Колеги здравейте, търсих доста из нета но отговор на моя въпрос не намерих, затова моля за съдействие. Въпросът ми е имате ли оригинално на Паджеро 2,8 ел. нафтова помпа, защото аз на моето имам такава монтирана непосредствено преди горивния филтър и имам съмнения че допълнително е слагана по начина по които са и опънати кабелите. Предварително благодаря на всички.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нафтова електрическа помпа за Паджеро 2800
Свий
X
-
От: Нафтова електрическа пмпа за Паджеро 2800
Ще снимам утре и ще кача.Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнениеЯ дай снимки, че стана интересно.
Коментар
-
От: Нафтова електрическа пмпа за Паджеро 2800
Утре или вдругиден е все тая. Аз оригинално такова животно не знам да има. Да не би да е за друго помпата (примерно, като за печка)? Ма качи някоя снимка де.Първоначално публикуван от marto Преглед на мнениеЩе снимам утре и ще кача.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
-
Re: От: Нафтова електрическа пмпа за Паджеро 2800
След като демонтирах въпросната ел.нафтова помпа се сблъсках със следния проблем:
Джипа пали и върви перфектно,без никакви забележки, Но когато го оставя да престои повече от 10-11часа без да го паля,става следното: ставам сутрин паля джипа(от раз), и след около 1-3 мин. започва да прекъсва да пуши бяло и след около 30-40 сек. угасва, каточели няма нафта. Въртя на стартер веднъж или два пъти за по около 15 сек. с пълна газ и каточочели подкачва тогава гориво припуква и запалва и повече никакви проблеми. Моля помагайте какво може да е това. Аз мисля, че като го изгася нафтата по горивните маркучи започва да се връща към резервоара и така те се изпразват,сутрин като го запаля няма проблеми докато изхаби горивото от филтъра едновременно с това започва да засмуква гориво от резервоара но се получава една дупка (пълна с въздух) и затова започва да прекъсва и угасва и може би затова е била монтирана въпросната ел. горивна помпа. Някой ако се е сблъсквал с такъв проблем моля да сподели каква е причината, като държа да отбележа, че петна от нафта под джипа няма и затова мисля, че горивопроводите са наред, а и съм го оглеждал от долу не веднъж.Последно редактирано от marto; 12-08-12, 20:14.
Коментар
-
От: Нафтова електрическа пмпа за Паджеро 2800
Колега кажи нещо повече, това нищо не ми говори а и в търсачката нищо не намерих.Първоначално публикуван от batsasho1 Преглед на мнениеПознатия проблем със семеринг-а на ГНП-то.
Коментар
-
От: Нафтова електрическа пмпа за Паджеро 2800
Veni 1, здравей аз проблем със сутрешно палене нямам, паля от раз, но в поеледствие при работа на празен ход от 1-3мин. на място притриса и угасва, а и ако стои помалко от 10-тина часа без да са пали проблеми никакви,което ме навежда на мисълта че системата от горивния фитър до ГНП е пълна с нафта и не е там проблема, ако греша кажи.
Коментар
-
От: Нафтова електрическа помпа за Паджеро 2800
Ами не знам.
Обаче!
Джипа ми освен трудното палене имаше навика и да гасне! След запалване, в движение, на тихи обороти - на кръстовище, или при връщане на газта - автоматик е.
Това гадно семерингче се оказва проблем при всички двигатели 4М40 и тоя проблем се решава за десетина години напред само със смяната му.
По-лекия път е поставянето на прозрачни маркучи, ама все си мисля, че ще имаш възможността да го подържиш тоя семеринг в ръка.
Успех.
Коментар
-
От: Нафтова електрическа помпа за Паджеро 2800
Благодаря за бързия отговор, ще пробвам като начало да сложа прозрачен малък горивен филтър преди основния и да видя като го оставя поне за 24 часа без да се пали, а след това като го запаля ще гледам какво става с нафтата в него, дали ще има момент в който ще свърши и ще влезне въздух.
Коментар
-
От: Нафтова електрическа пмпа за Паджеро 2800
Я прочети и моите Терзания, па пак си помисли! Кеф ти от моята тема, кеф ти от темата на Вени ще се се ориентираш съвсем точно за решението.Първоначално публикуван от marto Преглед на мнениеVeni 1, здравей аз проблем със сутрешно палене нямам, паля от раз, но в поеледствие при работа на празен ход от 1-3мин. на място притриса и угасва, а и ако стои помалко от 10-тина часа без да са пали проблеми никакви,което ме навежда на мисълта че системата от горивния фитър до ГНП е пълна с нафта и не е там проблема, ако греша кажи.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар