Здравейте,
Ще ви помоля за малко помощ.
Имам Паджеро 2,8 ТДИ '98 година, ръчни скорости, дълга база.
1. Тъй като от доста време когато качвах продължително време баир, двигателя загряваше, най накрая се реших да сваля главата.Оказа се , че е спукана между клапаните и на четирите силиндъра, а на два от тях и към бренерите. Тъй като ремонта се оказа към 750 лева, си купих чисто нова глава АМС. Въпроса ми е:
старата гарнитура беше с 3 дупки, сега когато главата е чисто нова и не е шлайфана каква гарнитура да сложа - с една или с три дупки. Намерих гарнитура от Ауто Плюс на Виктор Рейнц само с 2 дупки. Ще бъде ли проблем да сложа тази?
2. Взел съм комплект съединител.Махнах двата кардана.Тук питането ми е:
как се свалят двете ръчки на скоростите и на раздатката и скорастната кутия цяла ли излиза с раздатката, тъй като освен магарето което подпира скоростите, под опашката на скоростите към задния кардан има още една греда която е несваляема и не съм сигурен дали скоростната кутея ще излезе.
Ще съм ви благодарен ако някой може да ми помогне с инфо.
Ще ви помоля за малко помощ.
Имам Паджеро 2,8 ТДИ '98 година, ръчни скорости, дълга база.
1. Тъй като от доста време когато качвах продължително време баир, двигателя загряваше, най накрая се реших да сваля главата.Оказа се , че е спукана между клапаните и на четирите силиндъра, а на два от тях и към бренерите. Тъй като ремонта се оказа към 750 лева, си купих чисто нова глава АМС. Въпроса ми е:
старата гарнитура беше с 3 дупки, сега когато главата е чисто нова и не е шлайфана каква гарнитура да сложа - с една или с три дупки. Намерих гарнитура от Ауто Плюс на Виктор Рейнц само с 2 дупки. Ще бъде ли проблем да сложа тази?
2. Взел съм комплект съединител.Махнах двата кардана.Тук питането ми е:
как се свалят двете ръчки на скоростите и на раздатката и скорастната кутия цяла ли излиза с раздатката, тъй като освен магарето което подпира скоростите, под опашката на скоростите към задния кардан има още една греда която е несваляема и не съм сигурен дали скоростната кутея ще излезе.
Ще съм ви благодарен ако някой може да ми помогне с инфо.
Здравейте отново,
. Сложих чисто нова глава АМС и гарнитура с три дупки. Болтовете бяха и те чисто нови на АМС , но за съжаление по време на стягането тръгнаха да се разтеглят (въпреки че ги стягам точно по схема с динамометричен ключ), та се наложи да си сложа оригиналните с които нямах никакъв проблем. Съядинителя го смених, и понеже датчиците по скоростната кутия не сработваха добре , ги извадих, почистих и раздвижих, и сега задействат перфектно (както и задния блокаж). Промих интеркулера, тъй като се беше надръстил с масло от отдушника на клапаните, и сложих чисто нов радиатор. Сега, натоварена с 4 души, минавам тунелите на витиня посока София с 140 без никакъв проблем със загряване
Прав си да си недоволен от изказването
Коментар