Обява

Свий
Няма добавени обяви.

mitsubishi pajero evolution

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • mitsubishi pajero evolution

    радостни новини за почитателите на офроуд автомобили, през 2007г. на пазара ще се появят първите такива автомобили. сега за съжаление те са достъпни само за пилотите на митсубиши.

    ако съдим по моделите ево 5 - 8, които съвсем малко се отличават от клас N WRC вероятно и паджерото ще е една състезателна кола, легална за улицата
    drive alive

  • #2
    а ето и картинка на окачването му

    [img][/img]

    Коментар


    • #3
      Много черно на тая картинка, та не е много ясно. Жигулито е по същата схема. Там демек кво, активно управление на амортисьорите ли има?

      Коментар


      • #4
        има Reverse Function Stabilizer (RFS) система благодарение на която сихронизира амортисьори и не знам още какво

        Коментар


        • #5
          Ъ ... Това го имаше даже например и на последните градски Чавдари, дявол знае от кога го има на междуградските автобуси. Сигурно от 50-те. До тука революцията май не е почнала.
          Мда. Някога се смяташе за неприлично да се лъже в рекламата повече от 10%. Ако няма още нещо важно, тия се държат твърде неприлично ...

          Коментар


          • #6
            може и аз да не съм стигнала до революционната част но сигурно ще стигна

            Коментар


            • #7
              това не е танк, както говорихме в една предишна тема, освен това не е и междуградски автобус. това е състезателна кола за офроуд, тази система е взета от колите от световния рали шампионат и по - точно от ситроен, които били май много добри.

              освен това, тази кола е все още прототип, състезателна кола, неочаквай да видиш нищо революционно от нея в интернет, вестника или телевизията. това се пази в тайна и е известно на не много хора, а пък те неискат да ни го кажат.

              фактите говорят, в състезанията в които участва, колата е най - добра
              drive alive

              Коментар


              • #8
                То, не очаквам революция даже и да я има в тайните вавилонски плочки.
                Това е класика в жанра, и от там не може да се изцеди кой знае кво. Задното окачване е малко - много зависимо, даже и да клатят моста принудително. Предния изобщо е разрязан, значи нищо чудно и мотора да е напречен, със всички неприятни последствия от това. Най вероятно е и самоносеща конструкция, освен разбира се ако не е обемна рама. Ни риба, ни рак. Никъв кой-знае какъв офроуд не може да излезе от това. Грубо рали сигурно, ама чак па да си спреме децата от училище заради такава революция ...

                Коментар


                • #9
                  това е обемна рама, клетка, шаси всичко заедно, двигателя доколкото знам е централно разположен.

                  автомобила си има всичко нужно, цял мост отзад, зада е здрав и да носи големия зор, отпред А рамена зада следва по - добре терена, коил овери, унибали, двигател 8 цилиндров, сенгвенционални скорости, охлаждане на всичко в това число и маслсото на амортисьорите и тн. да се направи тази кола е мноооого трудно, не смао скъпо

                  а сега да не да се окаже, че пустинята е равна и там офроуд няма
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    И Сахара е пустиня, и Гоби. И Морените на Витоша са пустиня. За последните две не става.
                    Обемните рами спортистите си ги правят сами. Охлаждането и доливането на амортисьорите в движение Чиф го публикува преди месец. Можеш и ти да си го направиш сам, стават и от УАЗ, и от любимите на спортистите ГАЗ-53. Предполагам стават кви да е маслени.
                    Че е скъпо - скъпо е. Кво е трудно не виждам.
                    Автомобилите с централен двигател може да са развлечение или лаборатория за нещо. Обаче по никакъв начин не са транспортни средства, и не виждам защо трябва да се сравняват с колите, джиповете или какво да е друго.

                    Коментар


                    • #11
                      е нали и аз това казвам, хората сами са си го направили, хората от митсубиши, а ние никога няма да си направим такова нещо, защото с амортисьори от ГАЗ, двигател от ЗИЛ, скорости от УАЗ и тръбна рама дето някой сам си я е заварил в гаража от парнаджийски тръби, няма да е същото. имам предвид няма да спечели каквото и да било на, което и да е състезание, в която и да е пустиня.

                      това не е защото сме тъпи, а е защото някога си, когато хората са се учели да правят коли ние тук сме орали земята с дървени плугове и сме се возили с волки коли.

                      чудя се защо нокой друг не се включва в дискусията, на никой ли не му е интересно това, нали все пак тука става дума за офроуд, а офроуда не е само на ком емине
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        на мене ми е интересно, ама току що се прибирам от работа, чакай малко да осмисля инфото, пък и да прегледам другите теми, па тогаз
                        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                        Коментар


                        • #13
                          Хората от Мицубиши имат годишен само научен бюджет по-голям от нашия държавен.
                          Обемна рама може да сметнеш и сам. Ако не ти се чете съпромат, просто я пусни в аутокад. Може и със Солид уъркс, обаче в него не можеш да сметнеш деформацията при удари от различни посоки. Ако те кефят парнаджийски тръби, може и от тях, ама ще стане тежко. По-добре е от сондажни.
                          Ако имах гараж без друго щях да я заваря там. В кухнята всякак е по-неудобно. Не че ми трябва особено, мойта кабина и без това си е родена монокок.
                          Амовете от ГАЗ безусловно са къси ако търсиш големи ходове на окачването. И изобщо сигурно е по-добре да се търси пневматично окачване. Какво да е, не виждам защо да не става, ако постигне същите характеристики. Изобщо не виждам какъв е проблема, освен финансов.
                          За да имат толкова пари в Мицубиши и подобните им, и до ден днешен бабите у нас орат с дървени плугове в които впрягат прасето, щото нямат друго. За да има един толкова, всички други трябва да нямат нищо. Не знам какво са правили ония хора някога, първите професионални офроудъри са описани по нашите земи през 19-ти - началото на 20-ти век. Даже се учат в училище по литература.
                          Андрешко.

                          Коментар


                          • #14
                            хахахахаха

                            андершко наистина е офроудър

                            тук спора стана социално политически. това, че едни имат повече, а други нямат нищо не е даденост, това не им е паднало от небето, ако някой е богат значи той или тоя преди него или още по - преди него е работил яко в пъти повече от другите и е забогатял.

                            но според мен въпроса не е само до пари, митсубиши е в долния край на списъка по богатост сред автомобилните производители. освен парите има хъс, желание, целенасоченост и други качества. от сумати време VW се мъчат да постигнат това с много повече пари но нестава. става дума за ресурси различни от финансовите, затова и пуснах темата за паджерото, иначе можех да пусна такава за вранглер рубикон и да кажа другите марки да отиват да си лягат
                            drive alive

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Стефан
                              първите професионални офроудъри са описани по нашите земи през 19-ти - началото на 20-ти век. Даже се учат в училище по литература.
                              Андрешко.
                              четох за първите офроудери по нашите земи.някъде около 1908-1910 трима маниаци, маршрут софия-бургас- софия, джип- форд Т, време- около 20 дена. ама е било бая екстремно, че пътища не е имало хич биля. доста преди андрешко.
                              а за митцубишито-гледах го в нета миналата год. още като прототип.мицубиши си е мицубиши. без коментар. справка - юта клаишмит
                              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X