Здравейте, от известно време имам проблем с Паджеро 2,8 ТДИ ( двигател 4M40) с автоматична скоростна кутия. Проблема се състои, в това че малко след като е запален ( без проблеми) и примерно си изминал 1-2 км изгасва без предупреждение, след което запалването е изключително трудно понякога съпроводено с гъст черен, понякога сивкав дим. След запалване това не се повтаря за деня, а понякога и в следващите 2-3 изкарвания.
Колата не губи мощност, проверени са нещата в резервоара, сменян е горивен филтър, пробвано е заобикаляне на филтърното тяло, сменени са тръбичките около филтърното тяло и нищо, проблема си остава не решен.
Въпросът ми е някой има ли опит с подобен проблем, и евентуално къде може да се търси?
Колата не губи мощност, проверени са нещата в резервоара, сменян е горивен филтър, пробвано е заобикаляне на филтърното тяло, сменени са тръбичките около филтърното тяло и нищо, проблема си остава не решен.
Въпросът ми е някой има ли опит с подобен проблем, и евентуално къде може да се търси?
) и всичко ми беше ясно. Та отивам в сервиза, ония момци ме гледат, след цигара време викат давай... "Дадох" в гаража, свалиха хъба (аз само гледам), махнаха законтрящата шайба, последваха 2 стабилни удара с чук по отверка по гайката на лагера. Врътна 2 пъти гумата и вика давай така ще е. Аз въртя, тегаво ми се гледа, оня вика така се прави ти какво разбираш

Коментар