Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

    Аз бих се разходил до Пловдивско, че имам да вземам малко огнена вода от натам.

    Коментар


    • #17
      От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

      Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
      Помиси отново за Патрола.Да знаеш никакви проблеми няма да имаш с него.Имах Патрол,сега Паджеро и мога да правя разлика.Паджерото е много стегнато,всичко му е ок,но не може да се сравнява с Патрола.....
      Колега, продайте вашето Паджеро на VEKTOR щом е толкова стегнато (остава и да е около 1999г.) и си купете пак "несравнимия" Потрол.
      MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
      (А1+)
      О877ООО98О

      Коментар


      • #18
        От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

        И Куклен и Труд са на един ...хвърлей от Пловдив.
        Ако си събрал парата и си решил, за 1/2 час съм на място.
        Длизо до Труд е сервиза на Стоян. С тия номера можеш да си го закараш до София, ако не са изтекли.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #19
          От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

          Няма проблем да се види, и да,снимките са от с.Труд.

          Коментар


          • #20
            От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

            Първоначално публикуван от VECTOR Преглед на мнение
            Благодаря на всички за информацията.
            Засега от наличните онлайн обяви за продажби окото ми се спира на този красавец:








            Не пише нищо за блокаж. Чудя се какво е това копче пред скоростния лост и леко вляво? Вижда се на последната снимка под касетофона.
            Проблемът е че ми е много далеч тази кола. Не че не бих се вдигнал, но не мога да ангажирам някой да идва с мен и да си губи целия ден. Плюс това там нито знам читав сервиз, нито нищо. Така че съм по-скоро пас а тази обява, но ми е интересно вие какво мислите за офертата?
            На снимката долу в ляво до скоростния лост се вижда копчето за БЛОКАЖА така че БЛОКАЖ има. На снимките изглежда много добре мотора 2.8 тди също е добър не е слаб но не е и силен но това е едно мн.добро решение.Моят Панчо2 1996г. къса база с 2.5 тд.минаваше от там където минава и V6. Не беше бърз на пътя но извън него задна не включвах.
            Успех!!!
            Необходимостта не признава закони;

            Коментар


            • #21
              От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

              Здравейте и благодаря отново.
              Звъннах днес на човека с обявата. Колата се намира в с.Труд. Табелите са изтекли, така че не може да се движи свободно по пътищата, но остава опцията с качването на бус тип "пътна помощ" и така да се докара до сервиз. Доколкото разбрах той може да уреди транспорта, който аз си плащам.
              Попитах за ръжди, рече че има тук-там по нещо, но нищо сериозно. Доколко това е обективно може да се прецени само на място.
              Имам неяснота относно този блокаж с копчето.
              Позициите на раздатката от малкия лост би трябвало да са:
              1. 2H - заден мост
              2. 4H - включва и предния, като хвърля въртящ момент 33% напред и 67% на задния мост.
              3. 4HLc - блокира междинния диф и го кара да предава по 50% напред и назад.
              4. 4LLc - същата схема като горната, само че понижена.
              Това би трябвало да е стандарт за всяка супер-селект раздатка.
              В такъв случай, излиза че копчето на таблото се явява допълнителен блокаж (50%ляво колело- 50%дясно колело) за задния мост, греша ли?
              Има ли някаква утвърдена постановка с която може да се тестват всичките от изброените режими?

              Друг въпрос е, ако хипотетично, шибна пачката на капака, как се процедира? Нотариус, нови временни табели и докарване на ход до София, където вече минавам през КАТ или нещо друго?
              Предварителни благодарности към пловдивската група и Пенчо, които предлагат помощ.
              Георги Тонев

              Коментар


              • #22
                От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                По раздатката разсъждавай че е като на ферозата, с една допълнително позиция за фул тайм. (въпросното 4H). Останалите приказки на тоя или оня търговец не взимай много навътре (конкретно, това с процентите). Блокажа не разпределя въртящ момент, а връзва двете оси на дифа една към друга. Колко въртящ момент ще отиде на всяко колело зависи от много неща. Единственото, дето не може да се случи е едното колело да буксува, а другото да седи на място.

                И впрочем, всяка уважаваща себе си джипка има блокаж на централния, така че не брой това за екстра. При парт тайма блокажа е перманентен - то централен диф няма (ферозата ти, например).

                Другото, за което се заблуждаваш е че паджерото не било много по-тежко от ферозата. Грешка! По-тежко е с над 500 кила. И заради това е доста по-комфортно. Разхода по магистрала ти зависи много повече от аеродинамиката, отколкото от теглото. Не очаквай разход на нафта много под 9 извънградско, освен ако не караш като "бабата, от която предния собственик го е купил". Ако пък бензинка - ще трабва да слагаш газ. 3.0 мотора не блести с нищо, да не кажа нещо повече. 3.5 е истината, ама са редки.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                  Мерси, Спарки.
                  Все пак остава въпроса за блокажа от таблото, вероятно блокира задния диф.
                  Остават и другите въпроси, де.
                  Георги Тонев

                  Коментар


                  • #24
                    От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                    Задният диференциал се блокира с копчето под радиото и сработва при включени бавни и работещ двигател. При някои модификации включва и на 4HLc
                    Под задната дясна седалка има компресор, който трябва да чуеш за около секунда при включване на блокажа.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                      На всички въпроси си си отговорил сам.Единственно ако е търговец минаваш с фактура.Каза ли ти в кой салон е ?Ако колегите са заети,можеш и на мен да звънкаш-аз съм айляк.
                      [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
                      Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

                      Коментар


                      • #26
                        От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                        drukman, казваш че сервиза на "Стоян" би могъл да се посети.
                        Не познавам въпросния човек, не искам да го засегна на тема професионализъм, но може ли да даде компетентно мнение по Паджерото и по-скоро дали ще прояви достатъчно интерес при огледа?
                        Все още се чудя как можем да тестваме изправността на задвижването?
                        Правилно ли разсъждавам?
                        Колата е на подемник със свободни колела. Включвам 4LLc (понижаващи с блокиран централен диф) и включен блокаж на задния диф от копчето на таблото. В този случай ако завъртя едното задно колело, то би трябвало и другото задно да се завърти в същата посока заради задния блокаж. Същевременно въртенето се предава по кардана до блокирания междинен диф и отива към предния мост... там ще се завърти ли нещо?
                        Като се "напърчат" блокажите колата би трябвало да се гипсира и маневрирането да е затруднено, това е също някакъв що-годе белег.
                        Георги Тонев

                        Коментар


                        • #27
                          От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                          Първоначално публикуван от VECTOR Преглед на мнение
                          drukman, казваш че сервиза на "Стоян" би могъл да се посети.
                          Не познавам въпросния човек, не искам да го засегна на тема професионализъм, но може ли да даде компетентно мнение по Паджерото и по-скоро дали ще прояви достатъчно интерес при огледа?
                          Определено ДА!!!
                          Освен това сервиза е на по-малко от 8 км по царския път от джипа в с. Труд - Пловдив.

                          Пък и може да го питаш лично, дали ще се ангажира. Ако каже "не", обещавам да те черпя дълго и напоително.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                            Първоначално публикуван от VECTOR Преглед на мнение
                            Като се "напърчат" блокажите.....
                            като се "напърчат" блокажите имаш поне 3 задвижващи колела независимо кео колко сцепление има
                            3 са защото предния диф няма блокаж (отворен диф)
                            иначе блокажа на раздатката разпределя 50-50 преден заден мост (един вид двата кардана стават с твърда връзка)
                            а задния блокаж както е обяснил спарки прави твърда връзка между двете полуоси (лява и дясна)
                            Да ги разбереш дали работят - най лесно като заведеш при колата (или заведеш колата при някой) който разбира от тези машини.
                            I'm not Lost, I'm Discovering !

                            088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                            Коментар


                            • #29
                              От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                              За 2,8 дизела на паджеро 9 литра разход е недостижим. Този мотор си гори. Градско над 15, извънградско над 12. Пукат и глави-нова е около 1000лв.
                              Върви наравно с 3.0 бензина, ако е с електронната помпа. Този от обявата едва ли е такъв.
                              За трансмисията няма какво да се притеснявате.Много е здрава.
                              Ако искате паджеро 2 едиственото смислено е 3,5, но не ГДИ. В краен случей 3.0 вентилиран. Отделно, че късия не е удобен.
                              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                              Коментар


                              • #30
                                От: Търся помощ при покупка на Паджеро в София.

                                Ами не виждам никакво противоречие между нас.
                                И именно защото трите колела са "твърдо" свързани помежду си пък им се налага да се движат по траектории с различна дължина се влошава чувствително маневреността, което аз шеговито съм нарекъл "гипсиране".
                                Георги Тонев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X