Обява

Свий
Няма добавени обяви.

L200-издухва гарнитури

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • L200-издухва гарнитури

    Здравейте!
    Пикапа е 2004г.2,5ТД.След ремонт на биела и трудности в сглобяването на двигателя/не можеха да напаснат някакво валче и двигателя блокираше след всеки опит да запали,така около 4-5 пъти,придружени от разглобяване и напасване на въпросното валче към някакви втулки.Накрая го оправиха,но след 8 хил км. хвърлих гарнитура.Сега вече съм на трети шлайф,трета гарнитура,като всичките се издухват м/у 6-8 хил.км.Последната е оригинална/метална/ и след след пробива и преди 10-на месеца,все още карам с нея.Загрява само в жегите,след 28С и то само на стръмни участъци или при по бързо каране.Главата е надувана,няма пукнатини или кривини,не е и прегрявана.Някакви съвети какво да предприема?

  • #2
    От: L200-издухва гарнитури

    Провери геометрията на главата и блока и ако са наред смени майстора. Преди години колега имаше такъв проблем с Нисан (лека кола) и се оказа крив блок.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      От: L200-издухва гарнитури

      Освен главата се кривва и блока ! и само с лице на главата не винаги се оправят нещата ! Мерете блока за кривини както казва колегата отгоре
      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

      Коментар


      • #4
        От: L200-издухва гарнитури

        Колегата е прав за блока но слагай и качествена гарнитура, нови болтове за глава стягай с динометрик по книга.
        Pajero 2.8 tdi GLS къса база

        Коментар


        • #5
          От: L200-издухва гарнитури

          огледайте и блока ! Ако някой път не е била изчистена някоя дупка на блока в които влизат болтовете за главата и се стегне болта той с лекота пука блока ! това също е вариант !
          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

          Коментар


          • #6
            От: L200-издухва гарнитури

            Първоначално публикуван от arinoks Преглед на мнение
            ...Някакви съвети какво да предприема?
            Може да е късно вече за съвети - "трети щлайф", "трета гарнитура", последната била "оригинална" и "метална"! Предишните какви са били, не-оригинални и не-метални, или не-оригинални - метални? Моли се да са останали резби в блока! И да бе, хич "не е била прегрявана"!

            Коментар


            • #7
              От: L200-издухва гарнитури

              И като го запалите за пореден път,измерете налягането на турбото.

              Коментар


              • #8
                От: L200-издухва гарнитури

                Ами предните две гарнитури не бяха оригинални и имаха метал само на дупките,последната я купих за оригинал от вносителя на Мицубиши и е 2/3-ти метална.С нея карам почти година след като установих,че има газове в охладителната система.Другите заминаха набързо.А колата не е прегрявана,поне не е навлизала в червената зона.Благодаря за съветите.Не знаех че мога да проверя блока без да го свалям.Още един въпрос-Има ли вероятност да е пукнат блока,при положение че изкарва толкова километри,а и не губи течност?

                Коментар


                • #9
                  От: L200-издухва гарнитури

                  Между другото,след втората гарнитура се установи,че леглата на половината от болтовете са ръждясали и може динамометричния ключ да е изключвал преди да затегне достатъчно главата.Естествено последните майстори ги минаха с медчик-голям зор видяха.

                  Коментар


                  • #10
                    От: L200-издухва гарнитури

                    Първоначално публикуван от arinoks Преглед на мнение
                    Ами предните две гарнитури не бяха оригинални и имаха метал само на дупките...
                    Tук се крие ключа за проблемите. И друг път съм споменавал, че тоя двигател носи само на оригинална гарнитура. Естественно останалата част от ремонта трябва да се изпълни по правилата.
                    Локалните прегрявания датчика не ги хваща. Сега вероятно е дошло време на главата.

                    Коментар


                    • #11
                      От: L200-издухва гарнитури

                      Не само гарнитурата.29Nm+120градуса.
                      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                      Grand 3.1TD
                      0898 620 306 Стоян

                      Коментар


                      • #12
                        От: L200-издухва гарнитури

                        Първоначално публикуван от arinoks Преглед на мнение
                        Между другото,след втората гарнитура се установи,че леглата на половината от болтовете са ръждясали и може динамометричния ключ да е изключвал преди да затегне достатъчно главата.Естествено последните майстори ги минаха с медчик-голям зор видяха.
                        Точно този въпрос ми е много интересен. Стоманен болт в дълга алуминиева резба дали е същото като пак този болт в стандартна стоманена гайка? По отношение на момента на затягане и реалното притискане? В завода е едно - нов болт и нова резба в алуминия плюс мръцнат някакъв Локтайт, докато след 15 години е съвсем друго - ръждясали болтове и завлякли резби в алуминия. А ние гледаме нютонметрите по книгата...

                        Коментар


                        • #13
                          От: L200-издухва гарнитури

                          Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
                          ...29Nm+120градуса.
                          Да, за по новата модификация на тоя двигател инструкцията е такава. Но, не е изключено и да е със стария двигател.
                          Трябва да се уточни с кой е, щото вярно разликата в стягането е голяма.

                          Коментар


                          • #14
                            От: L200-издухва гарнитури

                            [QUOTE=Паджеровод;1792760]Точно този въпрос ми е много интересен. Стоманен болт в дълга алуминиева резба дали е същото като пак този болт в стандартна стоманена гайка? По отношение на момента на затягане и реалното притискане? В завода е едно - нов болт и нова резба в алуминия плюс мръцнат някакъв Локтайт, докато след 15 години е съвсем друго - ръждясали болтове и завлякли резби в алуминия. А ние гледаме нютонметрите по книгата...[/QU

                            Нови болтове не са кой знае каква цифра преглеждане на резбите на блока и се стяга по книга до сега не съм имал проблем.
                            Pajero 2.8 tdi GLS къса база

                            Коментар


                            • #15
                              От: L200-издухва гарнитури

                              Блока не е алумин ! Главата винаги (в 90%) се стяга с нови болтове ! И никога локтайт на тях !
                              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X