От: L200 - шум в турбото
Понеже тука сме свикнали с предишния вариант на мотора и малко омешахме понятията. Ако турбината е с променлива геометрия, на практика уейстгейт няма. Лостът движи механизъм, който променя наклона на лопатките на перката в топлата част на турбината. На първата снимка се вижда една планка с два ограничителни винта - с тях се настройва минималния и максималния наклон. Съществува възможност, ако горният винт не е в правилното положение, лопатките да се отварят повече от необходимото и това да причинява наблюдаваните от теб симптоми.
Не. Пак понеже съм свикнал от предишния вариант на мотора актуаторът да се намира там и се обърках. При теб тая мембрана командва положението на дросела, който пък има отношение към дозирането на газовете от ЕГР-а спрямо чистия въздух. При затапен ЕГР тоя дросел е на практика излишен. При работещ ЕГР положението му трябва да е (почти) затворено на празен ход и да се отваря с покачване на оборотите. Не знам обаче дали компютъра не следи по някакъв начин за работата му.
Първоначално публикуван от krumtenev
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от krumtenev
Преглед на мнение
Коментар