Обява

Свий
Няма добавени обяви.

6G7...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 6G7...

    Снощи се зачетох в някакъв Южно-африкански форум, относно двигателното масло на тези мотори и ми направи впечатление, че използват много различни типове масла. От 5-30 до 10-60 и всеки с различно мнение.Реших да проверя в някой руски форум и там подобна ситуация 5-30, 5-40, 10-40, 20-50, опулих се, зачетох се и в някакъв австралийски мисля форум и там различни мнения! Аз го карам с 10-40, но се замислих защо има такива разлики в използването на масла.Верно, че навсякъде качеството, климата и състоянието на машините е различно, но не разбирам как на единия примерно с 10-40 му тракали повдигачи и след смяна с 20-50 спрели, а на другия се получава обратно! Споделете какви масла ползвате за вашите бензинови Митсубишита! И не открих в последствие с какъв тип масло се препоръчва от производителя! Конкретните теми бяха за 6G72, но разлики имаше и с другите от серията!
    мисля, да зема а се замисля...

  • #2
    От: 6G7...

    моето е с 6G75 - оригинално е 5W20 аз му слагам 10W30 (синтетика)и нямам оплаквания, по тънкото го ядеше помалко.
    Сега ползвам Кастрол Едж или Мобил 1. Каточели Мобила е маслото.

    Коментар


    • #3
      От: 6G7...

      6G74 три смени на по 10000 км с кастрол едге 5в30 фст- никакъв проблем!
      Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
      Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
      Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
      Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

      Коментар


      • #4
        От: 6G7...

        И на мен ми препоръчаха за моето 6g72 10/40 което малко ме учуди в първия момент...Още не съм стигнал до наливане на масло ,че мотора е на земята ,но все ми се ще нещо по-сериозно да му сложа защото имам намерение да го тормозя(ако не се укаже като го запаля ,че някой го е изтормозил вече )
        Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

        Коментар


        • #5
          От: 6G7...

          Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
          и ми направи впечатление, че използват много различни типове масл...но се замислих защо има такива разлики

          Защото ако искаш да си действително прецизен, обръщаш внимание не само на маслото което ти е препоръчал производителя, а и на други конкретни фактори дето специфични само за твоя автомобил. Освен климат и сезон има и механични промени се случват със застаряването на един двигател.


          В смисъл, производителят е препоръчал масло, ама е имал предвид нов двигател. След като навъртиш едни 100хил км, това масло вече не отговаря на изискванията. Какво ще ползваш от там нататък зависи от състоянието на твоя си автомобил - доколко е износен двигателя, дали често ходиш на риболов, дали се друсаш по павета с магистрална скорост, дали теглиш каравана с тъщата вътре и т.н.


          От значение е и какво масло е ползвано до момента. Може двигателят вече да е затлачен с тиня ако е ползвано масло без очистващи добавки. Тогава ако изведнъж налееш различен тип масло, то тинята ще се отмие от едно място, но ще се насъбере на друго място и на практика ще се получи фал, въпреки че маслото си е окей на теория.


          От там нататък, може да откриеш че има и специфични масала, предназначени за застаряващи двигатели. Те вече ще са с по-голям вискозитет по принцип, защото стария двигател ще е по-раздрънкан и ще има нужда от нещо по-плътно. Значи г-н Австралиецът, който е свикнал да слушка и папка, веднага ще си купи това масло ако му го препоръчат в магазина. След това сам ще го препоръча в някой форум. Обаче може да пропусне да спомене, че точно в това масло хватката не е само с вискозитета, ами и в наличието на разни подобрители, които дооправят работата на двигателя. Примерно, действат опресняващо на уплътненията и предотвратяват течове.


          Същевременно, някой друг ще прочете какво е препоръчал Австлалиеца във техния си форум, ще си купи масло със същия вискозитет, но няма да е от онова специалното, за стари автомобили, и ще се чуди защо не се получава същия ефект. А като добавим и че различните марки масла имат различни подобрители вътре, то се получава още по-голямо разнообразие от резултати.


          Така че при износен двигател, ако искаш да си презицен, най-добрия съвет може да ти даде механик, който ще погледне какво става вътре и тогава евентуално ще ти даде най-точен отговор. Иначе, отговори са дали и колегите по-горе.

          Коментар


          • #6
            От: 6G7...

            Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение





            Така че при износен двигател, ако искаш да си презицен, най-добрия съвет може да ти даде механик, който ще погледне какво става вътре и тогава евентуално ще ти даде най-точен отговор. Иначе, отговори са дали и колегите по-горе.
            Това което си написал е вярно, но аз мисля, че личния опит е най-точен.
            Аз моето Митсубиши Галант дизел го карам с 5в30 или 5в40.
            Когато отидох да купувам масло първия път продавача /в моя град всички се познаваме/ вика: "Ти си луд. За кола втора ръка купена от джамбазин само 15в40. Това което го взимаш ще го издуха през аспуха".
            Е, не го издухва вече пета година. Колата я купих тринайсетгодишна разбира се на 157 000 км.
            Явно съм имал късмет и двигателя е добър. Като такъв го чувствам и аз.
            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

            Коментар


            • #7
              От: 6G7...

              Първоначално публикуван от Чичо Преглед на мнение
              Това което си написал е вярно, но аз мисля, че личния опит е най-точен.
              Аз моето Митсубиши Галант дизел го карам с 5в30 или 5в40.
              Когато отидох да купувам масло първия път продавача /в моя град всички се познаваме/ вика: "Ти си луд. За кола втора ръка купена от джамбазин само 15в40. Това което го взимаш ще го издуха през аспуха".
              Е, не го издухва вече пета година. Колата я купих тринайсетгодишна разбира се на 157 000 км.
              Явно съм имал късмет и двигателя е добър. Като такъв го чувствам и аз.
              Като му налееш 15/40, зимата на -20 няма палене.

              И въобще, не се ебавайте с маслата, това за стар и нов двигател са приказки от 1001 нощ. Нормално двигател на мицу, поне до 350000, се кара по препоръка на производител, съобразена с климатичните условия. В нашите, български, условия, в общи линии е по-важно маслото да не е съвсем менте.
              Ако двигателя си похапва масло, или маслото е тотално ментарливо (до момента имам десетина подобни случая), или просто двигателя е свършил курса. Първото се лекува с друго масло (друга марка, не вискозитетен клас), второто - пак се лекува, ама е леко под въпрос дали си струва. Според машината.

              Над 350000км двигател не съм ползувал, не знам как е. Обикновено успявам а убия останалата част от автомобила до него време
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #8
                От: 6G7...

                Моя Шогун е на близо 400000км.Миналата година му отварях мотора за да му направя клапаните и сменя вложките.Никакъв ръб на цилиндъра.
                Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                АСК Ален Мак

                Коментар


                • #9
                  От: 6G7...

                  Ако не ме лъже склерозата на тия двигатели им дават 15W/40. За тоя 3,5 с директно впръскване е 10W/30, а за 3,8 не помня.
                  И понеже това 15W/40 звучи малко плашещо да кажа, че има и други съвременни бензинови японски автомобили за които се препоръчва същото масло.
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • #10
                    От: 6G7...

                    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                    Ако не ме лъже склерозата на тия двигатели им дават 15W/40. За тоя 3,5 с директно впръскване е 10W/30, а за 3,8 не помня.
                    И понеже това 15W/40 звучи малко плашещо да кажа, че има и други съвременни бензинови японски автомобили за които се препоръчва същото масло.
                    Не се шегувам и искам да видя това написано. Зачетох се за маслата, понеже направих една смяна с Мотул 10-40 в началото на зимата и след като се затопли на обороти започна да се чува един повдигач, но за секунди. Смених маслото с Енеос 10-40 преди 2 месеца и сега причуква от време на време при загрял мотор. Мисля да му избухам еднасинтетика 10-50 и ще видим. Ама това за 20-50 ме озадачи сериозно.
                    мисля, да зема а се замисля...

                    Коментар


                    • #11
                      От: 6G7...

                      По-скоро аз да греша, ей сега погледнах набързо тук http://www.repsol.com/es_en/producto...aspx?JScript=1
                      и гледам пише друго. Може да погледнеш в няколко подобни ойл файндъра и да си засечеш съвпаденията. Обаче имай предвид, че всеки производител си дава неговото, което би трябвало да става за определения модел, пък и би трябвало да отговаря на качествата на оригиналното, ама дали ще трака или харчи, никой не знае. Също можеш да погледнеш примерно и в аутодата и/или текдок, ама и там има грешки и не на 100% всичко е сигурно.

                      Ето още нещо - http://oilselector.castrol.com/c/ru/...282001-2007%29
                      Последно редактирано от Самодържец; 30-05-15, 21:09.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • #12
                        От: 6G7...

                        Мойто е 3,8 6Г75 ,понеже е на газ сега му сипвам http://www.fuchs-europe.com/uploads/...ls_10-2009.pdf

                        Коментар


                        • #13
                          От: 6G7...

                          Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                          ... погледнеш примерно и в аутодата ...
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:oils 6g72.jpg
Прегледи:1
Размер:29.4 КБ
ID:5663192

                          Ей това дават в Аутодата за 24 клапановия. 1998-2000. Лично на мен ми изглежда леко сбъркано, но нямам заводска спецификация, та не мога да кажа нищо по-конкретно.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #14
                            От: 6G7...

                            Какво ще кажете за Митсубиши малсо? 5/40 ?Аз май натам клоня за моята 3.0 24 клапанова свиня....И вярно ли е ,че мистубиши масло и ENEOS са долу горе едно и също?
                            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                            Коментар


                            • #15
                              От: 6G7...

                              Едва ли са едно и също, но мен нещо не ме кефи енеоса, сега е на около 2000км и ще го точа скоро! Много се променя звука от мотора след като загрее! Пробвах с Мотул и то е вид боза, ще пробвам с Мобил 1.
                              мисля, да зема а се замисля...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X