Обява

Свий
Няма добавени обяви.

L200 - шум в турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: L200 - шум в турбото

    Първоначално публикуван от krumtenev Преглед на мнение
    1.Понеже съм с променлива геометрия на турбото актуатора освен че командва уейсгейта не променя ли геометрията на "жалузите" клапите?
    Понеже тука сме свикнали с предишния вариант на мотора и малко омешахме понятията. Ако турбината е с променлива геометрия, на практика уейстгейт няма. Лостът движи механизъм, който променя наклона на лопатките на перката в топлата част на турбината. На първата снимка се вижда една планка с два ограничителни винта - с тях се настройва минималния и максималния наклон. Съществува възможност, ако горният винт не е в правилното положение, лопатките да се отварят повече от необходимото и това да причинява наблюдаваните от теб симптоми.

    Първоначално публикуван от krumtenev Преглед на мнение
    2.Акуратора се командва от този елемент горе на смукателния колектор ( незнам той каква функция изпълнява и как му наименованието )?
    Не. Пак понеже съм свикнал от предишния вариант на мотора актуаторът да се намира там и се обърках. При теб тая мембрана командва положението на дросела, който пък има отношение към дозирането на газовете от ЕГР-а спрямо чистия въздух. При затапен ЕГР тоя дросел е на практика излишен. При работещ ЕГР положението му трябва да е (почти) затворено на празен ход и да се отваря с покачване на оборотите. Не знам обаче дали компютъра не следи по някакъв начин за работата му.
    Последно редактирано от stargazer; 09-05-15, 01:00.
    Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

    Коментар


    • #17
      От: L200 - шум в турбото

      Сега вече ми се изясни ситуацията!
      Благодаря г-н Йорданов!
      Сега разбирам защо като махна маркучето от актуатора спира да забива и да променя шума в турбото, но и турбото не работи с пълния си капацитет.

      Коментар


      • #18
        От: L200 - шум в турбото

        Първоначално публикуван от krumtenev Преглед на мнение
        [ATTACH=CONFIG]798799[/ATTACH]
        1.Понеже съм с променлива геометрия на турбото актуатора освен че командва уейсгейта не променя ли геометрията на "жалузите" клапите?
        Ако това на снимката е твоето турбо не е с променлива геометрия! Актуатора на променливата геометрия е в средата между топлата и студената част!

        Коментар


        • #19
          От: L200 - шум в турбото

          Разбира се, че не е променлива геометрия.
          С байпасен клапан е турбината, на разбираем наш език.

          Коментар


          • #20
            От: L200 - шум в турбото

            Снимката е примерна (такава намерих в нета) -моето е с променлива геометрия и наистина в средата е актуатора

            Коментар


            • #21
              От: L200 - шум в турбото

              Турбото сега вече работи нормално -беше се извадил един маркуч (най вероятно за налягане) от смукателния колектор.
              Сега обаче след продължително ускорение джипа влиза в авариен режим и помпата спира дебита на гориво.След изгасяне и пак запалване се оправя.
              Работата отива към диагностика
              Още при запалването актуатора който командва дроселовата клапа я затваря напълно и пуши един черен дим (незнам дали някой електро-магнитен клапан (соленоид) не е изгорял.
              Май проблема ще е код 49 overboost а възможни причини.....
              - изгорял соленоид
              - запушени вакуум тръби или вакуум маркуч
              - неработещ датчик за налягането
              Последно редактирано от krumtenev; 16-05-15, 20:32.

              Коментар


              • #22
                От: L200 - шум в турбото

                сега откачих маркучето на датчика за надув на турбото и вече не влиза в авариен режим (проблема временно е решен)

                Коментар


                • #23
                  От: L200 - шум в турбото

                  Здравеите на всички които карат Л200 2003 година 2.5 имам голям проблем с този пикап сменил сам електро магнитните клапани турбото е почистено и е тествано проблема е че ми свети чека и пикапа не може да вдигне повече от 90 също така забелязах че когато подавам гас 2000 3000 оборота актуатора не се вкучва и нямам турбо моля помагаите!!!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X