От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото
За пореден път се обеждавам, че е по-разумно човек да инвестира в инструменти и "качествена" литература, отколкото да се доверява на "майстори". По-добре аз да омажа нещата, отколкото някой друг да ги омаже и накрая да ми търси пари. Напоследък в 90% от сервизите правят ремонти колкото да закърпЪт полужението. След ремонта "компетентният" съвет е продавай.
* Де да знам, поне аз имах горчив опит с такива "майстори" и напоследък инвестирам в инструменти, пък каквото незнам - уача се
- За митсубишито - Митак, не се занимавай с излишни капитало вложения, карай така и доливай масло. Накрая вкарваш в бокса и правиш нещата както трябва. Лятото аз на моя дизел "88 набор, дето беше на 400 000км, му смених : бутала, сегменти, всички лагери, лайфах главата и леглата на клапаните, нови гумички на клапаните, проверка на глава и блок, нова водна и маслена помпа + всички съединения. Познати, приятели и роднини ме смятаха за тотално "бегАл", но за около 1000лв, се снабдих с релно нов двигател. Направих го защото имам необяснима любов към моя Джипчо.
-Ако имаш желание да го "постегнеш", интересуваш се от машнарии в частност ДВГ - събирай си праици, намери някой ПРИЯТЕЛ дето разбира и почвайте. Няма нищо прекалено сложно и космическо, когато човек се докосне. Пък и ние ще помагаме
Поздрави !
За пореден път се обеждавам, че е по-разумно човек да инвестира в инструменти и "качествена" литература, отколкото да се доверява на "майстори". По-добре аз да омажа нещата, отколкото някой друг да ги омаже и накрая да ми търси пари. Напоследък в 90% от сервизите правят ремонти колкото да закърпЪт полужението. След ремонта "компетентният" съвет е продавай.
* Де да знам, поне аз имах горчив опит с такива "майстори" и напоследък инвестирам в инструменти, пък каквото незнам - уача се
- За митсубишито - Митак, не се занимавай с излишни капитало вложения, карай така и доливай масло. Накрая вкарваш в бокса и правиш нещата както трябва. Лятото аз на моя дизел "88 набор, дето беше на 400 000км, му смених : бутала, сегменти, всички лагери, лайфах главата и леглата на клапаните, нови гумички на клапаните, проверка на глава и блок, нова водна и маслена помпа + всички съединения. Познати, приятели и роднини ме смятаха за тотално "бегАл", но за около 1000лв, се снабдих с релно нов двигател. Направих го защото имам необяснима любов към моя Джипчо.
-Ако имаш желание да го "постегнеш", интересуваш се от машнарии в частност ДВГ - събирай си праици, намери някой ПРИЯТЕЛ дето разбира и почвайте. Няма нищо прекалено сложно и космическо, когато човек се докосне. Пък и ние ще помагаме

Поздрави !
Вече нямам думи
Коментар