Здравейте,интересуваме вакуум клапана на Митсубиши Паджеро спорт които е на предния мост.Какво включва/изключва и при какви обстоятелства.Колата е 2000г.2,5тд.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вакуум на предния мост на паджеро спорт
Свий
X
-
От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт
Паджеро Спорт с дисконектор!? Рядкост някаква ще е!088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
Коментар
-
От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт
Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнениеПаджеро Спорт с дисконектор!? Рядкост някаква ще е!0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт
Така си го обясних и аз,ама нещо не ми се връзват нещата.Когато колата е на земята с 4 те колела предния кардан не мога да го завъртя на ръка,когато колата е вдигната отпред от ляво или от дясно като завъртя колелото(лявото или дясното)кардана си се върти.Ако отцепва полуоска не би ли било редно тая полуоска,която уж е отцепена да не завърта кардана.И това нещо влиза в диференциала,а не е отстрани на ръкава на полуоската,примерно както е на по старите Черокита.
Коментар
-
От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт
Първоначално публикуван от titko Преглед на мнениеТака си го обясних и аз,ама нещо не ми се връзват нещата.Когато колата е на земята с 4 те колела предния кардан не мога да го завъртя на ръка,когато колата е вдигната отпред от ляво или от дясно като завъртя колелото(лявото или дясното)кардана си се върти.Ако отцепва полуоска не би ли било редно тая полуоска,която уж е отцепена да не завърта кардана.И това нещо влиза в диференциала,а не е отстрани на ръкава на полуоската,примерно както е на по старите Черокита.
Поздрави!!!Pajero 2.5.TDI GLS Super Selekt
лодка RIGIFLEX CAP370+YAMAHA 15hp. four stroke
Коментар
-
От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт
Първоначално публикуван от titko Преглед на мнениеА има ли възможност за монтиране на ръчни хъбове?Ако някой е монтирал да каже откъде и за колко ги е купил?0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт
Тегли ми волана на тая страна на която има въртяща полуоска.Така предполагам.Не съм го разглеждал подробно тоя дисконектор но едва ли разделя и двете предни полуоси.Най вероятно изключва дясната,а лявата си се върти постоянно,от там и по тегаво управление.Правя сравнение засега само теоретично,на другия ми джип като забравя единия хъб и тегли по същия начин.Когато си изключа и двата,кормилото се върти с един пръст.Другото което си мисля е ако спра вакуума и полуоските са си постоянно зацепени.Ама пък така ли куцо да са го измислили японците?Ако има някой с същата система нека пише как е при него.
Коментар
-
От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт
Имаш някакъв друг проблем. Като за начало размени първо предните гуми. Ако няма промяна, размени и задните. Ако продължава да дърпа в същата посока иди да ти проверят геометрията на предницата. Ако и там няма проблем, гледай луфтове на лагери, окачване, кормилно управление и прочие. Гледай и колко лесно се въртят полуоски и т.н. Например тривиално полублокрал спирачен апарат, дори заден такъв, може да прави същото. 2 гими от един и същ размер, марка и модел, но от различни партиди, сложени на един и същи мост, дори на задния, пак могат да направят същия ефект - лично изпитано, и със спирачките и с гумите.
Мога да ти демонстрирам терано с един зацепен ръчен хъб. Разликата и аз трудно я усещам, и не е под формата на дърпане на някъде.
Не, не разделя и двете предни колела. Разделя само едното. Което е достатъчно за да не се върти касета, пиньон, корона и кардан при движение. Въртят се само планетите и сателитите в касетата. Дори и при неработещ дисконектор пак не би трабвало да дърпа на някъде, ако всичко е в ред.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт
Паджеро не съм имал, но какъв е смисъла на тоя "дисконектор" ако половината диференциал се върти на празен ход. Има едно улеснение само натискаш копчето и тръгва предния мост, ама ми се струва много усложнено като механизъм и слабо откъм здравина и ресурс. Защо японците са избрали този вариант нямам идея, знам че на "супер селекта" няма хъбове и е с тая система, но според мен е по- надеждно ако беше изпълнено с обикновен преден мост и хъбове.
Коментар
-
От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт
Първоначално публикуван от v.kostov Преглед на мнениеПаджеро не съм имал, но какъв е смисъла на тоя "дисконектор" ако половината диференциал се върти на празен ход. Има едно улеснение само натискаш копчето и тръгва предния мост, ама ми се струва много усложнено като механизъм и слабо откъм здравина и ресурс. Защо японците са избрали този вариант нямам идея, знам че на "супер селекта" няма хъбове и е с тая система, но според мен е по- надеждно ако беше изпълнено с обикновен преден мост и хъбове.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Вакуум на предния мост на паджеро спорт
Загубите от триене/натоварване е едно, повече ме притеснява надеждността на работата на този "вакумен комплект" за вкл/изкл на системата, защото съм останал с впечатление, че джиповете с вакумно включване, след определена възраст имат проблеми с включването на предния мост.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар