Обява

Свий
Няма добавени обяви.

П 2 2,5 ТДИ 97г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

    Също забравих да кажа, че не работи лампата за горивото. Някой да знае при какво количество резерва гориво трябва да светва лампата. Някъде май бях чел нещо за 8л. ама не съм сигурен. Моята със сигурност не свети и при остатък от 2, 3 литра. Какво трябва да се направи евентуално за да я оправя, някакъв датчик или др.?

    Коментар


    • #17
      От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

      Първоначално публикуван от bikerbull Преглед на мнение
      Също забравих да кажа, че не работи лампата за горивото. Някой да знае при какво количество резерва гориво трябва да светва лампата. Някъде май бях чел нещо за 8л. ама не съм сигурен. Моята със сигурност не свети и при остатък от 2, 3 литра. Какво трябва да се направи евентуално за да я оправя, някакъв датчик или др.?
      Провери първо крушката на таблото!
      Иначе не знам при колко литра трябва да светне. Аз моята за пет години съм я виждал два-три пъти. Дори в началото и аз си мислех, че не работи.

      Коментар


      • #18
        От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

        Колеги дайте мнения за и против поставянето на ключ маса с цел затрудняване на недоброжелатели да използват моята кола. Препоръки за изпълнението, кой кабел трябва да се прекъсне и др. съвети.
        Благодаря предварително.
        А вие имате ли аларми на джиповете?

        Коментар


        • #19
          От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

          Първоначално публикуван от bikerbull Преглед на мнение
          Колеги дайте мнения за и против поставянето на ключ маса с цел затрудняване на недоброжелатели да използват моята кола. ........
          А вие имате ли аларми на джиповете?
          Здравей Колега, според ментова е абсолютно ненужно и е по-вероятно на теб да ти създаде ядове, отколкото на "доброжелателите". Моя джип като го взех, имаше и аларма и имобилаизер. Още преди да го докарам вкъщи, минах през един майстор да махне имобилайзера, че ако се заинати по горите, кво правиме ?
          Това е мое мнение, сигурно има и други. Ако си от София и решиш да правиш такива неща свиркай, наш колега от форума е много в час с тези работи и не е скъпчия, само да ти се идва до Нови Искър. Успех!!
          MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
          (А1+)
          О877ООО98О

          Коментар


          • #20
            От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

            Първоначално публикуван от bikerbull Преглед на мнение
            Колеги дайте мнения за и против поставянето на ключ маса с цел затрудняване на недоброжелатели да използват моята кола. Препоръки за изпълнението, кой кабел трябва да се прекъсне и др. съвети.
            Благодаря предварително.
            А вие имате ли аларми на джиповете?
            Бацее! Смяташ ли, че тука не четат и "доброжелатели"? Супер тъп въпрос задаваш!
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • #21
              От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

              Първоначално публикуван от bikerbull Преглед на мнение
              Колеги дайте мнения за и против поставянето на ключ маса с цел затрудняване на недоброжелатели да използват моята кола. Препоръки за изпълнението, кой кабел трябва да се прекъсне и др. съвети.
              Благодаря предварително.
              А вие имате ли аларми на джиповете?
              Виж сега, ключ "маса" се слага със съвсем друга цел - най-общо да "откачиш" акумулатора от инсталацията на автомобила.
              Да правиш това с цел, против кражба, според мен не си струва, първо защото ти трябва доста силов ключ (да носи стотина, че и повече ампера), който не е никак евтин и второ - не е никак лесно да скриеш такъв ключ.
              Това, за което ти говориш, аз съм го правил на всички коли, които съм имал. Въпросът е, че намирам и прекъсвам някое тънко кабелче, през което не минава повече от ампер-два ток, така че с едно малко ключе (дори без реле става) си решавам въпроса. Освен това е много лесно, да монтираш такова ключе, хем на скрито, хем на удобно и достъпно място, за да можеш да си го "цъкаш" без да се налага да правиш челна стойка, за да го достигнеш.
              Най-важното в случая е коя верига, без която двигателя не може да запали, да прекъснеш. Спираш или тока на свещите - управляващата верига на бобината, ако е бензин (само не пипай високоволтовите кабели ), или горивото - например електро-магнитния клапан на ГНП-то, ако е дизел.

              П.П. Иначе "доброжелателите" нека си четат колко си щат. То ако професионалисти ти набележат кошницата, не може да я спаси нищо (чукай на дърво). Това по-горе върши работа само срещу аматьори, които може да посегнат само щото няма к'во да правят и им е доскучало. Мен лично, два пъти ме е спасявало.

              Коментар


              • #22
                От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                Бацее! Смяташ ли, че тука не четат и "доброжелатели"? Супер тъп въпрос задаваш!
                Бацее! Смяташ ли, че копчето ще го сложа отпред на таблото!

                Коментар


                • #23
                  От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                  Първоначално публикуван от bikerbull Преглед на мнение
                  Бацее! Смяташ ли, че копчето ще го сложа отпред на таблото!
                  ,
                  Не бе. Ти само кажи какво прекъсваш, а копчето, ако искаш и в .... го заври.
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • #24
                    От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                    Ако искат да го гепят нищо не може да ги спре така че не се занимавай с тия прекъсвания направи едно автокаско да си по спокоен.
                    Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                    Коментар


                    • #25
                      От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                      Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                      Виж сега, ключ "маса" се слага със съвсем друга цел - най-общо да "откачиш" акумулатора от инсталацията на автомобила.
                      Да правиш това с цел, против кражба, според мен не си струва, първо защото ти трябва доста силов ключ (да носи стотина, че и повече ампера), който не е никак евтин и второ - не е никак лесно да скриеш такъв ключ.
                      Това, за което ти говориш, аз съм го правил на всички коли, които съм имал. Въпросът е, че намирам и прекъсвам някое тънко кабелче, през което не минава повече от ампер-два ток, така че с едно малко ключе (дори без реле става) си решавам въпроса. Освен това е много лесно, да монтираш такова ключе, хем на скрито, хем на удобно и достъпно място, за да можеш да си го "цъкаш" без да се налага да правиш челна стойка, за да го достигнеш.
                      Най-важното в случая е коя верига, без която двигателя не може да запали, да прекъснеш. Спираш или тока на свещите - управляващата верига на бобината, ако е бензин (само не пипай високоволтовите кабели ), или горивото - например електро-магнитния клапан на ГНП-то, ако е дизел.

                      П.П. Иначе "доброжелателите" нека си четат колко си щат. То ако професионалисти ти набележат кошницата, не може да я спаси нищо (чукай на дърво). Това по-горе върши работа само срещу аматьори, които може да посегнат само щото няма к'во да правят и им е доскучало. Мен лично, два пъти ме е спасявало.
                      Благодаря Ради,
                      На мен тази информация ми е от полза, ще измисля нещо.

                      Коментар


                      • #26
                        От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                        Да знаете, че ако ви изчезнат десните габарити (отпред и отзад) бушона се намира в двигателния отсек. Един от нормалните 10А ви по средата на кутията.

                        Коментар


                        • #27
                          От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                          Kолеги, дайте акъл как да се свържат два халогена (крушките са по 55w). Искам да взема фаза от запалката. Сега има прекаран кабел от халогените до запалката която е между седалките, но е бил свързан директно към плюса на запалката и явно е правел проблем и са го отрязали. Когато се опитах да го свържа отново изгоря един 15а бушон (от тези които са в купето). Трябва ли да се слага някакъв допълнителен бушон или реле за два халогена по 55w. Искам да ги свържа с отделно копче което да се намира до ръчната и да взема фаза от някъде в близост.
                          Благодаря предварително

                          Коментар


                          • #28
                            От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                            Първоначално публикуван от bikerbull Преглед на мнение
                            Kолеги, дайте акъл как да се свържат два халогена (крушките са по 55w). Искам да взема фаза от запалката. Сега има прекаран кабел от халогените до запалката която е между седалките, но е бил свързан директно към плюса на запалката и явно е правел проблем и са го отрязали. Когато се опитах да го свържа отново изгоря един 15а бушон (от тези които са в купето). Трябва ли да се слага някакъв допълнителен бушон или реле за два халогена по 55w. Искам да ги свържа с отделно копче което да се намира до ръчната и да взема фаза от някъде в близост.
                            Благодаря предварително
                            Все си мисля че, най-добре е да си вземеш + от акумулатора(през бушон) до реле,а релето да го управляваш с + от копче, което може да захраниш и от запалката и от другаде.
                            MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                            (А1+)
                            О877ООО98О

                            Коментар


                            • #29
                              От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                              Ами понеже хич не съм наясно с тоците затова и търся някакъв сигурен вариант с ваша помощ, ама не знам и какво трябва да е това реле и бушона какъв да е за които говориш и др...........
                              Ако има някой ел. спец. който да даде повече инфо ще съм благодарен, ако не здраве да има.

                              Коментар


                              • #30
                                От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                                Да речем 40 ампера бушон и също толко реле и ще можеш да сложиш и по-силни крушки.Само че тези кабели, от акумолатора до релето и масата към него, трябва да са малко по-дебели.
                                Надали ще ме разбереш, но се надявам да се включи и да ти го обясни по-точно и ясно.
                                MITSUBISHI MONTERO 3.0 V6
                                (А1+)
                                О877ООО98О

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X