Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

    За пореден път се обеждавам, че е по-разумно човек да инвестира в инструменти и "качествена" литература, отколкото да се доверява на "майстори". По-добре аз да омажа нещата, отколкото някой друг да ги омаже и накрая да ми търси пари. Напоследък в 90% от сервизите правят ремонти колкото да закърпЪт полужението. След ремонта "компетентният" съвет е продавай.
    * Де да знам, поне аз имах горчив опит с такива "майстори" и напоследък инвестирам в инструменти, пък каквото незнам - уача се
    - За митсубишито - Митак, не се занимавай с излишни капитало вложения, карай така и доливай масло. Накрая вкарваш в бокса и правиш нещата както трябва. Лятото аз на моя дизел "88 набор, дето беше на 400 000км, му смених : бутала, сегменти, всички лагери, лайфах главата и леглата на клапаните, нови гумички на клапаните, проверка на глава и блок, нова водна и маслена помпа + всички съединения. Познати, приятели и роднини ме смятаха за тотално "бегАл", но за около 1000лв, се снабдих с релно нов двигател. Направих го защото имам необяснима любов към моя Джипчо.
    -Ако имаш желание да го "постегнеш", интересуваш се от машнарии в частност ДВГ - събирай си праици, намери някой ПРИЯТЕЛ дето разбира и почвайте. Няма нищо прекалено сложно и космическо, когато човек се докосне. Пък и ние ще помагаме

    Поздрави !

    Коментар


    • #17
      От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
      За пореден път се обеждавам, че е по-разумно човек да инвестира в инструменти и "качествена" литература, отколкото да се доверява на "майстори". По-добре аз да омажа нещата, отколкото някой друг да ги омаже и накрая да ми търси пари. Напоследък в 90% от сервизите правят ремонти колкото да закърпЪт полужението. След ремонта "компетентният" съвет е продавай.
      * Де да знам, поне аз имах горчив опит с такива "майстори" и напоследък инвестирам в инструменти, пък каквото незнам - уача се
      - За митсубишито - Митак, не се занимавай с излишни капитало вложения, карай така и доливай масло. Накрая вкарваш в бокса и правиш нещата както трябва. Лятото аз на моя дизел "88 набор, дето беше на 400 000км, му смених : бутала, сегменти, всички лагери, лайфах главата и леглата на клапаните, нови гумички на клапаните, проверка на глава и блок, нова водна и маслена помпа + всички съединения. Познати, приятели и роднини ме смятаха за тотално "бегАл", но за около 1000лв, се снабдих с релно нов двигател. Направих го защото имам необяснима любов към моя Джипчо.
      -Ако имаш желание да го "постегнеш", интересуваш се от машнарии в частност ДВГ - събирай си праици, намери някой ПРИЯТЕЛ дето разбира и почвайте. Няма нищо прекалено сложно и космическо, когато човек се докосне. Пък и ние ще помагаме

      Поздрави !
      да това като предложение е много добро, но ще видим че баща ми има желание да го сменим за нещо по мощничко та ще видим какво ще се случи
      Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

      Коментар


      • #18
        От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

        Я обясни кога и как пуши?
        - Като го оставиш да работи на място повече от две-три минути почва ли да пуши бяло/на масло/ ?
        - Като ускоряваш бяло ли пуши, или по-скоро черно?
        - Като извадиш въпросния маркуч пуши ли от него и кога повече -топъл/студен ?
        - От кога не си сменял въздушен филтър?
        - С какво масло караш?
        Между другото пажерото пали добре даже и на 15-16 атмосфери компресия- проверено Моето имаше ръб на цилиндрите да се порежеш на него и пак палеше
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • #19
          От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

          -Ми не няма да пуши бяло на място, като го запалиш и позагрее спира да пуши
          -Ами не съм обърнал внимание като ускоряваш как пуши, но от преди мисля че нямаше да пуши така като го настъпиш
          -Въпросния маркуч не съм го вадил
          -Въздушния го сменяме с маслото сигурно преди 5/6хлд.км
          -марката не си я спомням каква беше но ако не се лъжа е 15w40, трябва да погледна и ще кажа със сигурност
          Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

          Коментар


          • #20
            От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

            Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
            .......... .Преди таксиджийте слагаха въпросния мъркуч в туба за да събират маслото и после си го наливаха отново в мотора .....
            От кое и какво, са събирали мАсълце, за да го доливат?
            MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
            (А1+)
            О877ООО98О

            Коментар


            • #21
              От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

              Доколкото аз разбрах от маркуча на капака на главата дето се намира е отдушник на мотора. Този маркуч го слагали в някакъв съд и събират изхвърленото масло и след това си го доливали обратно......... Ако не съм разбрал правилно кажете.
              Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

              Коментар


              • #22
                От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                Първоначално публикуван от _mitaka_ Преглед на мнение
                -Ми не няма да пуши бяло на място, като го запалиш и позагрее спира да пуши
                Говоря ти за загрял мотор като поработи на място 2,3 минути, че и повече почва ли да пуши бяло.
                Първоначално публикуван от _mitaka_ Преглед на мнение
                -Въпросния маркуч не съм го вадил
                И как, аджеба разбра, че от там ти ''попипва'' маслото?
                Първоначално публикуван от _mitaka_ Преглед на мнение
                -Въздушния го сменяме с маслото сигурно преди 5/6хлд.км
                Ако машината се кара основно по черни пътища може и да се е понапълнил и да не му достига въздух- тогава си го дърпа от въпросния маркуч и разхода на масло е гарантиран.
                Първоначално публикуван от _mitaka_ Преглед на мнение
                -марката не си я спомням каква беше но ако не се лъжа е 15w40, трябва да погледна ...
                Ако маслото не е много стока след определен пробег започва да си го гори. Забелязвал ли си след като смени маслото дали го ''попипваше'' или почна след5-6 хил км?
                На сърбела майката му е чесането.
                Борислав Борисов Русе О885 О37815

                Коментар


                • #23
                  От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                  Говоря ти за загрял мотор като поработи на място 2,3 минути, че и повече почва ли да пуши бяло.
                  -ами не няма да пуши
                  И как, аджеба разбра, че от там ти ''попипва'' маслото?
                  -ами защото от като свалиш маркуча и в него има масълце и от там и турбината
                  Ако машината се кара основно по черни пътища може и да се е понапълнил и да не му достига въздух- тогава си го дърпа от въпросния маркуч и разхода на масло е гарантиран.
                  -ами само градско се кара, джипа го взехме защото имахме вила за да може да си стига до нея и заради почистените пътища през зимата
                  Последно редактирано от _mitaka_; 18-03-13, 23:25.
                  Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                  Коментар


                  • #24
                    От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                    Ако маслото не е много стока след определен пробег започва да си го гори. Забелязвал ли си след като смени маслото дали го ''попипваше'' или почна след5-6 хил км?
                    -ами не мога да кажа, отпреди баща ми се занимаваше с него сега ми го остави на мен и ми прави впечатление, чул съм го да казва че покапва и като погледна под него там дето си го спираме си личи че покапва но не знам дали за 100км градско го е изгорило или е изкапало ама тия километри са за 6/7 дена
                    Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                    Коментар


                    • #25
                      От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                      Ами няма да е лошо първо да уточниш дали е теч или разход, после виж дали маслото ти е за смяна и чак тогава предприемай мерки, да не си отваряш рани по ... без нужда.
                      А и тези 50 грама дето ги говориш как ги измери на фона на 6 литра масло и кусур, при условие че само филтъра е почти кило? Може да се окаже, че на машината и няма нищо, а да я ръчкаш зорлем малко не върви.
                      На сърбела майката му е чесането.
                      Борислав Борисов Русе О885 О37815

                      Коментар


                      • #26
                        От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                        Аз не я ръчкам, а само питам за информация, но ми се струва че ще трябва или да се смени гарнитурата пак или да се притегне главата
                        Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                        Коментар


                        • #27
                          От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                          Вече нямам думи
                          Uaz 469 2.4 D MB
                          KTM 600 ROTAX
                          Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                          Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                          Коментар


                          • #28
                            От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                            Съжалявам, че ви занимавам с моите глупости.
                            Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                            Коментар


                            • #29
                              От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                              Пич, спри колата на равно място. Изчакай 10 минути. Премери внимателно маслото.
                              После карай едно поне 1000км. Спри на същото място, по същия начин. Изчакай. Премери.
                              Сори, ама с тия 50 грама на 100 километра ... не, че нещо, ама КАК го премери?
                              Струвами се, че сам се навиваш за проблем, дето може и да го няма изобщо.

                              И да знаеш, маслото ако е ментарливо, си го гори като стой та гледай, колкото и да са ти хубави сегментите. Заради ей таква глупост се набутах с основен ремонт на джипката преди 2-3 години, оттогава - никакви експерименти. Каквото е написал производителя за масло, точно това слагам, със всичките му спецификации. И бягам много надалече от всякакви измислени марки, наливни масла, произведени в Турция и така нататък. По-евтино ми излиза да дам 20 кинта повече за мало, отколкото да се набухам с 1000 за ремонт, от който даже няма и нужда

                              Надявам се да си късметлия и проблема да не е сериозен.

                              П.П. Бе мерак ти още ми се струва, затова се впрягаш. Не е лошо! По-добре така, отколкото да ти изпадат карданите някъде, пък да не си разбрал, че нещо потая кола тропа ... че и това съм го виждал
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                                ясно благодаря и извинявам се за отнетото ви време
                                Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X