Здравейте,
Скоро си взех от колега - ловец Паджеро единичка 2.3 ТД, 1986-та, къса база.
По принцип от няколко години карам Гранд Чероки (където всичко е автоматично) и сега се чувствам малко като в небрано лозе с нуждата от ръчно зацепване на предният мост. На шофьорската врата за моя модел пише, че след като се превключи на 4H трябва да се даде 1-2 метра назад (на капачките на предните главини пише AUTO) за да зацепи 4х4.
Пробвах много пъти, но нещо не се получава. Отварях и капачките - там няма ключове, като на TOYOTA или УАЗ (и т.н.). Бившият собственик не се появи, за да даде яснота в ситуацията, но на мен и по принцип някак не ми се иска много да го питам за тези неща. Като съдя по състоянието на колата в момента някак хич не ми се вярва да може да ми каже нещо, което да се окаже полезно...
Докато оглеждах нещата по предницата забелязах, че карето на лявата полуоска има към 1-1.5 см луфт в главината (радиален). Това вероятно е сериозен проблем, но не знам доколко е възможно той да има връзка и с невъзможността да се зацепи предният мост.
За съжаление има няколко неща, които пречат на нормалното подхождане към решаването на този най-вероятно тривиален проблем:
1. Колата няма регистрация и на практика няма как да я закарам до сервиз извън селото (Великотърновско)
2. Аз съм в София и обикновенно като ходя до там нямам достатъчно време да се занимая с всичките неща, които ми се иска да направя.
Въпроса ми е: дали някой може да ме ориентира в ситуацията по симптомите, които съм дал? Целта ми е, ако се налага да се купи нещо (хъб, лагер или кой знае какво друго) да го взема предварително, за да може следващият път, когато ходя натам да ремонтирам на място?
Предварително благодаря за помощта!
Скоро си взех от колега - ловец Паджеро единичка 2.3 ТД, 1986-та, къса база.
По принцип от няколко години карам Гранд Чероки (където всичко е автоматично) и сега се чувствам малко като в небрано лозе с нуждата от ръчно зацепване на предният мост. На шофьорската врата за моя модел пише, че след като се превключи на 4H трябва да се даде 1-2 метра назад (на капачките на предните главини пише AUTO) за да зацепи 4х4.
Пробвах много пъти, но нещо не се получава. Отварях и капачките - там няма ключове, като на TOYOTA или УАЗ (и т.н.). Бившият собственик не се появи, за да даде яснота в ситуацията, но на мен и по принцип някак не ми се иска много да го питам за тези неща. Като съдя по състоянието на колата в момента някак хич не ми се вярва да може да ми каже нещо, което да се окаже полезно...
Докато оглеждах нещата по предницата забелязах, че карето на лявата полуоска има към 1-1.5 см луфт в главината (радиален). Това вероятно е сериозен проблем, но не знам доколко е възможно той да има връзка и с невъзможността да се зацепи предният мост.
За съжаление има няколко неща, които пречат на нормалното подхождане към решаването на този най-вероятно тривиален проблем:
1. Колата няма регистрация и на практика няма как да я закарам до сервиз извън селото (Великотърновско)
2. Аз съм в София и обикновенно като ходя до там нямам достатъчно време да се занимая с всичките неща, които ми се иска да направя.
Въпроса ми е: дали някой може да ме ориентира в ситуацията по симптомите, които съм дал? Целта ми е, ако се налага да се купи нещо (хъб, лагер или кой знае какво друго) да го взема предварително, за да може следващият път, когато ходя натам да ремонтирам на място?
Предварително благодаря за помощта!
Коментар