Здравейте!
Пикапа е 2004г.2,5ТД.След ремонт на биела и трудности в сглобяването на двигателя/не можеха да напаснат някакво валче и двигателя блокираше след всеки опит да запали,така около 4-5 пъти,придружени от разглобяване и напасване на въпросното валче към някакви втулки.Накрая го оправиха,но след 8 хил км. хвърлих гарнитура.Сега вече съм на трети шлайф,трета гарнитура,като всичките се издухват м/у 6-8 хил.км.Последната е оригинална/метална/ и след след пробива и преди 10-на месеца,все още карам с нея.Загрява само в жегите,след 28С и то само на стръмни участъци или при по бързо каране.Главата е надувана,няма пукнатини или кривини,не е и прегрявана.Някакви съвети какво да предприема?
Пикапа е 2004г.2,5ТД.След ремонт на биела и трудности в сглобяването на двигателя/не можеха да напаснат някакво валче и двигателя блокираше след всеки опит да запали,така около 4-5 пъти,придружени от разглобяване и напасване на въпросното валче към някакви втулки.Накрая го оправиха,но след 8 хил км. хвърлих гарнитура.Сега вече съм на трети шлайф,трета гарнитура,като всичките се издухват м/у 6-8 хил.км.Последната е оригинална/метална/ и след след пробива и преди 10-на месеца,все още карам с нея.Загрява само в жегите,след 28С и то само на стръмни участъци или при по бързо каране.Главата е надувана,няма пукнатини или кривини,не е и прегрявана.Някакви съвети какво да предприема?
Стоманен болт в дълга алуминиева резба дали е същото като пак този болт в стандартна стоманена гайка? По отношение на момента на затягане и реалното притискане? В завода е едно - нов болт и нова резба в алуминия плюс мръцнат някакъв Локтайт, докато след 15 години е съвсем друго - ръждясали болтове и завлякли резби в алуминия. А ние гледаме нютонметрите по книгата...
Коментар