Колеги имам следния казус. Когато го запаля двигателя започва да работи на по-ниски обороти от нормалното под 800, и съответно тресе. След известно време нещо леко изщраква и оборотите се оправят около 800 / 900 и си работи нормално. Не би трябвало ли да е обратно при студен двигател при първоначално палене да работи на по - високи обороти и след като загрее малко да се нормализират. Това сега зимата.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
П 2 2,5 ТДИ 97г.
Свий
X
-
От: П 2 2,5 ТДИ 97г.
Може би, не ти работи температурния компенсатор за студен старт на ГНП-то, ако имаш.
Но тази промяна на оборотите, за която казваш няма нищо общо. Това, което чуваш да щрака е релето за подгрева на свещите. Те дърпат доста ток и ако не ти е много наред акумулатора, алтернатора започва да зарежда с голям ток и това товари мотора.
Като "щракне", релето изключва подгрева и намалената консумация на ток разтоварва алтернатора и съответно оборотите леко се повишават. Като се включи падат.
-
От: П 2 2,5 ТДИ 97г.
Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнениеМоже би, не ти работи температурния компенсатор за студен старт на ГНП-то, ако имаш.
Но тази промяна на оборотите, за която казваш няма нищо общо. Това, което чуваш да щрака е релето за подгрева на свещите. Те дърпат доста ток и ако не ти е много наред акумулатора, алтернатора започва да зарежда с голям ток и това товари мотора.
Като "щракне", релето изключва подгрева и намалената консумация на ток разтоварва алтернатора и съответно оборотите леко се повишават. Като се включи падат.
Чиста работа.
Коментар
-
От: П 2 2,5 ТДИ 97г.
Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнениеМоже би, не ти работи температурния компенсатор за студен старт на ГНП-то, ако имаш.
Но тази промяна на оборотите, за която казваш няма нищо общо. Това, което чуваш да щрака е релето за подгрева на свещите. Те дърпат доста ток и ако не ти е много наред акумулатора, алтернатора започва да зарежда с голям ток и това товари мотора.
Като "щракне", релето изключва подгрева и намалената консумация на ток разтоварва алтернатора и съответно оборотите леко се повишават. Като се включи падат.
Благодаря за отговора.
Коментар
-
От: П 2 2,5 ТДИ 97г.
Първоначално публикуван от bikerbull Преглед на мнениеА как да разбера дали имам "температурния компенсатор"?
Намира се отстрани на помпата. В него трябва да влизат маркучи с антифриз от малкия кръг на охл. с-ма.
Коментар
-
От: П 2 2,5 ТДИ 97г.
Има разлика в маслата, да.
Пусни номера на рамата в тази тема и колегите ще ти отговорят!
http://www.offroad-bulgaria.com/show...44#post2065344
Коментар
-
От: П 2 2,5 ТДИ 97г.
Здравейте отново,
Ами за добро или ..............добро вече го купих въпросното Паджеро. Стара кола, незнайно с какви хора е имала взаимоотношения ама пък първата кола която съм си купил с толкова мерак.
Сега следва смяна на масла и др. течности, че нов внос от Австрия.
Само че проблемите с оборотите продължават. Онзи ден сутринта когато го карах до КАТ за регистрация не беше палено от около два месеца и когато запали започна да работи на високи обороти около 1200 /1300 все едно работи на смукач след това през деня работеше нормално. Вчера пък когато го карах до сервиза който е на около 20 км. когато запали първоначално пак работеше на ненормално ниски обороти (под 600) след около няколко минути всичко се оправи. Когато спрях до сервиза след около 20мин. каране (извънградско) и след около 10мин. го запалих да го преместя работеше пак на високи обороти над 1000. Какво мислите може да се направи за някаква регулировка или въобще нещо по въпроса с оборотите защото искам да си го спретна и да му се кефя.
Коментар
-
От: П 2 2,5 ТДИ 97г.
Вчера е вземах от сервиза. Сменени са всички масла, филтри и др. течности, ремъци и ролки, за да ми е мирна главата. Проблема с оборотите май е решен. Колегата Radi ще се окаже прав. След раздвижване на механизма за подаване на газ върху помпата (или нещо такова) сега колата пали и работи първоначално на ниски обороти но веднага след подаване на малко газ се оправя и след това няма проблем. Ще я покарам повечко тия дни и ще си покаже. Явно е стояла дълго време без да се кара и сега и трябва раздвижване на всички агрегати и възли. Беше блокирал и заден десен апарат, но след ремонт сега колата има и инерция и спира доста по-добре. Абе с една дума перфектна работа на момчетата в сервиза. Става въпрос за Бургас (ако някой има нужда от коректен майстор да се обажда). Аз от сега нататък съм абониран в този сервиз, но се надявам се да не се налага.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар