Обява

Свий
Няма добавени обяви.

На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    С дизел и за по-дълго няма проблеми. С бензинов двигател обаче е предпоставка за фатален край ...
    Кратко и дълго са относителни понятия. Дизеловите газове са канцерогенни, освен това не съдържат достатъчно кислород, за да оцелееш дълго в затворено купе.

    Коментар


    • #17
      От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Кратко и дълго са относителни понятия. Дизеловите газове са канцерогенни, освен това не съдържат достатъчно кислород, за да оцелееш дълго в затворено купе.
      Добавих по-горе линк към нещо, обсъждано преди 8 години. С бензинов мотор можеш да си отидеш за броени минути (проверено по трудния начин от руски офроудъри).

      Мнението на американски експерт криминалист потвърждава опасността от изгорелите газове на бензинов двигател и определя дизелите като безопасни в това отношение, при наличие на дори минимална вентилация.

      An idling gasoline engine has between 2 and 10% carbon monoxide in its exhaust. If the exhaust if piped directed into an average size passenger compartment, carbon monoxide will occupy about 1.5% of the volume of the passenger compartment within about 5 minutes. This is enough to cause definite medical problems after 6 to 7 minutes from the time the car starts. At that level even if the car quits running or is turned off, the victim will die if he stays in the passenger compartment without ventilation.

      Diesel engines produce very little carbon monoxide and are generally not considered to be able to produce death, if there is even minimal ventilation.

      A suicide victim does not have to be in an enclosed space to commit suicide by automotive exhaust carbon monoxide. Simply lying near the exhaust pipe and breathing the exhausted gases can cause an 80% displacement of oxygen in the blood after some time.

      http://dmmoyle.com/simeans.htm
      Т.е. отворен прозорец ти е достатъчен за да не се задушиш от дизел. Иначе съм съгласен, че е доста неприятно купето да ти се пълни с газове от дизел. Но не е смъртоносно. Лично проверено!
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

        Освен старите муцуни забележете от къде излизат газовете

        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          ... отворен прозорец ти е достатъчен за да не се задушиш от дизел.
          Съгласен съм с теб - с едно уточнение. ИЗПРАВЕН дизел с приблизително СТАНДАРТНИ настройки и не много натоварен. Без тези условия влизаме в едни уговорки.

          Коментар


          • #20
            От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

            Според мен ако се говори за ИСТИНСКА офруд машина-ауспуха няма място под нея.А ако става въпрос за по направена джипарка за кеф съм съгласен с PinMaster,в момента на дългото бензиново паджеро свършва над задния мост,на дизеловото късо пак е малко след предните седалки,а на късото старо бензин е пред задна дясна гума между рамата и купето,с всички е влизано във води и реки и не е имало проблем...................нали с уговорката,че е за кеф не за състезание!
            Yamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
            Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
            Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
            Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005

            Коментар


            • #21
              От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Ако е в габаритите на колата и влезеш във вода, ВСИЧКИТЕ газове ще влязат в купето - и не, няма вариант да са безвредни. В такова количество ще те задушат даже и да няма въглероден окис (а ще има, бъди сигурен). Изведени нагоре е добре - но поставя всички въпроси на шнорхела плюс да не влиза пушек в купето. Това второто изисква да се изведат през задните калници. Ако не ги топлоизолираш много добре, все ще се намери кой да ги пипне.
              Моля те да ми обясниш от къде влизат газовете в купето защото моя на диското съм го резнал след задния мост и като си плувам в Дунава не усещам смрад в купето.
              ДИМИТЪР ВЪЛЕВ- ЧИЧО МИТКО /ОРИГИНАЛЪТ/
              ЛАНДРОВЪР ДИСКАВЪРИ-1
              0896 846 246

              Коментар


              • #22
                От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Съгласен съм с теб - с едно уточнение. ИЗПРАВЕН дизел с приблизително СТАНДАРТНИ настройки и не много натоварен. ...
                Те белите с бензиновите при руските състезания са ставали при работа на двигателя на празен ход ...

                Първоначално публикуван от ДСВ Преглед на мнение
                Моля те да ми обясниш от къде влизат газовете в купето защото моя на диското съм го резнал след задния мост и като си плувам в Дунава не усещам смрад в купето.
                Колко отработени газове могат да проникнат в купето ще зависи много от конструкцията на конкретния автомобил. Освен това, "като си плуваш" няма да има такава опасност, дори и да си в УАЗ, защото водата ще отнася отработените газове. Опасно става, когато кола с недостатъчно херметично купе спре на едно място за някакво време.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #23
                  От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  ...Опасно става, когато кола с недостатъчно херметично купе спре на едно място за някакво време.
                  Или не спре на едно място, а си се движи, движи...

                  Няма да забравя, как пращах един ЗИЛ с ауспух, изведен пред задните гуми, с един взвод момчета на обучение от Шумен до Варна.. Зила - с пейки, с брезент, проветрив отвсякъде...

                  И във Владиславово ги изнасяли момчетата - щото малко се бяха поиздушили, и за още малко - не бяха поумряли. Сержанта в кабината не чул, че са я продънили - белким спрат, ама...

                  Добре, че ми остана само ужасния спомен, а не ужас до живот...

                  Та мисълта ми за аспусите на Дечо Нисана, дето вече не кара нисан, беше, че ауспусите му бяха изведени на тоя принцип

                  Коментар


                  • #24
                    От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

                    Къде си бре Крумчо? Покажи новата "придобивка"! Тука е мястото.

                    п.п. Как ме е яд на модерните телефони.
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #25
                      От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

                      На предишната ми джипка, ауспухът беше изведен пред задно ляво колело. Беше невъзможно да се кара на отворен прозорец. Много бързо отиде на мястото си.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #26
                        От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

                        Още два варианта, макар че в първия лесно би бил смачкан ауспухът.


                        От 02:05 мин.




                        От 03:09 мин.

                        Коментар


                        • #27
                          От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

                          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                          Къде си бре Крумчо? Покажи новата "придобивка"! Тука е мястото.

                          п.п. Как ме е яд на модерните телефони.
                          Като ти е скапана техниката и не можа да снимаш,кво да направя сега!?

                          Моя го съкратих и го изкарах пред задна дясна гума.Докато го завърша,карах 2-3 дена с тръба,стърчаща над гредата с торсионите-никакъв пушек вътре.Сега,като е отвън,същата работа-грам не вкарва вътре. Като го сръчкам,и гледам в огледалото как всичко върви долу ниско и назад!Какво ще става в локвата-не знам.Не казвам че е най-добрия вариант,ама ми писна да сменявам ластици и затова съкратих 2метра тръба.
                          088пет722пет99
                          http://www.hydropompi.com/

                          Коментар


                          • #28
                            От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

                            На АМГ 500 е пред задна гума от заводо, и понеже мерцедес не са идиоти, презумирам (както би каза Лютфито) че са го измислили.
                            Ама АМГ 500 у гората рядко влиза тааа тука си говорим за горско използване. Аз коли за пътя имам две и там нямам проблеми с ауспухот
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #29
                              От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              Те белите с бензиновите при руските състезания са ставали при работа на двигателя на празен ход ...
                              Бензина не сме го коментирали изобщо, той е опасен при всякакви режими и настройки на двигателя.
                              И за да закрием темата за различните двигатели - пропан-бутанът дава точно толкова отровни изгорели газове, колкото бензина.

                              Коментар


                              • #30
                                От: На къде трябва да е насочена тръбата за изгорели газове.

                                Значи от това което изчетох като мнения , за сега май ще се спра на зарязана тръба след като почне да се спуща от задния мост . Се пак джипката не съм я предвидил за хард оффроад а по-скоро за разходки . Надявам се че няма да се усеща в купето , но ще видим ако не съм доволен от резултата винаги мога да дозаваря остатъка който ще премахна отново .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X