Обява

Свий
Няма добавени обяви.

П 2 2,5 ТДИ 97г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • П 2 2,5 ТДИ 97г.

    Колеги имам следния казус. Когато го запаля двигателя започва да работи на по-ниски обороти от нормалното под 800, и съответно тресе. След известно време нещо леко изщраква и оборотите се оправят около 800 / 900 и си работи нормално. Не би трябвало ли да е обратно при студен двигател при първоначално палене да работи на по - високи обороти и след като загрее малко да се нормализират. Това сега зимата.

  • #2
    От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

    Може би, не ти работи температурния компенсатор за студен старт на ГНП-то, ако имаш.
    Но тази промяна на оборотите, за която казваш няма нищо общо. Това, което чуваш да щрака е релето за подгрева на свещите. Те дърпат доста ток и ако не ти е много наред акумулатора, алтернатора започва да зарежда с голям ток и това товари мотора.
    Като "щракне", релето изключва подгрева и намалената консумация на ток разтоварва алтернатора и съответно оборотите леко се повишават. Като се включи падат.

    Коментар


    • #3
      От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

      Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
      Може би, не ти работи температурния компенсатор за студен старт на ГНП-то, ако имаш.
      Но тази промяна на оборотите, за която казваш няма нищо общо. Това, което чуваш да щрака е релето за подгрева на свещите. Те дърпат доста ток и ако не ти е много наред акумулатора, алтернатора започва да зарежда с голям ток и това товари мотора.
      Като "щракне", релето изключва подгрева и намалената консумация на ток разтоварва алтернатора и съответно оборотите леко се повишават. Като се включи падат.
      Аз такива "котви" дето щракат вече нямам, директно подгряване от плюса.
      Чиста работа.

      Коментар


      • #4
        От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

        На "умната" система, работата и е да подгрява известно време и след като вече е стартирал двигателя, за да достигне по-бързо работна темп., затова и след запалване продължават да щракат релетата и като включат свещите, се получава това падане на оборотите.

        Коментар


        • #5
          От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

          Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
          Може би, не ти работи температурния компенсатор за студен старт на ГНП-то, ако имаш.
          Но тази промяна на оборотите, за която казваш няма нищо общо. Това, което чуваш да щрака е релето за подгрева на свещите. Те дърпат доста ток и ако не ти е много наред акумулатора, алтернатора започва да зарежда с голям ток и това товари мотора.
          Като "щракне", релето изключва подгрева и намалената консумация на ток разтоварва алтернатора и съответно оборотите леко се повишават. Като се включи падат.
          А как да разбера дали имам "температурния компенсатор"? Тази работа на необичайно ниски обороти продължава около 2/3 минути след първоначалното стартиране на двигателя и след това всичко се оправя. А акумулаторите наистина не са наред, дано да е от това. Ще видим какво ще стане когато ги сменя. Не съм го регистрирал още и не съм го карал достатъчно за да споделя опит. Ще пиша по-нататък за развитието на нещата.
          Благодаря за отговора.

          Коментар


          • #6
            От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

            Първоначално публикуван от bikerbull Преглед на мнение
            А как да разбера дали имам "температурния компенсатор"?
            Виж тук - http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=157133
            Намира се отстрани на помпата. В него трябва да влизат маркучи с антифриз от малкия кръг на охл. с-ма.

            Коментар


            • #7
              От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

              Благодаря отново за отговора, ще проверя.

              Коментар


              • #8
                От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                И друг новобрански въпрос. Дали задния диф. е LSD при положение, че има копче за принудителен блокаж? Питам за да знам с какво масло да го сменя, нали имаше особеност за маслото за ЛСД диф?

                Коментар


                • #9
                  От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                  Има разлика в маслата, да.
                  Пусни номера на рамата в тази тема и колегите ще ти отговорят!
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...44#post2065344

                  Коментар


                  • #10
                    От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                    Благодаря отново, колега!

                    Коментар


                    • #11
                      От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                      Здравейте отново,
                      Ами за добро или ..............добро вече го купих въпросното Паджеро. Стара кола, незнайно с какви хора е имала взаимоотношения ама пък първата кола която съм си купил с толкова мерак.
                      Сега следва смяна на масла и др. течности, че нов внос от Австрия.
                      Само че проблемите с оборотите продължават. Онзи ден сутринта когато го карах до КАТ за регистрация не беше палено от около два месеца и когато запали започна да работи на високи обороти около 1200 /1300 все едно работи на смукач след това през деня работеше нормално. Вчера пък когато го карах до сервиза който е на около 20 км. когато запали първоначално пак работеше на ненормално ниски обороти (под 600) след около няколко минути всичко се оправи. Когато спрях до сервиза след около 20мин. каране (извънградско) и след около 10мин. го запалих да го преместя работеше пак на високи обороти над 1000. Какво мислите може да се направи за някаква регулировка или въобще нещо по въпроса с оборотите защото искам да си го спретна и да му се кефя.

                      Коментар


                      • #12
                        От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                        Е, провери ли това, за което ти писах по-нагоре?

                        Коментар


                        • #13
                          От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                          Утре ще проверя положението с темп. компенсатор (ако има такъв) и ще пиша. Благодаря отново!

                          Коментар


                          • #14
                            От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                            Вчера е вземах от сервиза. Сменени са всички масла, филтри и др. течности, ремъци и ролки, за да ми е мирна главата. Проблема с оборотите май е решен. Колегата Radi ще се окаже прав. След раздвижване на механизма за подаване на газ върху помпата (или нещо такова) сега колата пали и работи първоначално на ниски обороти но веднага след подаване на малко газ се оправя и след това няма проблем. Ще я покарам повечко тия дни и ще си покаже. Явно е стояла дълго време без да се кара и сега и трябва раздвижване на всички агрегати и възли. Беше блокирал и заден десен апарат, но след ремонт сега колата има и инерция и спира доста по-добре. Абе с една дума перфектна работа на момчетата в сервиза. Става въпрос за Бургас (ако някой има нужда от коректен майстор да се обажда). Аз от сега нататък съм абониран в този сервиз, но се надявам се да не се налага.

                            Коментар


                            • #15
                              От: П 2 2,5 ТДИ 97г.

                              Благодарности на колегата radikyokushin за помощта и инфото.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X