка и модел, но от различни партиди, сложени на един и същи мост, дори на задния, пак могат да направят същия ефект - лично изпитано, и със спирачките и с гумите.

                        Мога да ти демонстрирам терано с един зацепен ръчен хъб. Разликата и аз трудно я усещам, и не е под формата на дърпане на някъде.

                        Не, не разделя и двете предни колела. Разделя само едното. Което е достатъчно за да не се върти касета, пиньон, корона и кардан при движение. Въртят се само планетите и сателитите в касетата. Дори и при неработещ дисконектор пак не би трабвало да дърпа на някъде, ако всичко е в ред.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

                          Паджеро не съм имал, но какъв е смисъла на тоя "дисконектор" ако половината диференциал се върти на празен ход. Има едно улеснение само натискаш копчето и тръгва предния мост, ама ми се струва много усложнено като механизъм и слабо откъм здравина и ресурс. Защо японците са избрали този вариант нямам идея, знам че на "супер селекта" няма хъбове и е с тая система, но според мен е по- надеждно ако беше изпълнено с обикновен преден мост и хъбове.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

                            Първоначално публикуван от v.kostov Преглед на мнение
                            Паджеро не съм имал, но какъв е смисъла на тоя "дисконектор" ако половината диференциал се върти на празен ход. Има едно улеснение само натискаш копчето и тръгва предния мост, ама ми се струва много усложнено като механизъм и слабо откъм здравина и ресурс. Защо японците са избрали този вариант нямам идея, знам че на "супер селекта" няма хъбове и е с тая система, но според мен е по- надеждно ако беше изпълнено с обикновен преден мост и хъбове.
                            Смисъла е че главните загуби идват от пиньон/корона и кардан + чарковете в раздатката. Разликата между това дисконектване и дисконектването и на двете полуоски е доволно мижава - въртят се 4-6 зъбни колела с прави зъби и без почти никакво натоварване.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт

                              Загубите от триене/натоварване е едно, повече ме притеснява надеждността на работата на този "вакумен комплект" за вкл/изкл на системата, защото съм останал с впечатление, че джиповете с вакумно включване, след определена възраст имат проблеми с включването на предния мост.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X