Здравейте! От известно време насам забелязах, че перката на интеркулера постоянно ми работи. Когато дам на контакт се включва, а също така и при работещ двигател постоянно се върти. Най-вероятно е от датчика. Та въпросът ми е: как според вас би било по-добре да постъпя, да изкарам буксите, за да спре да се върти перката постоянно, да оставя буксите, за да се върти и да охлажда постоянно или другата опция е да сменя датчика и всичко да си е нормално? До сега го карах с постоянно въртяща се перка, но го закарах при един познат и той ми каза за сега да карам с изолирана перка, т.е. с извадени букси, за да не се върти, а като се постопли малко да го свържа и постоянно да охлажда. Как според вас е най-удачно да постъпя? А също така имам още един въпрос. Номерът на двигателя започва с 4D55, имате ли някаква информация, дали този двигател е от Pajero I 2.3 TDI-то или е стандартния на Pajero II 2.5 TDI? Защото се наложи да го пререгистрирам и в талона в момента пише 2.3 TDI, а винаги съм си мислил, че е 2.5. Ако може някой да даде малко повече информация, би било супер. Благодаря предварително!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за интеркулера на Pajero 2
Свий
X
-
От: Въпрос за интеркулера на Pajero 2
Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнениеЗдравейте! От известно време насам забелязах, че перката на интеркулера постоянно ми работи. Когато дам на контакт се включва, а също така и при работещ двигател постоянно се върти. Най-вероятно е от датчика. Та въпросът ми е: как според вас би било по-добре да постъпя, да изкарам буксите, за да спре да се върти перката постоянно, да оставя буксите, за да се върти и да охлажда постоянно или другата опция е да сменя датчика и всичко да си е нормално? До сега го карах с постоянно въртяща се перка, но го закарах при един познат и той ми каза за сега да карам с изолирана перка, т.е. с извадени букси, за да не се върти, а като се постопли малко да го свържа и постоянно да охлажда. Как според вас е най-удачно да постъпя? А също така имам още един въпрос. Номерът на двигателя започва с 4D55, имате ли някаква информация, дали този двигател е от Pajero I 2.3 TDI-то или е стандартния на Pajero II 2.5 TDI? Защото се наложи да го пререгистрирам и в талона в момента пише 2.3 TDI, а винаги съм си мислил, че е 2.5. Ако може някой да даде малко повече информация, би било супер. Благодаря предварително!
Няма Паджеро двойка с 2.3 двигател, дай си номера на рамата да видим какво би трябвало да има под капака.
-
От: Въпрос за интеркулера на Pajero 2
Ремонтира ли се датчика или да взема друг, и ако ще е друг, скъп ли е чисто новия или да се насоча към някой датчик от моргите? А относно двигателя, той е сменян, не е с оригиналния си двигател. Преди е бил с 3.0 V6, по номера на рамата излиза същата информация, но понеже този двигател е друг и не знам, дали е 2.3 или 2.5 TDI. Затова дадох първите четири знака от номера на двигателя - 4D55.
Коментар
-
От: Въпрос за интеркулера на Pajero 2
Днес се реших да прегледам датчика, преди да хукна да търся нов, извадих го, почистих го, защото беше омаслен, след това отново го сложих и не въртеше перката. Дано да е било от това проблема. Ще го следя за всеки случай.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар