Здравейте, дотегна ми да сменям семерингът на опашката на раздатката към задния кардан и днес като се постопли -9 , момента настъпи. С помощта на приятел, свалихме кардана и след това кожуха в задния край на самата раздатка, ей това представлява . В кожуха под семерингът има втулка която не е посочена в никой документ, и от там се получава големия радиален луфт и теч на масло от самата кутия. Опашката си бе съвсем на ред но при таз разбита втулка шумът е като от самолет да не казвам колко бяха размазани каналите по който минава масло за смазване на самата опашка. Размер на втулката мога да дам приблизително Но, при всеки може да е различно: приблизително 39,5мм. х 43,6мм. х 45,7мм. . След намесата на добър стругар направихме нова втулка от изтеглен бронз, горе долу така изглежда. Извинявам се за лошите снимки но са правени с телефон, надявам се да съм бил полезен на всички който си обичат джипките. Ако втулката е превъртяла в самото легло четох, че се лепи със обикновено бързо съхнещо лепило с уговорката, че не е разбита като моята вътрешно. Успех.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Теч от опашката на раздатката
Свий
X
-
От: Теч от опашката на раздатката
Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнениеКаква е причината да разбие втулката?
Коментар
-
От: Теч от опашката на раздатката
Странно защо, ама скоро търсих по сайтовете тази фтулка и изобщо не се предлага, като резервна част. Предлага се цялата опашка. Що така?
Решението е добро струва ми се, но това ли е "правилният" материал?Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Теч от опашката на раздатката
Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнениеАко втулката е превъртяла в самото легло четох, че се лепи със обикновено бързо съхнещо лепило с уговорката, че не е разбита като моята вътрешно. Успех.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Теч от опашката на раздатката
Старата втулка не е само алуминий, от вън е щанцована ламарина дано се вижда но на новата втулка плюсът е в това, че каналите са доста по дълбоки. За опашката не зная но при налагането на кардана при свален кожух луфт в моя случай нямаше. Ако имате теч от този семеринг според мен това е начина а и не съм го измислил аз. Ще ви бъда признателен ако ми кажете размера на семерингът който е на задния диф на конзолата на кардана. Благодаря.
Коментар
-
От: Теч от опашката на раздатката
Колега и аз минах по този път с изработката на нова бронзова втулка Но след около не повече от 500км. същата залепна на триещата част на муфата на кардана и превъртя в леглото на корпуса на опашката ... и го разби естествено!Наглеждай я говоря ти съвсем сериозно!Твоята наистина е доста износена за разлика от моята която избих и подмених с бронз, ама аз търсех друг проблем, а не теч на масло.Обърна всички магазини но такъв консуматив от бабит /втулката/ не се предлага никъде, а само комплект с опашката на стойност около 700лв.
В крайна сметка се наложи да се сдобия с нов кардан и нова опашка работили заедно преди това.
Семеринга е с този размер и го закупих за 12лв. ... за "Паджеро Спорт" е!
Поздрави.
Коментар
-
От: Теч от опашката на раздатката
Каталожният номер е MB160949/MR580530, като размер (евентуално, че не съм съвсем сигурен) 45х72х12. Ама за размера провери при вносител по кат. номер.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
От: Теч от опашката на раздатката
Преди около 2 години направих същата втулка от полиамид на П2. Оттогава минах доста километри и като сменях каре тези дни установих, че втулката си е ОК. Теч също отсъства."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар