Един приятел има Паджеро 2 къса база . В момента е при някакъв майстор да му позакърпи веждите . Понеже и от доста време иска да го повдигне майстора му казал че това се прави със стоманени втулки 60х60 мм 12 броя между рамата и купето . Това означава и други болтове при повдигането там се получават едни усилия които мога и да ги сметна ама не ми се занимава . Направих му втулките ама се питам това ли е правилния начин ? Никога не съм имал Паджеро и нямам представа за какво става въпрос .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Това ли е начинът ?
Свий
X
-
От: Това ли е начина ?
Има бая писано, важно е да знае с колко иска да го вдигне,ако е с 60 май - ще се удължават лостове,тръби...мисля, че 50мм. беше максимума и само се реже малко от пода около лоста на раздатката...ето един пример тукhttp://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=97418
-
От: Това ли е начина ?
С тези 60мм. ще се наиграе! Всичко ще трябва да се удължава,ВСИЧКО!088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
Коментар
-
От: Това ли е начина ?
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеКак със стомана бе? Това тежи колкото още един двигател...
Ако не гума то поне полиамид, ама стомана...
Баси и "майстора".Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Това ли е начина ?
Моето беше с втулки от ПЕВП /полиетилен висока плътност/ използва се за външни водопроводни мрежи-тези, черните тръби 50мм . Не казвам, че това е най-правилния материал- просто това ми попадна под ръка. Имаше заигравка с радиатора и гърловината на резервоара. Дължината на кормилния прът ми стигна/на косъм/ .На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Коментар
-
От: Това ли е начина ?
Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеНаправих му втулките ама се питам това ли е правилния начин ? Никога не съм имал Паджеро и нямам представа за какво става въпрос .
Дългият може да се сглоби от писаното по-горе, като се допълни следното:
Първо, на късата база тампоните са 8. 12 са на дългата.
Второ, не е добре да се елиминират гумените тампони, особено ако се предвижда по-"юнашко" каране извън пътя.
Трето, 60мм са прекалено много и ще трябва бая прекрояване на закрепването на много неща + удължаване поне на кормилния прът (има го писано горе, но го повтарям умишлено).
Четвърто, което и да е Паджеро, с изключение на 3.5, не може да носи повече от 33-ки. За тях, при късата база, са достатъчни едни пружини от дълга, малко натягане на торсионите и читави амортисьори (които ще трябват и при боди-лифта, за да овладеят увеличеното клатене след повдигането). Упражнението е несъизмеримо като цена.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Това ли е начинът ?
Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнениеПо точка втора не си прав. Точно обратното е.
п.п. Ей за този клип става дума. От 6:30 нататък.
Последно редактирано от stargazer; 13-12-12, 20:10.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Това ли е начинът ?
Обясних му всичко от темата но човека си знае неговото . Виждал същото Паджеро като неговото с точно такива метални втулки високи 60мм . Приятел ми е ама аз мога да направя само толкова . По някога човек сам трябва да разбере нещата по трудния начин .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Това ли е начинът ?
Същата работа ще е с тръба вместо плътно желязо. Затапена от двете страни с шайби и заварена.
Приятелят ти явно няма понятие от тежест и защо е добре колата да е колкото може по-лека.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Това ли е начинът ?
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеСъщата работа ще е с тръба вместо плътно желязо. Затапена от двете страни с шайби и заварена.
Приятелят ти явно няма понятие от тежест и защо е добре колата да е колкото може по-лека.На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар