Време е и аз да се похваля. С помощта на колегата Бързашки - бях го помолил за предварителен оглед - се сдобих с Паджеро 2 V6 3000. Джипката ще се използва за разходки в гората с кратки престои на някоя полянка за проверка я на валандер , я на скара (както дойде). Нямам намерение да се вкарвам в дълбоки коловози и кал до прозорците, но е добре да имам все пак някакъв шанс да се измъкна, ако се натреса на дърварски коловози. Не е основна кола. По тази причина годината на раждането и ме устройва напълно , а тя е 1992. За толкова старо Паджеро е учудващо запазана и с много малко "ръждиви" забележки. Най- важното за мен беше колата да е със здрав мотор и сравнително здрава рама. Особено като се има предвид , че преди това бях с Витара 1.6 8V 1989г.
Ето малко снимки за начало:





Естествено салона се нуждае от сериозно почистване , ноо - напролет , че сега рискувам да не изсъхне цял месец. Може би за да е запазено Паджерото така има значение , че е било пилотна кола на фирма за контрол на пътно стрителство - не знам. Имам дори жълта лампа на магнит за тавана!!
. Екстри има един куп - амортесйори на седалките и отопление , 3 нива на окачването , блокажите - междинен диф и заден диф 100% твърд и т.н. иии разни копчета , които не знам за какво са.
И тук следва първия ми въпрос към знаещите : това копче до регулатора на нива твъдост на амовете какво командва ? - снимка -
А това се намира в дясно на волана , долу :
и за него нямам никаква идея! И двете "цъкат" , но нищо не се случва.
Моля , ако някой колега има идея какви са да ми подскаже! Голям майтап беше с темпомата!!

. Имам и П4 с темпомат , но се командва коренно различно! П4 ми е автоматик , а това е "ръчка" , та - научих аз как се пуща все пак , но като не знам , че с влючен темпомат и ръчка не се изключва скорост!! - Като тръгнаха едни обороти на мотора!!! Е, реагирах що- годе бързо , та ми остана само стреса за момент!
. Ще се опознаваме още с П2! Естествено преминах през смяна на разни течноси , масла и ремъци. Предстои ми да хода на проверка на инжекциона , че нещо ми "забива" колата на низки обороти и то когато си реши - кофти е за дифовете,че се получава нещо като удар от рязкото спадане на оборотите. Дано да е там проблема и се реши бързо и успешно ( нямам понятие от двигатели и въобще от коли
) Ами - това е ! Ще питам сигурно за разни неща , но за сега - толкова. По-късно ще има смяна на гуми и т.н. , ама съм поизчел някои неща, та долу- горе знам какво ми трябва.
Използвам и тази тема да благодаря на Бързашки и на Николай Бочев , че ме свърза с него!

Естествено салона се нуждае от сериозно почистване , ноо - напролет , че сега рискувам да не изсъхне цял месец. Може би за да е запазено Паджерото така има значение , че е било пилотна кола на фирма за контрол на пътно стрителство - не знам. Имам дори жълта лампа на магнит за тавана!!










Използвам и тази тема да благодаря на Бързашки и на Николай Бочев , че ме свърза с него!
Коментар