Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Включване на 4х4 на Pajero I (проблем или незнание)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Включване на 4х4 на Pajero I (проблем или незнание)

    Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
    Мисля, че това е схемата на автоматичния хъб.
    Или дали ще е нормално да карам с постоянно зацепени хъбове?
    Това е схемата, но по-добре не бързай със заварките. Свалят се лесно - шестте болтчета и е долу. Виж какво е положението, изчисти ги и ги смажи, но с по-малко и по-рядка грес. Препълнените с грес хъбове също не превключват. Тъкмо като ги свалиш, че видиш там ли са зегерките на полуосите (луфта) и ако има нужда да донатегнеш лагерите. Работа за половин ден. Ако след това не заработят, вече ще имаш поглед какво да завариш, та да ги бастисаш

    Коментар


    • #17
      От: Включване на 4х4 на Pajero I (проблем или незнание)

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Това е схемата, но по-добре не бързай със заварките. ... Ако след това не заработят, вече ще имаш поглед какво да завариш, та да ги бастисаш
      Има време. Сега "набирам опит". След 2 седмици ще видя какво ще правя. Надявам се до тогава да съм подготвен.
      Suzuki GSXR
      VW Touareg
      Mitsubishi Pajero II

      Коментар


      • #18
        От: Включване на 4х4 на Pajero I (проблем или незнание)

        Колега късно чета темата,но имам сходен проблем с автоматичните хъбове на паджерото...Повярвай ми разгледал съм ги доста обстойно и съм ги разглобявал около 10 пъти..няма никаква разлика от оригинален НЕизносен хъб,а проблена с включването остава....Няколко пъти ги свалям,почиствам ги перфектно и ги монтирам отново, след което тръгват да работят един ден и спират.
        Започвам да си мисля, че едната пружина вътре/дебелата/ е омекнала по някакъв начин и от там идва проблема.
        Ако някой може да ми обясни как след почистване и монтаж работиха 40 минути под формата на проба/включване-изключване-боксуване/ и то без никаква индикация за проблем, след едно пренощуване ВСИЧКО СЕ ПРОМЕНИ, отново не включват.
        Толкова запознат съм с устройството им, че на съм ги сънувам.

        Коментар


        • #19
          От: Включване на 4х4 на Pajero I (проблем или незнание)

          Гресира ли ги хубаво?
          088пет722пет99
          http://www.hydropompi.com/

          Коментар


          • #20
            От: Включване на 4х4 на Pajero I (проблем или незнание)

            Не съм писал доста време тук, защото не успях да намеря стабилно решение на проблема. Решения намерих няколко, но не са стабилни, в смисъл - ако трябваше това да ми е основен автомобил не бих разчитал. За на село, обаче стават.
            1. Схемата, която съм публикувал за устройството на хъба не отговаря на моето устройство.
            2. Разглобеният хъб, който е снимал колегата chrichri също не е като моя.
            За съжаление не съм снимал устройството на моя, защото не ми е останало удобно време. Със сигурност установихме обаче, че проблема при мен идва от една шайба, с чоп. Този чоп е износен и е бил наварен от предния собственик. Аз също го наварявах на 2 пъти и това решава проблема поне за 6-7 излета в гората. Ето я тази шайба:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Pagero Washer.jpg
Прегледи:1
Размер:57.8 КБ
ID:5448773
            Освен нея, обаче има и някакъв друг (за мен по-малък) проблем - когато изключа предният мост понякога се появява едно тракане или щракане... Сякаш пружината, която трябва да изтласка тази шайба от муфата, където се зацепва не я избутва достатъчно и този чоп щрака по леглото си. Като спра и потегля шума го няма. Това може и да си го измислям, но е напълно възможно заради това чопа да се износва. Ходих до сервиз Рубин и там хората ми казаха как се казва тази шайба, но забравих. Така или иначе от тях си взех едни капачки с вътрешни щлици като за карето. Сваля се целия хъб и на негово място се монтират те. Така карето се зацепва постоянно за главината. Ще се въртят всички валове до раздатката. Ще има по-голям разход, може да е малко по-мудно, но това за мен не е проблем. Важното е да се елиминира тази несигурност - ще има или няма да има преден мост. Като си представя само през какви места минавам косата ми настръхва при мисълта, че може да се наложи да се измъквам без преден мост...
            Като се постопли ще сваля хъбовете и ще сложа тези капачки. Тогава ще направя снимки и ще ги кача. Може даже и да ги пусна за продажба
            Suzuki GSXR
            VW Touareg
            Mitsubishi Pajero II

            Коментар


            • #21
              От: Включване на 4х4 на Pajero I (проблем или незнание)

              Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнение
              Гресира ли ги хубаво?
              Най-вероятно точно това е направил и точно затова не работят

              Коментар


              • #22
                От: Включване на 4х4 на Pajero I (проблем или незнание)

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                Най-вероятно точно това е направил и точно затова не работят
                Като гледам устройството и на мен ми се струва, че не трябва да се прекалява
                Suzuki GSXR
                VW Touareg
                Mitsubishi Pajero II

                Коментар


                • #23
                  От: Включване на 4х4 на Pajero I (проблем или незнание)

                  Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
                  не трябва да се прекалява
                  Да, с количеството. Там е затворена камера и трябва да остане въздух за еластичност, ако се нафраска плътно с грес - няма движение.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Включване на 4х4 на Pajero I (проблем или незнание)

                    Моите ги смазвам до толкова колкото ако влезе вода да има какво да я държи настрана от метала и при проверките не съм забелязал да има нужда от повече грес
                    >>MI SUBI HI >< ShoguN<< 3.0 V6 24, автоматик , къса база
                    Защото така ми харесва...
                    Телефон: НЯМАМ
                    Когато немогат да стигнат нивото ти,хората започват да те плюят

                    Коментар


                    • #25
                      От: Включване на 4х4 на Pajero I (проблем или незнание)

                      Аз свалих хъбовете и монтирах едни капачки, които зацепват полуоските директно за главината. Така ми се струва най-добре за моите нужди.
                      Свалих и почистих хъбовете и ги пуснах за продажба. Писал съм една цена, ама как съм си я измисли-и-ил...
                      Suzuki GSXR
                      VW Touareg
                      Mitsubishi Pajero II

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X