Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PAJERO 2.8 смяна съединител и цилиндрова глава

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: PAJERO 2.8 смяна съединител и цилиндрова глава

    o
    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Масата от снощи е вдигн....
    Не виждам кое му е идиотското, та трябва на някаква база ремонт на глави да сe гадае с колко Nm да се стяга. Гадаене си е за мен, защото в случая конструктора има изискване за нови болтове, което предполага, че старите са разтегнати. А с колко Nm трябва да се стегнат за да се разтегнат, защо трябва да се разтегнат, и какво ще се случи ако не се разтегнат не ми се мисли за това, не е моя работа. На механика се плаща да стегне главата по схемата, за която пък на някой друг са платили за да я сметне.
    Чудя се как може толкова разбираемо и синтезирано да се обобщят нещата и все да се намира някой да импровизира.Предлагам нещо от рода:подобни обяснения от целия форум да бъдат качени на пиедестал,изведени в отделна тема или както и да е,още повече,че в повечето теми възникват подобни дискусии.А ето и един малък примр отпреди 40г. даже за два различни вида болтове-марката не е важна.New Microsoft Word Document.docАко не-ще продължим да генерираме,макар,че точно в този форум има кого да питаме.
    А тези простотии се правят от името на всички ни.
    Даника
    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

    Коментар


    • #17
      От: PAJERO 2.8 смяна съединител и цилиндрова глава

      Това с градусите... много тунгистанска инструкция.
      Нещо като съвет №7 в инструкцията за експлоатация на електрическа духалка, дето си купих навремето: Не използвайте този електрически уред по време на дъжд.

      Имаме две тела, които трябва да бъдат пристегнати с определена сила помежду си. Нови болтове, стари болтове - нали за това е динамометричния ключ, да мери.
      Стяга се главата, по указана стойност, която да покаже динамометричния ключ. Включва се двигателя и работи известно време. Каквото има да се деформира, се деформира през този период. Охлажда се двигателя и се дозатяга. Който болт с колкото е нужно до указаното число.

      Коментар


      • #18
        От: PAJERO 2.8 смяна съединител и цилиндрова глава

        Не е толкова просто, за съжаление, особено при затягане на болтове в алуминиев блок. Затова са важни оригиналните, защото по техния материал и обработка са дадени и нютонметрите за затягане. Ако сложиш други, които са обработени по-грубо, например плашката е завличала по резбата, вместо да я заглажда, след това тези чеплъци задират в алуминия и задържат - нютоните се достигат, а главата е хлабава. И после - мехурчета, демек ядове.
        Никой, с никакъв уред и никави инструкции за затягане, не може да ти гарантира достигането на това притискане на главата, което е било при пъвоначалното сглобяване.

        Коментар


        • #19
          От: PAJERO 2.8 смяна съединител и цилиндрова глава

          Привет, Точно така е, първо 3кг, после 6кг, после 10кг, след това се охлабват на 180 градуса, и после пак се натягат на 5кг, след това 90* и още веднъж 90*, така че по каталога е ок, и аз ги имам от руската документация тези килограми а и на самата гарнитура е описана същата схема.

          Коментар


          • #20
            От: PAJERO 2.8 смяна съединител и цилиндрова глава

            Здравейте колеги прецака ми се паджерото. Изчезна съединителя,занесох помпите на ремонт но пак нищо.Дали не заминал претискателниа диск
            тел: 0894 721 788
            mitsubishi pajero

            Коментар


            • #21
              От: PAJERO 2.8 смяна съединител и цилиндрова глава

              Какво пък значи изчезна? В смисъл не отделя или приплъзва? Ако не отделя, първо си виж вилката как се движи (това на канал с помощ от приятел).
              Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

              тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

              Коментар


              • #22
                От: PAJERO 2.8 смяна съединител и цилиндрова глава

                не отделя,просто като че ли му трябва съвсем малко,вилката се движи нормално
                тел: 0894 721 788
                mitsubishi pajero

                Коментар


                • #23
                  От: PAJERO 2.8 смяна съединител и цилиндрова глава

                  Първоначално публикуван от bojidar.tsankov Преглед на мнение
                  не отделя,просто като че ли му трябва съвсем малко,вилката се движи нормално
                  Регулирайте помпите и обезвъздушете съединителя, ако пак не стане , то трябва се види вилката дали не е крива или подала на ябълката, която я подпира.....

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X