Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с4Д56

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с4Д56

    За главата незная имам колата от една година и половина и съм и навъртял 16000 х км.какво може да и е на главата?
    MITSUBISHI L200 2.5TDI, ГАЗ69 с 2.5tds,X5 - Тихомир Камарашев 0886841426

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с4Д56

      Първоначално публикуван от mercedesss Преглед на мнение
      ...какво може да и е на главата?
      Нищо. Такива ефекти се наблюдават, когато майстора се презастрахова с най дебелата гарнитура.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с4Д56

        Надали някой ще може да ти даде точния отговор на твоя въпрос колега!Замерете компресия на мотора за да елиминирате проблем в някой цилиндър като вариянт а и да остановите приблизително от къде е проблема !Ако е дюза би трябвало да промени пушенето и обикновенно е съпроводено с силно чукане на метал а това го няма,освен ако дюзата не подава гориво към мотора при електрическия вариант но тогава мотора работи отчетливо на 3 цилиндъра и има голям спад на мощноста!
        Uaz 469 2.4 D MB
        KTM 600 ROTAX
        Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
        Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с4Д56

          Да не би да засмуква въздух. Не знам този двигател да има проблем със семеринг на помпата, ама да не би това да е проблема?
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с4Д56

            Здравейте. Според мен при работещ двигател разхлабваш трабичките към дюзите на един цилиндър докато започне да пръска нафта навън и слушаш как се променя работата на двигателя затягаш и развиваш следващ цилиндър. След този тест ще разбереш проблема дали е от един цилиндър или е общ за всички. При този тест трябва да се внимава да не се запали нафтата която хвърчи на вън на доста ситни капки. Дано съм бил полезен. Бъдете здрави.

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с4Д56

              А случаино някои от РУСЕ да има манометър за компресията и да желае да помогне! Благодаря!
              MITSUBISHI L200 2.5TDI, ГАЗ69 с 2.5tds,X5 - Тихомир Камарашев 0886841426

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с4Д56

                Имам манометир с накрайници но несъм 100% сидорен дали имам като за твойте дюзи!Ако имаш мерак нямаш грижи .Сега се сетих каде стой това бяло бижу - до Рига ако не бъркам
                Uaz 469 2.4 D MB
                KTM 600 ROTAX
                Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с4Д56

                  ДА точно до Рига го спира жена ми когато е с него на работа.Иво кога можеш да се срещнем и да се оговорим какво можем да направим по проблема?
                  MITSUBISHI L200 2.5TDI, ГАЗ69 с 2.5tds,X5 - Тихомир Камарашев 0886841426

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с4Д56

                    И двамата имате телефони в подписите. Ми чуйте се бе .
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с4Д56

                      Когато решиш звънкай смело !Аз и без това съм всеки ден в гаража така ,че за мен няма проблем или поне докато не науча Витаралясника да спре да киха,кашля и п...ди на газ ама след малко отивам пак да му наливам мозък там дет го няма
                      Uaz 469 2.4 D MB
                      KTM 600 ROTAX
                      Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                      Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с4Д56

                        Днес видях дубичето и мотора има претрисане и когато е топъл,предполагам на студено ще подскача доста сериозно!Набързо го попрегледах като не сме мерили компресия защото е голям студ а и трябва да е изтинал ,та няма пукане в гърнетата ,не насича но има припукване в смукатела при откачено турбо и сега колегата ще си замери хлабините на клапаните след което при малко по добри условия ще замерим компресия и евентуално ще надуем цилиндрите за да е сигорно ,че не е някой клапан!Първите ми наблюдения за мотора относно компресията са ,че при гасене мотора не "отсича" което е нормално при добра компресия а "увлича" и за мен проблема се крие в тая област!Няма грам припушване или чукане което за мен изключва поне за сега проблем с помпа и дюзи,колегата каза ,че са проверили центровка и според него там всичко е наред!
                        Ако на някой му идва нещо на ум което да се провери може да сподели , тя темата си е затова пък дано сме полезни и на някой колега в последствие
                        А и едно пояснение -мотора е 4Д56Т с турбо а не чист дизел!
                        Uaz 469 2.4 D MB
                        KTM 600 ROTAX
                        Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                        Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с4Д56

                          Здравейте. Колега направи ли теста с отиване на тръбичките една по една може и да ти помогне да се ориентираш дали става въпрос за определен цилиндър или за целия ДВГ. Успех.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с4Д56

                            ОК и това ще пробвам но сега съм много зает а и колата ми трябва.Ще пиша за развитие.
                            MITSUBISHI L200 2.5TDI, ГАЗ69 с 2.5tds,X5 - Тихомир Камарашев 0886841426

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с4Д56

                              Днес регулирах клапаните но не съм доволен от резултата,изчетох всички подобни теми във форума,всички ръководства по ремонта,консултирах се с колеги от саита И пак не разбрах каква е хлабината на клапаните.На едно място пише 0,15 на всички клапани при студен двигател,а при загрят 0,25 при температура 85-90 градуса.Докато го разглобя тои изстива и нестава,а при студен 0,15 ми се вижда малко като се има впредвид че е турбо.Вкраина сметка ги направих0,20на полу топъл двигател за което не съм сигурен че е правилно.Моля знаещите да помагат.При разглобяването установих че на първия изспускателен и на четвъртия смусателен,вежду кобиличката и клапана има някакви подложни шаиби(талерки)които са по различни от всички останали. Така ли трябва да са или има нещо преправяно? Дано се вижда на снимките.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01852.jpg
Прегледи:1
Размер:138.1 КБ
ID:5347334Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01845.jpg
Прегледи:1
Размер:74.7 КБ
ID:5347335Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01846.jpg
Прегледи:1
Размер:73.2 КБ
ID:5347336Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01847.jpg
Прегледи:1
Размер:74.0 КБ
ID:5347337Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01848.jpg
Прегледи:1
Размер:116.1 КБ
ID:5347338
                              MITSUBISHI L200 2.5TDI, ГАЗ69 с 2.5tds,X5 - Тихомир Камарашев 0886841426

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с4Д56

                                При мен няма такива "подложки".
                                За луфта съм го правил 0,15 при студен мотор.
                                Така пише и не виждам защо да се съмнявам в това!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X