Разбрахте колега ама не знам вече какво да правя .. къде да го карам
Можеш ли да ми пратиш снимка на точния клапън от който може да го прави и колко горе долу струва
.....мога ,но утре,дано да съм запазил някой от старите клапани и ще направя снимка.....но пак казвам, клапана е едно на ръка, той рано или късно пак щеше да е фира,въпроса е да се калибрира спрямо останалите компоненти от системата......т.е. на празен ход на мототра ,образно казано той седи отворен, по този начин управлява байпасния канал за налягането на горивото, после обаче като тръгне да се движи автомобила, особено когато получи сигнали от МАП и МАФ сензора, то този клапан се затваря постепенно и така предоставя цялото налично налягане на рейката......а при вас това не става и се получава свръхналягане на празен ход, защото клапана не е отворен тъй като ЕКУ-то не е обучено кога да го затвори и отвори.....това е причината на пр. ход да трака мотора, а когато подадете газ малко ,всичко се оправя.....
Аз работя на няколко тестера ,но само в два има тази опция,ако вие сте с Лаунч примерно, има на края на менюто специални операции или нещо такова беше, там има такава процедура за обучение на тази система.....
Но ако клапана стеблото му е задрано и има износване по цилиндъра, то това е за сманя.......имал съм случай, в който новия клапан задра след около 50 км пробег защото в резервоара имаше много плака, боклуци и т.н.......и съответно и в гор. филтър .......
Аз го правя колега, но има и на други места в София където също го правят, всичките с мен сме колеги от МЕИ-то и се познаваме доста добре.........въпрос на техника е това,а не кой може да го прави.....
Защо не закачите една диагностика и да започнете да клатите кабелите на датчика на рейл-а и на регулатора на налягането. Според мен проблема е или инсталация или датчик налягане.
Audi Q7 - продава сe ... http://www.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=934535&d=1508126732
Коментар