Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

    Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
    За 2,8 дизела на паджеро 9 литра разход е недостижим. Този мотор си гори. Градско над 15, извънградско над 12. Пукат и глави-нова е около 1000лв.
    Върви наравно с 3.0 бензина, ако е с електронната помпа. Този от обявата едва ли е такъв.
    За трансмисията няма какво да се притеснявате.Много е здрава.
    Ако искате паджеро 2 едиственото смислено е 3,5, но не ГДИ. В краен случей 3.0 вентилиран. Отделно, че късия не е удобен.
    Четири години наблюдения на разхода на дълго автоматично паджеро с 2.8 двигател показват 10/100 нафта извънградско. Но това в известен смисъл зависи и от стила на каране.
    Удобността на късата база е субективно нещо.
    Георги Тонев

    Коментар


    • #32
      От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
      За 2,8 дизела на паджеро 9 литра разход е недостижим. Този мотор си гори....
      Еее, Руси, аз съм докарвал почти 10, или 10 без мъничко - с 90 по магистралата, и с главата на шнорхела напред. Без шнорхела - 11 - твърдо - пак с тая скорост.
      Моето го знаеш..

      Коментар


      • #33
        От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

        За сервиза на Стоян чак аз, от майната си знам. Задната седалка на това Паджеро ли беше надигната в двата си края заради калниците? Ако е същата, седнете двама отзад... А колко често ще я ползваш задната седалка?
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • #34
          От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

          Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
          За сервиза на Стоян чак аз, от майната си знам. Задната седалка на това Паджеро ли беше надигната в двата си края заради калниците? Ако е същата, седнете двама отзад... А колко често ще я ползваш задната седалка?
          Ти ми се яви тука, аз ще ти уредя една среща - на мнооооого голяма маса - със Стоянчо... Разговорлива, не напоителна ( много, де - че Пепито се сърди )

          Пък задната седалка е достатъчно голяма, дори за специални нужди...

          Коментар


          • #35
            От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

            Задния блокаж се проверява като се вдигнат две от колелата във въздуха (едно предно и едно задно- без блокажа ще се въртят само вдигнатите).... с задния блокаж джипа тръгва напред заради предаването на въртящия момент с еднакъва сила върху двете задни полуоски.Теста се прави с колкото се може по-малко подаване на газта за да се елиминира въздействието на ЛСД-то ако има такова
            >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
            Защото така ми харесва...
            Телефон: НЯМАМ
            Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

            Коментар


            • #36
              От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

              Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
              Ти ми се яви тука, аз ще ти уредя една среща - на мнооооого голяма маса - със Стоянчо... Разговорлива, не напоителна ( много, де - че Пепито се сърди )

              Пък задната седалка е достатъчно голяма, дори за специални нужди...
              Не смея да се появя. Аз съм кльощава натура, не държа на пиене. Предната ваканция една позната донесе колбичките и спринцовките, щеше да ни слага с кума ми на системи. Мислеше, че ще мрем от алкохолно натравяне. Ние пък оцеляхме...

              За задната седалка може и да се бъркам ама преди година наехме едно такова да се катерим по един вулкан на Азорските острови. Аз седях отзад и ми направи впечатление, че двата края на седалката бяха надигнати заради калниците отдолу. И даже кльощавия ми зад.ик усети тая подробност. А може и да е било от това, че преди това прекарах седнал на равна пластмаса 18 дни. Много вода в тоя Атлантик...
              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

              Коментар


              • #37
                От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                Първоначално публикуван от VECTOR Преглед на мнение
                Ами не виждам никакво противоречие между нас.
                И именно защото трите колела са "твърдо" свързани помежду си пък им се налага да се движат по траектории с различна дължина се влошава чувствително маневреността, което аз шеговито съм нарекъл "гипсиране".
                За управляемостта си напълно прав да. ще се усеща при завой, но не си прави много експерименти на асфалт по този начин, че да не счупиш нещо.
                За главите за първи път чувам, но колегата русев има повече опит от мен и предполагам знае повече.
                Това с пукането на глави много зависи от поддръжка и експлоатация, мой приятел кара патрол Y60 2.8 дизел (който уж също прегрява и пука глави) е той му сложи интеркулер, сложи му 35" гуми с шарка "кайман" и го кара с цялата газ. Той не жали колите, но ги поддържа. Та при него прегрят двигател не съм видял.
                I'm not Lost, I'm Discovering !

                088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                Коментар


                • #38
                  От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                  Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                  Не смея да се появя. Аз съм кльощава натура, не държа на пиене. Предната ваканция една позната донесе колбичките и спринцовките, щеше да ни слага с кума ми на системи. Мислеше, че ще мрем от алкохолно натравяне. Ние пък оцеляхме...

                  За задната седалка може и да се бъркам ама преди година наехме едно такова да се катерим по един вулкан на Азорските острови. Аз седях отзад и ми направи впечатление, че двата края на седалката бяха надигнати заради калниците отдолу. И даже кльощавия ми зад.ик усети тая подробност. А може и да е било от това, че преди това прекарах седнал на равна пластмаса 18 дни. Много вода в тоя Атлантик...
                  Дето се пееше в оная песен - ела, ела..

                  Ако трябва, с газирана вода ще се мъчим

                  За разлика от Бенца, тая бъзикня има подлакътници индивидуално - не среден, а два странични - да им е удобно персонално на пасажерите. Освен това задните седалки предлаган регулиране в дължина, и реглаж на ъгъла на облегалките.

                  Моите реглажи не работят във всички посоки, щото не съм се возил никога отзад, и трябва да оправя по едно жило и една броня, ама като не ми трябва, и ме намързява.

                  Ако тези подлакътници не се пускат, отзад се предлагат удобства за двама..
                  Ако се бутнат седалките, има място за трима....

                  Азорските острови..... те са на задната седалка, ей...

                  Коментар


                  • #39
                    От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                    За главите и прегряването на 2.8 и аз сефте чувам-това важи май за 2.5.И то е заради капачката на радиатора.3-ма познати за малко да ги прегреят-дълги 2.5 и то на равен път асфалт и проблема им беше точно това.Моето 2.8 като закове стрелката на стредата и не мърда,независимо къде и как го карам.Иначе си горят.Средно 12.5,ама аз съм с автомат.Това късото,ръчка и ако го жали на дълго може да дава 9.7-10.Ама кой джип не гори..може би само Диско-то.Въпросното може и да е 140 к.с. с електронна помпа-започват от юли 1996г.-но едва ли.
                    [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
                    Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

                    Коментар


                    • #40
                      От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                      Първоначално публикуван от VECTOR Преглед на мнение
                      Здравейте и благодаря отново.
                      ....
                      Друг въпрос е, ако хипотетично, шибна пачката на капака, как се процедира? Нотариус, нови временни табели и докарване на ход до София, където вече минавам през КАТ или нещо друго?
                      Предварителни благодарности към пловдивската група и Пенчо, които предлагат помощ.
                      За друго са писали. За документите аз.
                      1.Оригиналните чужди документи:
                      -Ако е от Италия. Италиански талон и така нареченото ЧДП. И двете са зелени на цвят, формат малко по-голям от А4.
                      -Ако е от Германия. Голям и малък Бриф. Големият около А4, малкият около 230 мм. на 120 мм. Задължително на поне единия (големия) постоянната немска регистрация. Може разбира се да бъдат и два големи и един малък Бриф. Тогава на единият голям Бриф ще бъде изписана постоянната регистрация, а другите два (голям и малък) ще бъдат (евентуално) с транзитна регистрация.
                      -Ако е от Австрия. Два жълти талона и така нареченият Типеншайн (книжка с данните на автомобила).
                      2.Фактура и договор от фирмата към теб. Договора НЕ е нотариално заверен.
                      3.Две декларации (приложение 2 и приложение 8 към чл.12 от наредбата за регистрация I-45).
                      4.Евентуално копие от документа за придобиване на името на фирмата.
                      Съответно временният талон (българският) и застраховка ГО.
                      Ако ти предлагат т.н. Екотакса (продуктова такса) имай предвид, че в КАТ-София се признават само от две фирми (Б.Р.К и Ауторек).
                      Самите номера (транзитните) могат да се извадят наново. С всички документи (копие и оригинал) и автомобила отиваш в КАТ-Пловдив. Цената на номерата е около 50 лв.
                      Ако нещо не разбираш се обади, като стигнеш до продавача и документите са пред теб.
                      Поздрави.
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                        Колата е докарана от Германия.
                        Екотаксата и е платена, но значи трябва да проверя към коя компания е платена, така че в София да нямам ядове и наново плащане. Странно е че в различните градове тази такса може "да мине" или не... но в България всяка община (КАТ, НАП... и т.н.) си чете свое евангелие и това ми е познато до болка.
                        Гледам на снимките, че има стикер ГО, но е възможно да е била сключена само за месец - докато са важили старите транзитни номера.
                        Ако нещо забия с документите ще ти чукна един телефон за блиц консултация, благодаря.
                        Георги Тонев

                        Коментар


                        • #42
                          От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                          Аз съм резервиран към такива покупки. В смисъл, от майната си, няма номера, тук - там малко ръжда, малко това, малко онова и т.н. Практиката е доказала, че се дават едни пари за разхождане, др. разходи и губене на време. Ако беше без забележки досега да се е купила, а не да стои маса време и да изтекат номерата. Като се има в предвид, че сега е сезона на джипките и предлагането е малко, а търсенето е голямо.
                          Търси кола от тук, с номера, да се пробва и закара в сервиз за оглед, без да се набутваш с излишни разходи. И ако трябва изчакай да мине зимния сезон и да има предлагане на читави машини на пазара.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                            Андро е прав. Някой от нас трябва да разгледа курника предварително, до не биеш път излишно. После се урежда сервиз и всичко останало.... ако има за какво. Няма смисъл да караш на сервиз некое ръкоделие, само защото на обявата пише бла-бла.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #44
                              От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                              Успех с покупката,парите можеш да ги дадеш само веднъж,така че умната.Много гледаи за ръжда,защото тръгне ли веднъж няма спиране,а паджеровците са малко кекави в това отношение-ламарини и рама.Разходи се до Горубляне,също има джипки които не са качени в сайтовете.

                              поздрави

                              Коментар


                              • #45
                                От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                                Момчета, чета темата. И аз съм на същия огън. Имам оферта за джипка - Кия Спортидж в Плевен (моля без коментари за модела). Общо взето, точно такава си търся. Цената е ниска, защото имало някакво цъкане в мотора при 1500-2000 оборота. Дошла е на собствен ход от Словения. Транзитните номера са изтекли, гражданската още важи. Та се чудя дали да си вдигна задника на 200 км.

                                На мотора не се знае какво точно му е. Може да е нещо банално, или в лошия случай основни/биелни лагери, шлайфане на вал ... Говорих със Соти - според него части за мотора има. Би трябвало да се спряват във всеки кадърен сервиз. Но колата е минала хиляда и кусур километра с този проблем.

                                Мен също ме интересува въпросът "Как се процедира, като тупна пачката на капака?"

                                До колкото разбрах, екотаксата в момента е към 240 лв. Според продавача, за да изкарам български транзитни номера, трябва колата да се прехвърли с нотариус на мое име. И да си платя екотаксата, за което щял да съдейства. Би трябвало веднъж като платя екотаксата и си взема транзитните номера от Плевен, в Пловдив да не ме питат повече за нея. Последното го питам, понеже казахте, че в София признавали платеното само в две фирми. Да не стане така, че в Плевен да я признаят, а в Пловдив не.

                                Гражданската още важала, но е на негово име. Може ли да се прехвърля? И трябва ли да го направя преди редовната регистрация в Пловдив
                                Колата е внос от Словения (член на ЕС). Някакви особености за внос от там има ли?

                                Другия вариянт е да карам с изтеклите номера на собствн риск. По принцип пред мен ще кара друга кола. Ако ме хванат така колко ли ще е глобата? Така пестя 70-80 лв от нотариус и 50 лв за транзитни номера. Екотаксата така или иначе ще трябва да си я платя.
                                Nissan Terrano 2,7 TDI

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X