Имам проблем с релето на подгревните свещи,системата е Self Regulating Glow (1 реле, 1 контролна лампа на таблото).До релето стига управляващия ток но не отива след това към свещите,отворих релето и беше нагоряло отвътре(то си цъка,работи но не дава контакт м/у + и свещите)пробвах да го изчистя но не става.Та въпроса е колко амперово е това реле за да сложа друго,понеже ги гледах и бяха по 90-100 долара(без да уточнявам сайта)
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с реле при Self Regulating Glow
Свий
X
-
Проблем с реле при Self Regulating Glow
Последно редактирано от Паджеровод; 17-06-14, 08:24.Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
0883 39 72 04Тагове: Няма
-
От: Проблем с реле при Self Regulating Glow
+1
Моето сменях неколкократно с разни заместители, и накрая отворих да видя от какво е направена тая пущина.
Оказа се, че се е счупила пластината.
Тая пластина, на която са двата контакта, и която е захваната на подвижната част на соленоида.
Ремонтира се лесно.
В някаква автоморга ми искаха 50 лева, по спомени...
Коментар
-
От: Проблем с реле при Self Regulating Glow
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнениеМоето сменях неколкократно с разни заместители.
Не знам какъв е токът през една свещ, но мисля, че всяко 50-80 амперово реле трябва да свърши работа.
Страх ме е да препоръчвам ремонт на релето, защото ако се обърка нещо, може и пожар да стане
Коментар
-
От: Проблем с реле при Self Regulating Glow
Ами какво стана - стопиха се... Изгоряло реле...Китайско...
Това беше инициатива на незнаен квартален майстор - електродърводелец, който работеше на 30 декември вечерта.
Ремонта, който направих, се оказа удачен, защото продължава да работи до ден днешен.
Коментар
-
От: Проблем с реле при Self Regulating Glow
Външно реле 100 ампера с намотка,захранена от мястото на оригиналната, 100 А външен предпазител последователно на директен плюс от акумулатора, силовите контакти и свещите. Ако има нещо да следи и ползува тока по силовата верига, трябва и малко електричар.А тези простотии се правят от името на всички ни.
Даника
Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h
Коментар
-
От: Проблем с реле при Self Regulating Glow
Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнениеАбе аз лично съм го правил това реле. До сега си работи без проблем. Ма малко трябва да се огъне пластината и да пробваш да завъртиш контактите.
Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнениеВъншно реле 100 ампера с намотка,захранена от мястото на оригиналната, 100 А външен предпазител последователно на директен плюс от акумулатора, силовите контакти и свещите. Ако има нещо да следи и ползува тока по силовата верига, трябва и малко електричар.Mitsubishi Pajero 2.5TD 1996 къса база
0883 39 72 04
Коментар
-
От: Проблем с реле при Self Regulating Glow
Нищо подходящо няма в руските машини, не и в старите на които частите са по 3 и 5 лева.
На доста машини консумацията на свещите е над 100 ампера. Повечето са по 20 ампера на цилиндър. На традиционните китайски релета за по 40 ампера, дето са по 2лв успешно съм свързвал по две свещи, но на кола която ги изключва малко след като запали и не ги включва повече. Има такива които включват свещи когато им кефне, там без резерв в релетата няма да стане според мен.
Коментар
-
От: Проблем с реле при Self Regulating Glow
Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнение......,имам нагар по самата бобина и ме съмнява че тя няма сила да преодолее пружината защото се чува........Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Проблем с реле при Self Regulating Glow
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеСлагай по реле на свещ и не би трябвало да имаш проблеми.
Оригиналното реле, за което говорим тук - за тия, дето не са виждали - е голямо колкото 4 джобни часовника, поставени един върху друг.
Релето при Мерседес, което комутира 4-5-6 свещи, е с размера на цигарена кутия, заедно с предпазителя в него.
И е в пъти по-надеждно - клонящо към вечно!
И освен това представлява 4, 5 или 6 релета, обединени в един корпус.
Силно препоръчвам!!!
Нямах такова под ръка, инак не бих се колебал и миг, преди да ремонтирам моето.
По моргите са почти без пари - просто не се търсят, щото не се развалят.
Да търся ли парт-номера?
Коментар
-
От: Проблем с реле при Self Regulating Glow
Първоначално публикуван от ichods Преглед на мнениеАко имаш нещо под ръка ще съм благодарен
нямам..
Ако не си бях оправил моето, щях да ти го пратя за части поне..
А мерседесово нямам - просто никога не се е налагало да се прави такова.
Обиколи някои морги - ще го вземеш за без пари.. Вземи го с буксата, която води от релето към всяка свещ. Ще ти е лесен монтажа.
И ще забравиш завинаги.
Иначе - повече от 20-30 лева за такова реле втора употреба е опит за пладнешки обир - ако някой се върже, да даде..
Не се връзвай на такива цени!!!
Коментар
-
От: Проблем с реле при Self Regulating Glow
http://www.megaparts.bg/avtochasti/k...k-s-kombi.html
http://www.megaparts.bg/avtochasti/k...d-136-k-s.html
http://www.megaparts.bg/avtochasti/k...td-90-k-s.html
http://www.megaparts.bg/avtochasti/k...-d-86-k-s.html
http://www.megaparts.bg/avtochasti/k...d-115-k-s.html
Бюджетни решения за твоя проблем. Ако се разровиш ще намериш и други подобни. Успех.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар