Колеги, нов проблем при мен .. Волана на муци взе да е клати но не заедно с цялата колона от където се регулира височината а самия волан. Първи заподозрян гайката която държи волана към стержена (проверена ) стегната си е но като хвана волана(не го въртя) клати се наляво-надясно и нагоре-надолу и дори мога да опиша леко кръгче движейки го  .. та какво да очаквам при тези симптоми 
?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем с волана Паджеро 93 v6 3000
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с волана Паджеро 93 v6 3000
Лошо! Даже много. Налага се да четеш! При това на руски.Първоначално публикуван от vladk0 Преглед на мнение.. та какво да очаквам при тези симптоми
?
http://www.pajeroclub.org/files/manu...-1998/37_1.pdf
Това от тук: http://www.offroad-bulgaria.com/show...17#post1910717
Ма си е друго наготово де ..
							
						Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с волана Паджеро 93 v6 3000
Имах такъв проблем. Като развиеш гайката, вадиш волана и след това ще видиш една скоба, която лесно се маха с тънки клещи. Че въпросната скоба най-вероятно е излязла от леглото си, аз лично издърпах самия кормилен прът към мен, поставих скобата на мястото си, сложих волана и проблема се оправи. Дано и при теб сработи. Поздрави!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с волана Паджеро 93 v6 3000
c0dy дано да е така както казваш, напоследък се улових че качвайки се в колата стъпвам на прага и се държа точно за волана та може и аз да съм предизвикал проблема. Утре сутрин ще го сваля да разгледам и ако не е от това задължително ще се ходи в сервиз че с управлението ми се струва шега не бива.
Между другото ако джипката ти е същата от аватара май че вчера вечерта сме били по едно време в пикадили център
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с волана Паджеро 93 v6 3000
А ти прочете ли файла, дето пуснах по-горе?Първоначално публикуван от vladk0 Преглед на мнениеЕто какво се вижда като се махне волана...Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с волана Паджеро 93 v6 3000
Да разгледах подробно пдф-а но честно казано не е за мен сам да я върша тази работа .. гледахме днес и с колегата c0dy за което искам да му благодаря още веднъж ! Но след като не успяхме да установим точно къде е проблема а и времето напредна ... явно нещата ще са за сервиз..Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеА ти прочете ли файла, дето пуснах по-горе?
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с волана Паджеро 93 v6 3000
За съжаление трябваше да разглобяваме повече, отколкото бях предположил.
 Според мен, ако имаш повече свободно време, ще успеем да го направим, но ако нямаш време да се занимаваш и ти трябва колата по-бързо, по-добре на майстор да я оставиш.
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с волана Паджеро 93 v6 3000
Тоя проблем обикновено идва от един иглен лагер на кормилния прът - в схемата в ПДФ-а е под номер 30. Преди много години в тая тема http://www.offroad-bulgaria.com/show...E2%EE%EB%E0%ED сме го коментирали, но за съжаление няма снимки.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем с волана Паджеро 93 v6 3000
Така ! С малко повече кураж се хванах да разглобявам ! и се стигна до тук
Кормилната колона вкъщи на топло на масата
!
Свалянето не е толкова трудно колкото ми се виждаше първоначално... става в следния ред:
1. Сваляне на клаксона и развиване на гайката, сваляне на волана
2. Развиване на всички винтове по пластмасите от долната страна на кормилната колона
3. Разглобяване на долната пластмаса на колонката и откачане буксите на датчика за вътрешна температура и круиз контрола
4. Развиване на 3-те види които държат ключовете за мигачите и чистачките (накланя се кормилната колонка от шарнира и се измъква горната част от пластмасата на колонката).
5. От задната страна на контактния ключ се намира патрона за запалването, който се държи само на едно малко винтче- след развиването му патрона излиза от кожуха на контактния ключ.
6.Откачане на защитната пластмаса под колонката (2 в горния край и два в двата долни ъгъла)
7. Откачане на буксите за мигачите и чистачките и премахването на цялото блокче с лостчетата.
8. Премахване на въздуховодите които духат в краката
9. Такаааа готови сме за свалянето на кормилната колона - в долният и край има една скоба с болт който трябва да се разхлаби а в горният край два болта които крепят колонката към таблото (или по скоро напречната греда ) Единият болт е стандартен другия е звездообразен с пин по средата.
10. Колонката се издърпва и учудващо (поне за мен) лесно вече е в ръцете ми !!
За да се достигне до Игления лагер заради който ми се клатушкаше волана е нужно да се разглоби и самата кормилна колона от шарнирното свързване
на снимката : маха се пружината като в горния си край се държи с шайба и шпилка а в долния на един пин който има по широка периферия. Точно този пин после трябва да се избие с чукане от вътрешната страна за да се разглоби на две колонката. При мен това не стана и се наложи да играе чичко флекс. От горната страна на колонката също има пружина, която се маха ииии такааааей го на гадния лагер в дъното (това е след като го сглобих ) в случея има гумена втулка над лагера, която при мен се беше изхлузила и заради това ми се клатеше волана. Върнах я обратно като преди това и капнах силикон около борда и оставих да изсъхне.
Следва обратния път - Сглобяването ... части не ми хартисаха този път и Ура .... воланът вече не танцува.
Благодарности към колегите Стоян Боюков - Sariones, Димо Йорданов - stargazer и C0dy, които се отзоваха !
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар