Здравейте колеги,
Днес си купих Паджеро 3, 3.2 DiD, 2002 година, къса база, автоматик. Колата много ми допадна, изглежда запазена и основните агрегати работя, държи се добре на пътя и няма тропане и тракане по окачването. Покарах я и си поиграх с каквото можах, скорости, блокажи, светлини и т.н. Има един сериозен проблем – парното не работи. Изчаках я да загрее и след 30-40 мин. каране, се усеща леко загряване на въздуха от духалките, но леко. Видимо има антифриз, който седи на максимума в преливника. Перката зад радиатора се върти, а стрелката на таблото стои постоянно малко преди средата. Всичко изглежда съвсем нормално, колата си има мощност, върви чудесно, нямам никакви забележки, освен това, че няма парно, а до колко знам това може да е следствие на тежки проблеми по мотора и охлаждащата система. Моля за съвет, какво да правя?
Днес си купих Паджеро 3, 3.2 DiD, 2002 година, къса база, автоматик. Колата много ми допадна, изглежда запазена и основните агрегати работя, държи се добре на пътя и няма тропане и тракане по окачването. Покарах я и си поиграх с каквото можах, скорости, блокажи, светлини и т.н. Има един сериозен проблем – парното не работи. Изчаках я да загрее и след 30-40 мин. каране, се усеща леко загряване на въздуха от духалките, но леко. Видимо има антифриз, който седи на максимума в преливника. Перката зад радиатора се върти, а стрелката на таблото стои постоянно малко преди средата. Всичко изглежда съвсем нормално, колата си има мощност, върви чудесно, нямам никакви забележки, освен това, че няма парно, а до колко знам това може да е следствие на тежки проблеми по мотора и охлаждащата система. Моля за съвет, какво да правя?
Коментар