Сигурно искаш да кажеш може би съединител. Той се износва с времето и се сменя. Купува се феродов диск и лагер, ако е нужно. Първо уточни какво буксува и какъв звук издава.
Педала на съединителя трябва да има свободен ход когато не е в натиснато положение. Ако няма, опитай да отпуснеш жилото, или да отрегулираш помпата ако е с хидравличен привод. Ако и след това буксува пристъпваш към казаното от колегата venkabg, като моето допълнение е да смениш и притискателния диск. Може да ти излезе малко по-скъпо, но понеже сравнително трудно се стига до тази част от двигателя, затова е препоръчително да смениш целия комплект.
Педала на съединителя трябва да има свободен ход когато не е в натиснато положение. Ако няма, опитай да отпуснеш жилото, или да отрегулираш помпата ако е с хидравличен привод. Ако и след това буксува пристъпваш към казаното от колегата venkabg, като моето допълнение е да смениш и притискателния диск. Може да ти излезе малко по-скъпо, но понеже сравнително трудно се стига до тази част от двигателя, затова е препоръчително да смениш целия комплект.
Възможно ли е буксуване и как се отстранява със подмяна на диск или регулация ?
Не ще да си ти човека дето да отремонтира автомобила! Разбиращ човек (даже и калпав майстор става) веднага го хваща. Да не говорим, че на боб трябва да хвърляме за автомобила.
Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
Не ще да си ти човека дето да отремонтира автомобила! Разбиращ човек (даже и калпав майстор става) веднага го хваща. Да не говорим, че на боб трябва да хвърляме за автомобила.
Коментар