Снощи ми се появи следния проблем волана на дясно затегна и при усилие да го върна нещо изпука и останах без управление слава богу бях на място.Днес установих че проблема е  в кормилния прът но не ми остана време да разглобя конзолата и да видя къде точно се счупил пръта.Като гледам програмата за резервни части пръта върви комплект с конзолата някакви идеи от къде мога да зкупя само кормилен прът???
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем-управление
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем-управление
Незнам за първи път ми се случва такова нещо утре ще извадя пръта и ще видя добре че не стана по време на движениеПървоначално публикуван от ledenia1973 Преглед на мнениеДобре,каква е причината за тази авария?
							
						Pajero 2.8 tdi GLS къса база
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем-управление
Вероятно е каре,самият прът-трудно!088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем-управление
Утре ще видя имаш ли представа да ли ще се намери каре като отделна част.Първоначално публикуван от REGULATOR Преглед на мнениеВероятно е каре,самият прът-трудно!Pajero 2.8 tdi GLS къса база
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем-управление
Ти провери какво е,а аз ще питам за каре.088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем-управление
Само да попитам ... кормилният прът "напъвал" ли си го по някакъв начин ?
Питам понеже на мен по време на големите снегове ми се случи да се "бухна" в една преспа по не изчистените междуселски пътища и се запълни цялото пространство което си е по принцип отделено за движението на предните колела при завиване. Та ми се наложи да приложа малко повече сила за да се осъществи някакво завиване докато не изпадне снегът.HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем-управление
Точно така стана исках да подам ток на приятел и аз бухнах в една преспа пред блока и при опит да се измъкна навих десен волан стори ми се че трудно се върти все едно изчезна хидравликата насилих го малко повече и нещо изпука и до там.Но все пак измъкнах се от преспата стигаща до вратите без воланПървоначално публикуван от tihony Преглед на мнениеСамо да попитам ... кормилният прът "напъвал" ли си го по някакъв начин ?
Питам понеже на мен по време на големите снегове ми се случи да се "бухна" в една преспа по не изчистените междуселски пътища и се запълни цялото пространство което си е по принцип отделено за движението на предните колела при завиване. Та ми се наложи да приложа малко повече сила за да се осъществи някакво завиване докато не изпадне снегът.
 на ли все пак е Паджеро
.
							
						Pajero 2.8 tdi GLS къса база
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем-управление
И аз по едно време си помислих, че хидравликата "изчезна", но малко по малко и благодарение на големите стърчащи грайфери на Кобрата
 нещата се оправиха (да чукам на дърво) без поражения 
Искрено се надявам ремонтът ти да е елементарен
П.С. ... иначе Pajero-то си е голяма работа
							
						HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Проблем-управление
Така както обясняваш ситуацията, Крум ще излезе прав. Не вярвам да е самия прът. И аз мисля, че е карето. Ама що да сваляш конзолата . Карето не беше ли преди кутията? И би трябвало да е каре с два фланеца.
п.с. Не било точно така. Вал с две карета е. Каталожен номер MR113004. Ето.Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 23-02-12, 08:31.Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
							
						
Коментар