Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

    Колеги става дума за следната ситуация. От капака на главата има маркуч (очертания с червено) който отива в маркуча за въздушния филтър, този от въздушния влиза в турбината и по тази верига го посмуква и попушва. Попипва го когато искаш да се дръпнеш на светофар или го натиснеш ряско. Някой знае ли каква роля играе този маркуч и ако го махна и запуша дупките ще бъде ли някакъв фатален проблем?
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7233692o.jpg
Прегледи:1
Размер:86.8 КБ
ID:6006735
    Тази снимка я свалих от нета, че не ми се слизаше да снимам.
    Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

  • #2
    От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

    Попушва от богата смес, а не от този маркуч.

    Това ти е вентилацията на картерните газове. Не можеш просто да я запушиш. Пък и след като проблема ти няма как да е от нея - по-добре не я пипай.

    Коментар


    • #3
      От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

      Това ти е отдушника на мотора и ако го запушиш ще повишиш картерното налягане.Ще последва избиване на семеринг и локва масло под джипа.Щом е почнал да пипа масълцето от там му е време за ремонтче .Преди таксиджийте слагаха въпросния мъркуч в туба за да събират маслото и после си го наливаха отново в мотора .Ако нямаш финансова възможност за ремонт с такива размери можеш да отведеш с по-дълаг маркуч картерните газове някъде ниско под мотора и по-назад към купето за да не ти мирише в купето от него но ще ти прави маслени петна под джипа .Все пак в случая или хвърляш едни пари за основен ремонт или правих компромис и го караш така до момента в , който зимата в студовете няма да запали
      Uaz 469 2.4 D MB
      KTM 600 ROTAX
      Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
      Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

      Коментар


      • #4
        От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

        Преди 3/4 месеца сменявахме гарнитура на главата и казаха че си е много добре мотора не е за ремонт, но знае ли човек кога какво може да му се случи . Иво82 казваш, че ако го отведа с по дълъг маркуч някъде по купето защо няма да пали зимата в студа, каква ще е причината?
        Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

        Коментар


        • #5
          От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

          Първоначално публикуван от _mitaka_ Преглед на мнение
          Преди 3/4 месеца сменявахме гарнитура на главата и казаха че си е много добре мотора не е за ремонт, но знае ли човек кога какво може да му се случи . Иво82 казваш, че ако го отведа с по дълъг маркуч някъде по купето защо няма да пали зимата в студа, каква ще е причината?
          - не от маркуча няма да пали зимата, а от ниска компресия. Съвета за мъркуча е просто,за да не ти смърди в купето

          Поздрави !
          п.п. Сигурен ли си, че наистина от там ти се гуми маслото ? Колко е "изял" за колко км ?

          Коментар


          • #6
            От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

            Ми към 50гр на 100км градско, ама като се замисля и от някъде покапва, но не знам от къде е, от както му сменихме гарнитурата почна да покапва. Но като свалиш маркуча който както казахте е отдушник на мотора покапва и от него май трябва да се види как е сложена гарнитурата да не би от там някъде да изчезва.
            Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

            Коментар


            • #7
              От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

              Ами свали маркуча и го отведи до някакъв съд наистина. Засечи километража и карай. На всеки 100км примерно поглеждай колко масло се е събрало в съда. Така ще знаеш точно какво става там и вече нататък може да решаваш дали да се вкарваш в дълбоки ремонти на база точна информация а не предположения.

              Коментар


              • #8
                От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                Ясно благодаря, ще го направя това със съда.
                Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                Коментар


                • #9
                  От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                  Като сменяхте гарнитура ако му бяхте пуснали поне едни хубави сегменти ,щом майсторите не са видели голям ръб на цилиндъра , сега щеше да караш и да си свиркаш .Това с 50 гр на 100 км са 5литра на 10 000 км така как ти излиза сметката .Ако е теч от някъде ок ама иначе трябва да си кади като циганска печка
                  Uaz 469 2.4 D MB
                  KTM 600 ROTAX
                  Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                  Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                  Коментар


                  • #10
                    От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                    Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
                    Като сменяхте гарнитура ако му бяхте пуснали поне едни хубави сегменти ,щом майсторите не са видели голям ръб на цилиндъра , сега щеше да караш и да си свиркаш .Това с 50 гр на 100 км са 5литра на 10 000 км така как ти излиза сметката .Ако е теч от някъде ок ама иначе трябва да си кади като циганска печка
                    И не само, като щяло ще се осеща липса на мощност, трудно палене когато е студен и разни други. А огледай пак да нямаш теч някъде, направи и експеримента със съда. Меренето на компресия е също варянт

                    +1 за сегментите !

                    Коментар


                    • #11
                      От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                      Няма да кади като циганска печка, в студеното изчакваш да подгреят свещите като изгаснат че са подгряли пали с докосването на ключа, мощност си има, значи ще да е някъде покрай гарнитурата ако не са я сложили как трябва или нещо от тоя сорт.
                      Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                      Коментар


                      • #12
                        От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                        Първоначално публикуван от _mitaka_ Преглед на мнение
                        Няма да кади като циганска печка, в студеното изчакваш да подгреят свещите като изгаснат че са подгряли пали с докосването на ключа, мощност си има, значи ще да е някъде покрай гарнитурата ако не са я сложили как трябва или нещо от тоя сорт.
                        А в антифриз губи ли - масло в антифриза ?

                        Поздрави !

                        Коментар


                        • #13
                          От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                          Стягането на главата по книга ли го направихте?Каква гарнитура сложи и шлайф на главата?
                          Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                          Коментар


                          • #14
                            От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                            Първоначално публикуван от _mitaka_ Преглед на мнение
                            Няма да кади като циганска печка, в студеното изчакваш да подгреят свещите като изгаснат че са подгряли пали с докосването на ключа, мощност си има, значи ще да е някъде покрай гарнитурата ако не са я сложили как трябва или нещо от тоя сорт.
                            Предполагам сте сваляли главата заради проблем предполагам с прегряване.В този случай повечето колеги знаят , че има вероятност да последват проблеми с сегменти в случая маслоубиращи.За незнаещите на всяко бутало има компресионни и маслоубиращи сегменти.При теб пали от раз защото компресионните са добре но маслоубиращите имат навика да се спичат в буталния канал и да не функционират коректно.Но като цяло за да овеличи картерното налягане до такова , че да увлича маслени капки през отдушника са си отишли вкупом.
                            Другия вариант за сегашния проблем е майсторите да са си вързали гащите с най-тънката гарнитура за да няма загуба на компресия и да са я повишили , което води до невъзможността сегментите да остискат и пускат налягане към картера и т.н.
                            В общи линий мотора не е първа младост и тези последици са нещо обичайно а и повечето клиенти искат да минат по най-тънката лайсна(което е разбираемо) и като чуят за отваряне на картер и смяна на сегменти при положение , че те самите не са обедени в това, понякога води до неприятни скандали или плюене в посока на майстора.Те затва майстора си е спестил обясненията или е сложил по-тънка гарнитура МОЖЕ БИ
                            Uaz 469 2.4 D MB
                            KTM 600 ROTAX
                            Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                            Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                            Коментар


                            • #15
                              От: Mitsubishi Pajero I попипва ми маслото

                              Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                              А в антифриз губи ли - масло в антифриза ?

                              Поздрави !
                              Не няма да губи антифриз и няма да ги меша.
                              Карахме го на майстор за смяна на гарнитурата. Прибрахме се с баща ми една вечер, но се усещаше че баш не щеше да се движи, на сутринта изобщо не искаше да запали. като го откарахме и измериха компресията на 1-н от тях нямаше изобщо а другите не си спомням и казаха че за сега е прогуряла гарнитура. На следващия ден се обадиха и казаха че трябва да се шлайфа и главата баща ми им каза да правят всичко каквото е необходими. Като си го взехме казаха че само са шлайфали главата и са сменили гарнитурата, друго нямало какво да се прави бил в много добро състояние мотора, с баща ми останахме малко изненадани но какво да кажем все пак от майсторите така казват а и ние какво друго да кажем освен ОК.
                              Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X