Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

    Здравейте,
    въпреки че рядко пиша в последно време реших да ви покажа какви са трудностите при ремонта на задното окачване.

    Причините за ремонта се следните. От като купих колата през 2009г от Германия не можеше да се направи реглаж на наклона на едното колело заради запекъл реглажен болт в последствие запекоха и останалите три. Бавно и полека се скъсаха тампоните на диференциала и тампоните на надлъжните щанги и ремонта стана неизбежен а и все пак идва зима колата трябва да е подготвена.
    Неприятният момент е:
    -Изключително труден ремонт повечето от болтовете се режат и после трябват нови.
    -Липсата на смислени алтернативни части също се оказа проблем като за мен смяната с ментета на толкова сложно окачване е безсмислена ако ще трябва да го правя след година пак.
    -Цените на резервните части са направо стряскащи а за количеството на втулки и болтове да не говорим.
    -Няколкото заводски недомислици също доста ме подразниха.
    -Тампоните на диференциалната греда се продават с нея 1000лв
    -Втулките на носачите се продават само с носача 2Х1000лв
    -Втулките на шенкелите са продават само с шенкела 2Х1000лв. А дали лагерглавината ще излезне здрава от стария шенкел е друг въпрос.


    За един ден успяхме да свалим цялото окачване
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1263.jpg
Прегледи:1
Размер:125.9 КБ
ID:6098766Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1264.jpg
Прегледи:1
Размер:129.5 КБ
ID:6098767Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1266.jpg
Прегледи:1
Размер:125.8 КБ
ID:6098768Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1267.jpg
Прегледи:1
Размер:131.8 КБ
ID:6098769

    Следва разглобяване
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1268.jpg
Прегледи:1
Размер:111.3 КБ
ID:6098789Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1269.jpg
Прегледи:1
Размер:109.9 КБ
ID:6098790Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1270.jpg
Прегледи:1
Размер:127.8 КБ
ID:6098791Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1271.jpg
Прегледи:1
Размер:91.9 КБ
ID:6098792

    Два кашона с нови части.
    Въпреки,че съм противник на полиуретановите втулки на кола за ежедневна употреба не намерих друго решение и купих единствените втулки които смятам за качествени.
    Комплект за диференциалната греда за шенкелите и за носачите.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1272.jpg
Прегледи:1
Размер:124.8 КБ
ID:6098793Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1273.jpg
Прегледи:1
Размер:124.3 КБ
ID:6098794Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1274.jpg
Прегледи:1
Размер:154.3 КБ
ID:6098795Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1275.jpg
Прегледи:1
Размер:120.4 КБ
ID:6098796

    Подмяната започна

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1276.jpg
Прегледи:1
Размер:93.8 КБ
ID:6098797Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1277.jpg
Прегледи:1
Размер:90.0 КБ
ID:6098798Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1278.jpg
Прегледи:1
Размер:90.4 КБ
ID:6098799Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1280.jpg
Прегледи:1
Размер:81.3 КБ
ID:6098800Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1282.jpg
Прегледи:1
Размер:93.9 КБ
ID:6098801Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1283.jpg
Прегледи:1
Размер:107.1 КБ
ID:6098802Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1284.jpg
Прегледи:1
Размер:70.7 КБ
ID:6098803Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1285.jpg
Прегледи:1
Размер:93.5 КБ
ID:6098804Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1286.jpg
Прегледи:1
Размер:134.4 КБ
ID:6098805Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1289.jpg
Прегледи:1
Размер:80.8 КБ
ID:6098806Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1290.jpg
Прегледи:1
Размер:99.4 КБ
ID:6098807Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1291.jpg
Прегледи:1
Размер:102.3 КБ
ID:6098808Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1292.jpg
Прегледи:1
Размер:89.6 КБ
ID:6098809

    Събрани на изхода за подготовка и боя.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1293.jpg
Прегледи:1
Размер:102.5 КБ
ID:6098810

    Готовата продукция

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1294.jpg
Прегледи:1
Размер:127.6 КБ
ID:6098811

    Само два от четири болта са закрепването на моста останаха здрави другите два са поръчани и ще дойдат в понеделник.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1295.jpg
Прегледи:1
Размер:147.2 КБ
ID:6098812

    Сглобяването

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1296.jpg
Прегледи:1
Размер:83.3 КБ
ID:6098813Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1297.jpg
Прегледи:1
Размер:115.9 КБ
ID:6098814Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1297.jpg
Прегледи:1
Размер:115.9 КБ
ID:6098814Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1298.jpg
Прегледи:1
Размер:98.8 КБ
ID:6098815Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1299.jpg
Прегледи:1
Размер:155.0 КБ
ID:6098816Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1300.jpg
Прегледи:1
Размер:136.7 КБ
ID:6098817Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1301.jpg
Прегледи:1
Размер:102.3 КБ
ID:6098818Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1302.jpg
Прегледи:1
Размер:147.2 КБ
ID:6098819Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1303.jpg
Прегледи:1
Размер:142.0 КБ
ID:6098820Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1304.jpg
Прегледи:1
Размер:140.4 КБ
ID:6098821Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1305.jpg
Прегледи:1
Размер:81.0 КБ
ID:6098822Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1306.jpg
Прегледи:1
Размер:149.3 КБ
ID:6098823Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1307.jpg
Прегледи:1
Размер:160.6 КБ
ID:6098824Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1308.jpg
Прегледи:1
Размер:155.3 КБ
ID:6098825Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1309.jpg
Прегледи:1
Размер:107.4 КБ
ID:6098826Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1310.jpg
Прегледи:1
Размер:140.1 КБ
ID:6098827Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1311.jpg
Прегледи:1
Размер:165.9 КБ
ID:6098828Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1313.jpg
Прегледи:1
Размер:162.7 КБ
ID:6098829

    Реглажа вече е възможен и направен.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1315.jpg
Прегледи:1
Размер:117.2 КБ
ID:6098830Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1316.jpg
Прегледи:1
Размер:92.5 КБ
ID:6098831Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1317.jpg
Прегледи:1
Размер:102.4 КБ
ID:6098832Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1318.jpg
Прегледи:1
Размер:111.6 КБ
ID:6098833

    Ако има въпроси ще ви отговоря кое как и защо.
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

  • #2
    От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

    Напълно споделям преживяното от Евгени.Подобен "филм'" играх преди месец с Паджеро 4 на 7г.Аз така и не можах да извадя карето от главината-30 тонната преса се сгъна(докато "пукаше" от зор всички се изнесоха набегом от сервиза).Такова ниско качество на материяли и сглобка,липса на резервни части и неремонтнопригодност не съм виждал,май,в нито една кола до сега.
    Респект,Евгени,за вложения труд...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

      Респект към колегата Евгени, евала че не пожали немалко средства и кой знае колко човекочасове, за съжаление с все по-съвременните МПС-а, имам чувството че инженерите които ги проектират, никога не са виждали и гайка на живо... , повече от ясно е, че тенденцията е да купиш нова кола, като за еднократна употреба

      Коментар


      • #4
        От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

        Аз ще задам само един аматьорски въпрос: Нали окончателното стягане не си го правил при това провесено положение?
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • #5
          От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

          Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
          Аз ще задам само един аматьорски въпрос: Нали окончателното стягане не си го правил при това провесено положение?
          Разбирасе,че не съм но щом задаваш въпроса явно и ти си се сблъсквал с некомпетентноста на нашенските майстори които стягат всичко на подемника и после хората се чудят защо ужким маркови и оригинални части не изкарват никакви километри.
          Всички болтове бяха стегнати почти до край за да се наместят втулките по местата защото имаше следи от флекса при рязането на болтовете и отварянето на ушите на моста за да се извадят щангите.След като те направиха новите си контактни повърхности всичко беше разхкабено да момента в който щангите се движат свободно.
          След това колата падна на гуми разтъпкахме я преседя една нощ и на следващия ден на четириколония подемник на който се прави реглажа стегнахме всичките без реглажните. Реглажните ги стегнахме при реглажа.
          По принцип конкретните полиуретанови втулки можеш да ги стегнеш както ти е кеф защото те лагеруват в металната втулка вътрешната.
          Но останалите а ги стегна на увиснало окачване и година няма да изкарат.
          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

          Sofrace Offroad Team

          Коментар


          • #6
            От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

            Не се притеснявайте ,те са така Паджеротата........
            Само не разбрах защо сте сваляли целия мост ............може да се прави и без да си усложняввате нещата.....

            Коментар


            • #7
              От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

              Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение
              Не се притеснявайте ,те са така Паджеротата........
              Само не разбрах защо сте сваляли целия мост ............може да се прави и без да си усложняввате нещата.....
              1-При положение,че е ясно че ще се сменят всички втулки и повечето болтове не се отвиват какъв е смисала да ги режа на място.Отне ми почти ден да го разглобя свален представям си ако беше на колата.
              Разликата е 6 болта на кардана два спирачни апарата и четири болта на моста.
              2- не мога да го изчистя от ръждата и да го боядисам на място
              Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
              Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

              Sofrace Offroad Team

              Коментар


              • #8
                От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

                Тук си прав ,но оскъпява нещата, а не всички искат това и не им се дават повече пари......ако го правя на моята кола,ще го направя така както ти си го направил...сподели колко ти излезе тотала......

                Коментар


                • #9
                  От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

                  Първоначално публикуван от DJ Tymbi Преглед на мнение
                  Тук си прав ,но оскъпява нещата, а не всички искат това и не им се дават повече пари......ако го правя на моята кола,ще го направя така както ти си го направил...сподели колко ти излезе тотала......
                  Трудно мога да ти кажа тотала защото първоначално идеята за ремонта беше за всичко ново.Но после разбрах,че всъщност важните втулки не се продават отделно и плана се промени и съм търсил баланса между качество издръжливост и цена.А и частите баха поръчвани по отделно от различни места в комплект с други работи и не съм гледал точно кое колко е аз още чакам двата болта за моста.На FEBEST ги има всички втулки но все още и нямам вяра на тази фирма а експерименти точно с това окачване не ми се правят.А и да са втулка две да ги пробвам ама всичките да ги сменя с неоригинални нещо не ми се експериментира а и цената им беше почти като за оригиналните. Хубавото е,че полиуретановите дори и да не изкарат много могат лесно да се сменят на място без много разглобяване. Намерих и комплект полиуретанови втулки за цялото окачване на неизвестна за мен фирма примерно за 600лв.
                  Та на въпроса цена за всички части и матеряли в тази конфигурация която я направих без труда е 2500-3000лв.
                  Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                  Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                  Sofrace Offroad Team

                  Коментар


                  • #10
                    От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

                    Евгени БРАВО,точно това е начина за ремонт по личното ПАЖЕРО,минах по твоя път и сам набил тампони на Фебест но още немога да споделя мнение ,засега е добре и едно питане ,ПОЛИУРЕТАНОВИТЕ тампони на диференциала промени ли превключването на предавките към по твърдо.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

                      Поздравления за търпението и уменията.... май паджеро-джип са докъм 2-ра серия, после преминават към лимузини с изискване за комфортно окачване и возия.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

                        Поздрави за успеха!Аз за това винаги се радвам на целите твърди задни мостове и приемам с удоволствие по-тежкия комфорт на возията,но при редовно смазване на ресорите с графитна разгрята грес ,возията си става прилична!С подобни тесли се оправях редовно по задните мостове на леките Мерцедеси,там гадорията е същата ,само дето никога не съм късал болтове по тези мостове,при Паджерото това си е характирна черта ,като ви чета премеждията,но важен е крайният резултат в крайна сметка!Рискови болтови връзки винаги ги събирам с доста грес във втулките и каквото стане ,обикновено има ефект.Подобен проблем с рязане на болтове има и при Нива ,на долните носачи,но се намираха без проблем.Приятно безаварийно каране на ремонтираното успешно Паджеро!
                        Последно редактирано от faster; 13-09-15, 20:11.
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

                          Първоначално публикуван от valerisuper Преглед на мнение
                          едно питане ,ПОЛИУРЕТАНОВИТЕ тампони на диференциала промени ли превключването на предавките към по твърдо.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.
                          Трудно ми е да ти отговоря въпреки ,че и аз си задавам подобни въпроси. Моето е автоматик и поне при включване на скорост няма разлика.
                          Другото което е факт е ,че тези автомобили имат проблем с раздатката и при ръчната кутия се усеща повече проблемите по трансмисията.
                          Много малко километри съм минал за сега някъде към 30 и не мога още да определя какъв е ефекта от полиуретана а и гумите с които го карам пирели скорпион зеро макар и почти нови са най-отвратителните гуми които някога съм ползвал но ще си ги карам още. Когато сложих тези гуми се появи шум като от 4-ри тотално заминали лагера и ако не знаех ,че е от гумите а бях купил колата примерно с тях щях задължително да ги сменя което щеше да е голяма грешка. Не съм вярвал,че може нормални гуми да имат такъв шум.
                          Та още не знам за полиуретана нали видя,че само предните тампони са полиуретанови задните за оригинални.В сайта на суперпро пише ,че произвежданите от тях задни тампони за диферанциала са само за състезателна употреба.
                          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                          Sofrace Offroad Team

                          Коментар


                          • #14
                            От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

                            Няколко пъти съм правил тази манипулация и искрено ти съчувствам. Това е един от най-малоумните автомобили, на които съм попадал. Докато П1 и П2 са здрави работни магарета, 3 и 4 са лигли със скъпа и относително честа поддръжка. Ако не си сменял двумасов маховик, готви се и за тази екстричка.
                            Реглажните болтове, с каквото и да ги мажеш, когато дойде време за тампони са буквално заварени. Лагер-главините обикновено при 100-тонна преса излизат на около 60 тона натиск. Този модел, ме отказа от марката. Разликата в качеството с П2 е очеизвадна. Иначе има отлично ПЪТНО поведение - по-добро от ТЛК. Къса база не съм карал, но дългата определено се държи добре на пътя и динамиката е отлична. Автоматът определено създава по-малко ядове от ръчната кутия при тези коли. Ядовете с ГНП, също са неприятни. Докато е на подемника, провери алуминиевите тръби за задното парно, че при мен се разпаднаха. При П2 са месингови и ядове няма. Абе евтино направена скъпа кола...
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #15
                              От: Задно окачване на Паджеро 3 какво очаква собствениците на тези автомобили!

                              Първоначално публикуван от v.kostov Преглед на мнение
                              Поздравления за търпението и уменията.... май паджеро-джип са докъм 2-ра серия, после преминават към лимузини с изискване за комфортно окачване и возия.
                              Хм не мисля,че трета серия е чак толкова зле.Да може би от към ремонт повечето части създават повече проблеми но това са модерните изисквания.
                              От към трансмисия колата не е по слаба от втора серия а и супер селекта е доста приятен и фукционален. Виж на тоиотата 120 и другите цялия заден мост каква неприятна атмосфера създава при движение по завой.За разлика от другите конкуренти на пазара които изцяло отъниха трансмисията при паджеро все още си е като на истински джип.Но за това и не е конкурентно в класа си други джипове с подобни размери варвят доста повече с подобна мощост и с половината литри гориво.
                              Но нека не забравяме,че в момента коментираме автомобил на 12 години който е каран 6 в Германия и 6 в България основно зимата.И всъщност му бяха рално заминали само 4 от всичките втулки и тампони.
                              Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                              Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                              Sofrace Offroad Team

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X