Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.
Не разбирам какво му стана на стария, като от там му даваш само повече гориво ....Първоначално публикуван от Сашко Преглед на мнение. След това дойде време за по-голям помпен елемент, турбина и т.н.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.
За 2.8 схемата е сходна.
Първо не се маха пластмасовия пръстен, а се изпилва до около 4,5мм, и при монтажа се връща на мястото си. Така има повече ход щифта, но без да се увеличава особено риска от пробУем. Зъбчатката не се върти обратно по часовника, даже и на тоя - мисля, че грешно си разбрал от там, където си чел. Когато я въртиш обратно по часовника, физически я вдигаш по-нависоко, в следствие на което е нужно повече налягане, за да натисне диафрагмата пружината, която седи между нея и зъбчатката. По принцип се върти половин ход по часовника, не повече, защото ще се увеличи прекалено много разхода иначе. Колкото повече ход има диафрагмата навътре в ГНП-то, толкова повече нафта вкарва в сместа при съответното налягане, а колкото по-лесно влиза навътре, толкова по-бързо стига това налягане. Друго, което се прави на 2.8 е да се завърти малко диафрагмата, така че '0'-та, която е изписана отгоре, да сочи надясно като гледаш колата отпред. И последно може да се регулира малко колко нафта пръска при нулево налягане, тоест в ниските обороти, посредством натягане на шестограма на капака над диафрагмата (вижда се на втората снимка, фиксиран е на място с една гайка).
0.9-1.0 бара налягане е разумна граница - колегите на острова масово си правят подобни тунинги (само на моделите преди ел.помпи обаче) без последици. Някои натискат и до 1.2, че даже и 1.5 бара, но не е препоръчително по принцип. Ако турбината не е в ред, охладителната система не е в ред или се кара с минерално масло вместо полусинтетика, нещата може да отидат до нова глава или турбо. Затова преди такива модификации е хубаво да се направи читава профилактика и да си сигурен в двигателя. Едно хубаво начало преди въобще да се бара помпата е обстойно прочистване на кулера с обезсмаслители/кореселин и отделяне на кръга за двигателна вентилация от този за въздушния поток преди турбото, за да не се омаслява излишно същото, кулера след него, всмукателния и камерите. Ако кулера не е чистен от доста време има вероятност да се усети много по-добра динамика на колата след тази процедура, основно при набиране и завъртане на турбината.
Тая работа с по-ниския разход е безкрайно субективна и трудно може да се провери. Каквото и да си говорим, вдигайки малко душицата на колата, няма логична причина разхода да падне. Ако пуши на празен ход и на ниски-средни обороти, си има косури двигателя и най-вероятно разхода е над нормата. Даже с промиване на кулера може да падне малко, понеже връщаш обратно почти максималния капацитет на чист въздух и подобряваш сместа, със същата нафта имаш по-добри експлозии.Мобилна Спасителна Служба "Сдружение Офроуд" - http://www.mss-offroad.org/
LZ1BGE / А+ / механик-водач MTTU Падзверо (Мк2, '94, LWB 2.8TD)
Fortune favours the bold.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.
Не си ме разбрал. Все още не съм счупил нищо по мотора или помпата. Просто продължих с прерабoтките, сложих 12мм елемент от Ивеко за да пръска повече гориво.Първоначално публикуван от boyko Преглед на мнениеНе разбирам какво му стана на стария, като от там му даваш само повече гориво ....Последно редактирано от Сашко; 15-01-13, 08:54.Y61
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.
Първоначално публикуван от Сашко Преглед на мнениеНе си ме разбрал. Все още не съм счупил нищо по мотора или помпата. Просто продължих с прерабoтките, сложих 12мм елемент от Ивеко за да пръска повече гориво.
Вече е друга бирата,тъкмо си мислех,че ме цакаш с топла бира...Как е сега с доработката,имали некакъв живец .
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.
С моето пажеро /4Д56/ съм си правил доста експерименти- Повече гориво, надута турбина, центровки напред, назад, разни турбини от ивеко, от алфи и кви ли не дивотии... наистина се усещаше промяна, но трябва много да внимаваш как го караш. Този мотор е много надежден и много икономичен, но си иска неговото- почнеш ли да го ''пържиш'' ти го връща и понякога ти излиза през носа. За една година на моето съм вадил глава поне десет пъти .На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.
На мен ми харесва как върви, но съм далеч от идеята, че е някаква бегачка. Ползвам го за бебевоз и разходки и рядко вижда повече от 3хил. оборота. Имам познати в сферата и затова си позволявам тези експерименти, без тях никога не бих дал пари за доработки на този мотор. За съжаление концепцията на двигателя не е много подходяща за силови доработки, виж ако беше с директно впръскване и малко електроника по помпата темата нямаше да е с това заглавиеПървоначално публикуван от boyko Преглед на мнениеВече е друга бирата,тъкмо си мислех,че ме цакаш с топла бира...Как е сега с доработката,имали некакъв живец .
							
						Y61
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.
дали има този документ в англиски език или? или как точно се казва да пробвам да го намерим?Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеИ една илюстрация на възела
o89 sedem sedem 33 986
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.
еее, остана ми да си намерим време и маистор да хубаво настроиме помпа, блокираме егр и сложиме ЕГТ сонда за колектора за изходиащи газове.Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеНямам го на английски
 В краен случай можеш да ползваш OCR програма и после преводач, ама ще стане мазало.o89 sedem sedem 33 986
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Мотор 4D56 2,5 TDI от 99cv. на 115cv.
Чел съм,че в по-нвите версий на 2.8 ТДИ мощността е вдигната от 125 коня на 140,като са сложили ел. управление на ГНП-то.Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнениеМислех да пусна още една тема, как 2,8 тди става от 115 на 145коня но при толкова негативи в тази не виждам защо да си правя труда с другата
. Виж ако някой е правил нещо подобно нека сподели моля. И тази тема е само за 4d56 мотор демек стария на П2 от 91 до 99год. мисля.Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И защо е това упражнение цялото, винт 10 от схемата не е ли точно за това?Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнениеЗдравейте, както си четках из форумите и попаднах на следното: Преминаването от 99 коня на 115 коня за двигател 4д 56 на Митсу. Хората споделят, че се подобрява динамиката на мотора при малките скорости , а всички си знаем колко може този Дзвер. Също така споменават за разхода, че е намален с 1на 100км. при теглене на каравана, на мен лично ми звучи доста добре надявам се и на вас. А сега снимките:
[ATTACH=CONFIG]533747[/ATTACH]
значи трябва да се разкачат следните маркирани неща
[ATTACH=CONFIG]533748[/ATTACH]
до достигане на ГНП.
[ATTACH=CONFIG]533749[/ATTACH]
тук трябва да се свали платното
[ATTACH=CONFIG]533750[/ATTACH]
и се сваля пластмасовото пръстенче
[ATTACH=CONFIG]533752[/ATTACH]
завърта се 1/2 зъбчатката обратно на часовниковата стрелка
[ATTACH=CONFIG]533753[/ATTACH]
Монтиране по обратния ред
[ATTACH=CONFIG]533756[/ATTACH]
като не се поставя пластмасовия пръстен
[ATTACH=CONFIG]533759[/ATTACH]
остава да се настрои турбото на 0,9 бара и това е. Аз лично ще пробвам но нека по компетентните кажат Да бъде или Да не бъде. Но също така казват да не се очакват чудеса защото в края на краищата това все пак не е спортен автомобил.
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
							
						
Коментар