Един приятел има Паджеро 2 къса база . В момента е при някакъв майстор да му позакърпи веждите . Понеже и от доста време иска да го повдигне майстора му казал че това се прави със стоманени втулки 60х60 мм 12 броя между рамата и купето . Това означава и други болтове при повдигането там се получават едни усилия които мога и да ги сметна ама не ми се занимава . Направих му втулките ама се питам това ли е правилния начин ? Никога не съм имал Паджеро и нямам представа за какво става въпрос .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Това ли е начинът ?
Свий
X
-
От: Това ли е начина ?
Има бая писано, важно е да знае с колко иска да го вдигне,ако е с 60 май - ще се удължават лостове,тръби...мисля, че 50мм. беше максимума и само се реже малко от пода около лоста на раздатката...ето един пример тукhttp://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=97418
-
От: Това ли е начина ?
С тези 60мм. ще се наиграе! Всичко ще трябва да се удължава,ВСИЧКО!088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
Коментар
-
От: Това ли е начина ?
Някъде около кило тежи една втулка . Предполагам че този който прави джипката знае за какво става въпрос .Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеКак със стомана бе? Това тежи колкото още един двигател...
Ако не гума то поне полиамид, ама стомана...
Баси и "майстора".Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Това ли е начина ?
Моето беше с втулки от ПЕВП /полиетилен висока плътност/ използва се за външни водопроводни мрежи-тези, черните тръби 50мм . Не казвам, че това е най-правилния материал- просто това ми попадна под ръка. Имаше заигравка с радиатора и гърловината на резервоара. Дължината на кормилния прът ми стигна/на косъм/ .На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Коментар
-
От: Това ли е начина ?
Краткият отговор е НЕ.Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеНаправих му втулките ама се питам това ли е правилния начин ? Никога не съм имал Паджеро и нямам представа за какво става въпрос .
Дългият може да се сглоби от писаното по-горе, като се допълни следното:
Първо, на късата база тампоните са 8. 12 са на дългата.
Второ, не е добре да се елиминират гумените тампони, особено ако се предвижда по-"юнашко" каране извън пътя.
Трето, 60мм са прекалено много и ще трябва бая прекрояване на закрепването на много неща + удължаване поне на кормилния прът (има го писано горе, но го повтарям умишлено).
Четвърто, което и да е Паджеро, с изключение на 3.5, не може да носи повече от 33-ки. За тях, при късата база, са достатъчни едни пружини от дълга, малко натягане на торсионите и читави амортисьори (които ще трябват и при боди-лифта, за да овладеят увеличеното клатене след повдигането). Упражнението е несъизмеримо като цена.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Това ли е начинът ?
Ами... вярно, че не съм го пробвал лично. Ама някъде в тойотската тема с клиповете бях сложил едно видео с FJ, на който му бяха монтирали long-travel kit отпред и го опънаха през полето с камера под калника, за да видят какво са направили. Камерата случайно хващаше и тампона на купето и като видях какво му се случва, не ща и да си помисля какво ще е ако там се смени с твърда връзка.Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнениеПо точка втора не си прав. Точно обратното е.
п.п. Ей за този клип става дума. От 6:30 нататък.
Последно редактирано от stargazer; 13-12-12, 21:10.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Това ли е начинът ?
Обясних му всичко от темата но човека си знае неговото . Виждал същото Паджеро като неговото с точно такива метални втулки високи 60мм . Приятел ми е ама аз мога да направя само толкова . По някога човек сам трябва да разбере нещата по трудния начин .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Това ли е начинът ?
Същата работа ще е с тръба вместо плътно желязо. Затапена от двете страни с шайби и заварена.
Приятелят ти явно няма понятие от тежест и защо е добре колата да е колкото може по-лека.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Това ли е начинът ?
Става въпрос за осем втулки по около кило. В случая +8г ще му е най-малкия проблем.Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеСъщата работа ще е с тръба вместо плътно желязо. Затапена от двете страни с шайби и заварена.
Приятелят ти явно няма понятие от тежест и защо е добре колата да е колкото може по-лека.На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар